Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Welke 24jarige wordt er nou hyped van Showtek.

Nou, eh... Ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het ook moeilijk. Voor 100 euro ga ik niet een halve avond naar een feest, zeker niet als ik daarna nog met de 1e trein terug moet. Ik denk eerlijk gezegd dat ik daarin niet de enige ben. Dan liever overdag zodat je fatsoenlijk terugkomt of een ander type line up. Met een ander type line up zal je meer richting de raw gaan schuiven gezien de huidige populariteit, maar dat zou voor mij weer een rede zijn om niet te komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
En hoe verantwoord je dan de keuze voor Cryex/TP? Als ik Insta aanhaal zit het bijv. niet zo ver van elkaar af. .


Moet je maandelijkse luisteraars op spotify eens vergelijken :x Insta zegt geen reet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Rickzel schreef:
Welke 24jarige wordt er nou hyped van Showtek.

Nou, eh... Ik :lol:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 19:04 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik vind het ook moeilijk. Voor 100 euro ga ik niet een halve avond naar een feest, zeker niet als ik daarna nog met de 1e trein terug moet. Ik denk eerlijk gezegd dat ik daarin niet de enige ben. Dan liever overdag zodat je fatsoenlijk terugkomt of een ander type line up. Met een ander type line up zal je meer richting de raw gaan schuiven gezien de huidige populariteit, maar dat zou voor mij weer een rede zijn om niet te komen..


Exact dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 21:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:
En hoe verantwoord je dan de keuze voor Cryex/TP? Als ik Insta aanhaal zit het bijv. niet zo ver van elkaar af. .


Moet je maandelijkse luisteraars op spotify eens vergelijken :x Insta zegt geen reet haha.

Nou ja, geen reet. Je kunt ook stellen dat ie een potentiele doelgroep heeft, nou nog mobileren die hap..

@ Khadber Da's inderdaad precies de spagaat. Overigens kan ik me niet helemaal vinden in het trein-gedeelte, want volgens mij is het veel eenvoudiger om zondagmorgen met de NS thuis te belanden dan zaterdagavond na 23:00. Dat is voor mij een groot voordeel t.o.v. overdag feesten, want dan zit je dus altijd vast aan eerder weg / Bob / feestbussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangt er volledig vanaf waar het feest is en waar je woont. Vanaf Brabant en Rotterdam is het slecht terugkomen naar Utrecht, waar ik woon. Vanaf Arnhem gaat op zaterdag de laatste trein nog om 10 over 2 met daarvoor ook nog wat treinen, dan kom je na een feest dat om 11 uur afloopt nog wel terug. In het ergste geval skip ik de laatste act, bij Hardstyle feesten is dat toch 99 vd 100 keer Hardcore waar ik weinig meerwaarde in zie.
Maar goed, dat is een persoonlijk geval. Ik zie wel vaker dat dagfeesten tot 12 en/of 1 doorgaan, dat is voor mij dan ook een rede om minder graag te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt tijd voor een Qlimax QlassiQ edition volgend jaar :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 13:02 
 
Hardtraxx Newbie

Toch ook maar een kleine beleving vanuit mijn kant.

Het was inmiddels mijn 8e editie (sinds 2014). Ik moet overall zeggen dat het een van de betere edities is die ik heb meegemaakt. Denk dat nog steeds geen editie de 2014-editie kan overtreffen, maar goed.

Allereerst de line-up. Ik denk dat de voornaamste reden dat het niet uitverkocht is, dat een mainstream-dj nog ontbrak. Denk aan een Sound Rush, Atmozfears, Noisecontrollers of Wildstylez o.i.d. Moet zelf zeggen dat ik ze absoluut niet heb gemist.

Even beginnen met de opening: die lasers en projecties waren erg vet. Mooi gedaan! Deepack opende heerlijk en bleef niet te lang hangen met z'n ultieme classics. De opening zelf ook erg mooi met een zeer vette stage. Denk wel de mooiste in jaren met die leuke kleine ledschermpjes en dubbele ledwalls in het 'oog' van de ster. Gaf vooral met dat doorschijnende doek een fantastisch effect. Wat ik ook niet eerder had gezien waren die gebundelde lasers aan de zijkanten van de stage (een stuk of 5 gecombineerd en dan iets van 6-7 groepjes)

Blademasterz was oke, maar goed. Showtek te weinig van gezien, gezien een maat van me met pepperspray werd bespoten door vage oostblokkers die wilden zakkenrollen, dus ruim een uur buiten gestaan om hem te helpen. Uiteindelijk is hij naar huis gegaan omdat het niet ging. Ik heb het groepje via beveiligers en bewakingscamera's gevonden. (het gebeurde ongeveer in het midden voorin bij die mediacrew rond 23:50u). Wat er uiteindelijk mee gedaan is, geen idee..

TNT een stukje van gezien, maar was heerlijk. Lekker knallen zeg! Hard Driver en Devin Wild waren oke oke, maar ik hou niet zo van die kicks van Devin Wild. The Qreator had een heerlijk gemixt setje met als absolute hoogtepunt Life Eternal. Ben zelf erg Myst fan en leuk om te lezen dat hier heel erg veel hype is voor dat nummer!

BF / PN waren ook prima. Leuke combinatie!. Ik was erg benieuwd naar de Shadow Priests. Had gehoopt op Project One, maar wat er kwam was zeker niet teleurstellend. Vond The Purge echt top met z'n unieke sounds.

Vertile vond ik niet wat. Zijn combinatie met harde kicks en melodieën vind ik nog steeds een gekke combinatie. Maar ging er alsnog wel lekker op hoor. Warface verder ook prima, en leuk dat dán pas de eerste 'hardcore' sound te horen was en niet eerder.

