Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
De enquete is uitgestuurd met ook expliciet de vraag: overdag of ‘snachts. En welke stylen (wel/niet)
Ik kijk met veel interesse uit naar de uitkomst hiervan!

Q deelt nooit deze resultaten toch? Of bedoel je wat het volgend jaar word rondom het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 15:18 
 
Hardtraxxer

kbm_ schreef:
De enquete is uitgestuurd met ook expliciet de vraag: overdag of ‘snachts. En welke stylen (wel/niet)
Ik kijk met veel interesse uit naar de uitkomst hiervan!


Vorig jaar stond deze vraag er ook in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
kbm_ schreef:
De enquete is uitgestuurd met ook expliciet de vraag: overdag of ‘snachts. En welke stylen (wel/niet)
Ik kijk met veel interesse uit naar de uitkomst hiervan!

Q deelt nooit deze resultaten toch? Of bedoel je wat het volgend jaar word rondom het feest.

Ik bedoel tav het feest ja! Bij MoH switchten ze vrij snel naar een dagfeest na die enquete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2023 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch stemmen de meeste buitenlanders op s’nachts zodat ze overdag kunnen reizen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 16:30 
 
Hardtraxxer

kbm_ schreef:
De enquete is uitgestuurd met ook expliciet de vraag: overdag of ‘snachts. En welke stylen (wel/niet)
Ik kijk met veel interesse uit naar de uitkomst hiervan!


Ai ai heeft Qlimax een identiteitscrisis....!?!

Afgelopen week een verjaardag gehad, familielid werd 19. Hadden het met wat 'jongeren' over feestjes/ festivals. Dus ik de vraag stellen: zeker dan ook wel naar Qlimax geweest afgelopen week?!
Serieus, er wist er geen 1 wat Qlimax was of wanneer het werd gehouden en waar....Was echt stom verbaasd moet ik zeggen!

De ene ging (of was geweest) naar Resonate, de ander naar Shockerz en weer iemand anders naar Rebellion etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
kbm_ schreef:
De enquete is uitgestuurd met ook expliciet de vraag: overdag of ‘snachts. En welke stylen (wel/niet)
Ik kijk met veel interesse uit naar de uitkomst hiervan!


Ai ai heeft Qlimax een identiteitscrisis....!?!

Afgelopen week een verjaardag gehad, familielid werd 19. Hadden het met wat 'jongeren' over feestjes/ festivals. Dus ik de vraag stellen: zeker dan ook wel naar Qlimax geweest afgelopen week?!
Serieus, er wist er geen 1 wat Qlimax was of wanneer het werd gehouden en waar....Was echt stom verbaasd moet ik zeggen!

De ene ging (of was geweest) naar Resonate, de ander naar Shockerz en weer iemand anders naar Rebellion etc.

Voor mij een teken dat Q zich voor Qlimax moet gaan richten op het iets oudere publiek die ook voldoende hebben uit te geven. Een vernieuwingsdrang naar 18 jarigen op Qlimax gaat imho niet slagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat hebben ze met de lineup van dit jaar toch ook al enorm gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2023 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dat hebben ze met de lineup van dit jaar toch ook al enorm gedaan?

Mjah voor mij was het nog geen top line up, de eerste helft was prima. Laat ik het zo zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Rickzel schreef:
Dat hebben ze met de lineup van dit jaar toch ook al enorm gedaan?

Mjah voor mij was het nog geen top line up, de eerste helft was prima. Laat ik het zo zeggen.


Denk dat je dan onrealistische verwachtingen hebt van Qlimax als zelfs dit nog niet goed genoeg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 10:26 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
Rickzel schreef:
Dat hebben ze met de lineup van dit jaar toch ook al enorm gedaan?

Mjah voor mij was het nog geen top line up, de eerste helft was prima. Laat ik het zo zeggen.


Denk dat je dan onrealistische verwachtingen hebt van Qlimax als zelfs dit nog niet goed genoeg is.

Kon het beter? Ja
Maar had eigenlijk veel slechter verwacht, was een prima line up voor hoe hardstyle nu is
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Denk dat je dan onrealistische verwachtingen hebt van Qlimax als zelfs dit nog niet goed genoeg is.

In de hedendaagse scene wellicht onrealistisch, maar het is niet voor niets dat Qlimax niet was uitverkocht. Met de combi van nachtfeest, de namen die de laatste uren draaiden en de prijs, verlies je gewoon veel bezoekers van vooral de wat oudere generatie. Met deze line up probeerden Q-Dance verwacht ik zowel de jongere als oudere generatie aan te spreken, maar resultaat is dat het voor een aanzienlijk deel van beide kampen (net) niet interessant genoeg is. Voor de een te veel raw en voor de ander te soft. Ik denk dat het überhaupt een onmogelijke taak is om met een opbouwende line up en maar 1 stage toch genoeg mensen aan te spreken, wanneer een ticket 100 euro kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouwende lineups van euforisch naar raw deden het bij Hard Bass ook niet meer zo goed als vroeger.

Tis gewoon een lastig concept inderdaad wat je zegt. Snachts, erg duur, maar tickets kunnen ook niet veel goedkoper zonder in te leveren op de ervaring.

Ik zou oprecht geen Qlimax lineup meer kunnen bedenken waarvan ik zeg: dit verkoopt 100% zeker het Gelredome uit.

Je kan wel 1 of 2 namen veranderen naar wat meer 'gehypte' namen ipv gevestigde orde, maar zou ook niet weten wie je dan moet hebben.

Denk wel met een Project 1 op de lineup dat het wel echt een verschil van dag en nacht was geweest qua kvk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Rickzel schreef:
Denk dat je dan onrealistische verwachtingen hebt van Qlimax als zelfs dit nog niet goed genoeg is.

In de hedendaagse scene wellicht onrealistisch, maar het is niet voor niets dat Qlimax niet was uitverkocht. Met de combi van nachtfeest, de namen die de laatste uren draaiden en de prijs, verlies je gewoon veel bezoekers van vooral de wat oudere generatie. Met deze line up probeerden Q-Dance verwacht ik zowel de jongere als oudere generatie aan te spreken, maar resultaat is dat het voor een aanzienlijk deel van beide kampen (net) niet interessant genoeg is. Voor de een te veel raw en voor de ander te soft. Ik denk dat het überhaupt een onmogelijke taak is om met een opbouwende line up en maar 1 stage toch genoeg mensen aan te spreken, wanneer een ticket 100 euro kost.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2023 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Rickzel schreef:
Denk dat je dan onrealistische verwachtingen hebt van Qlimax als zelfs dit nog niet goed genoeg is.

In de hedendaagse scene wellicht onrealistisch, maar het is niet voor niets dat Qlimax niet was uitverkocht. Met de combi van nachtfeest, de namen die de laatste uren draaiden en de prijs, verlies je gewoon veel bezoekers van vooral de wat oudere generatie. Met deze line up probeerden Q-Dance verwacht ik zowel de jongere als oudere generatie aan te spreken, maar resultaat is dat het voor een aanzienlijk deel van beide kampen (net) niet interessant genoeg is. Voor de een te veel raw en voor de ander te soft. Ik denk dat het überhaupt een onmogelijke taak is om met een opbouwende