Deadly guns hadden ze kunnen overslaan. Even 15 minuten gehoord, maar daarna naar huis gegaan. Vreselijk. Ik ben niet zo van de hardcore, dus eigenlijk is ieder jaar vanaf 6:15u even overleven. Ik mis echt die "hard ending" uit 2014. Destijds 1,5 uur lang aan een stuk gemixt Endymion naar The Viper naar Partyraiser zonder pauzes. Man wat was dat heerlijk.

Samenvattend: heerlijk feestje, denk de enabeste editie ooit. Entree ging soepel en snel. Geen lange rijen bij de bars, geluid was top en heb een heerlijk nachtje gehad! Was zelf de Bob. Wegrijden ging mooi vlot, gezien we gratis parkeerden in een dorpje in de buurt. 10 minuutjes lopen zonder drukte. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2023 13:41 
 
Hardtraxxer

Marks schreef:
Wordt tijd voor een Qlimax QlassiQ edition volgend jaar :woot:


Dit is wel een mooi ideetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed idee inderdaad. Want classicsfeesten zijn er niet genoeg. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 10:28 
 
Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
Goed idee inderdaad. Want classicsfeesten zijn er niet genoeg. :yawn:

Nooit genoeg
Defqon the Qlassic edition op Almere strand dan maar weer er bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Markm93 schreef:
The Qreator had een heerlijk gemixt setje met als absolute hoogtepunt Life Eternal. Ben zelf erg Myst fan en leuk om te lezen dat hier heel erg veel hype is voor dat nummer!


Misschien dat ik onder een steen heb gelegen, maar is er inmiddels al bekend we The Qreator is? Of is dat een niet bekende artiest die Q als soort dummy onbekend wil laten? Snap het nut niet echt. Het is ook niet dat je er een kaartje voor koopt zeg maar. :whistle:

Alm1ghty schreef:
Goed idee inderdaad. Want classicsfeesten zijn er niet genoeg. :yawn:


Enerzijds mee eens, maar om een Gelredome te vullen moet je qua line-up wel alles uit de kast halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Enerzijds mee eens, maar om een Gelredome te vullen moet je qua line-up wel alles uit de kast halen :thumbsup:


En dat gaat (helaas) niet gebeuren met een classics line-up haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 12:44 
 
Hardtraxx Addict

Marks schreef:
Markm93 schreef:
The Qreator had een heerlijk gemixt setje met als absolute hoogtepunt Life Eternal. Ben zelf erg Myst fan en leuk om te lezen dat hier heel erg veel hype is voor dat nummer!


Misschien dat ik onder een steen heb gelegen, maar is er inmiddels al bekend we The Qreator is? Of is dat een niet bekende artiest die Q als soort dummy onbekend wil laten? Snap het nut niet echt. Het is ook niet dat je er een kaartje voor koopt zeg maar. :whistle:

Alm1ghty schreef:
Goed idee inderdaad. Want classicsfeesten zijn er niet genoeg. :yawn:


Enerzijds mee eens, maar om een Gelredome te vullen moet je qua line-up wel alles uit de kast halen :thumbsup:

Hoor al sinds dag 1 dat het geck-o is(wat me niks zal verbazen kijkende naar waar hij allemaal draaid voor Q)
Maar of het waar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik blijf er bij dat het een Q-dance premix is. En dan maakt het niks meer uit wie er in dat pak zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Hoor al sinds dag 1 dat het geck-o is(wat me niks zal verbazen kijkende naar waar hij allemaal draaid voor Q)
Maar of het waar is


100%, zonder dat ik dit met zekerheid weet ben ik er absoluut van overtuigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Zero Vision:



Zeggen ze zelf op 2:22
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Is Zero Vision:



Zeggen ze zelf op 2:22


Was dat niet Max Enforcer xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, en Beholder/Neophyte. Is wel ietsje ouder dan The Qreator, maar alsnog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 16:26 
 
Hardtraxxer

Draaiden ze dit nog maar op Qlimax, dan zou het tenminste uitverkopen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Marks schreef:
Markm93 schreef:
The Qreator had een heerlijk gemixt setje met als absolute hoogtepunt Life Eternal. Ben zelf erg Myst fan en leuk om te lezen dat hier heel erg veel hype is voor dat nummer!


Misschien dat ik onder een steen heb gelegen, maar is er inmiddels al bekend we The Qreator is? Of is dat een niet bekende artiest die Q als soort dummy onbekend wil laten? Snap het nut niet echt. Het is ook niet dat je er een kaartje voor koopt zeg maar. :whistle:

Alm1ghty schreef:
Goed idee inderdaad. Want classicsfeesten zijn er niet genoeg. :yawn:


Enerzijds mee eens, maar om een Gelredome te vullen moet je qua line-up wel alles uit de kast halen :thumbsup:

Hoor al sinds dag 1 dat het geck-o is(wat me niks zal verbazen kijkende naar waar hij allemaal draaid voor Q)
Maar of het waar is


Die zit ook op dit forum toch? xd
@ Geck-o: brand los! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Marks schreef:
@Geck-o: brand los! :thumbsup:


Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 18:20 
 
Hardtraxxer

Waarom zou een Qlimax Legends editie niet verkopen dan? Of een soort reis van vroeger naar het heden. Ik denk dat dat best heel tof zou kunnen zijn en voor een grote groep mensen interessant. En dat met het show element van Qlimax erbij. Ik zie mogelijkheden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2023 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dedicated :whistle:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten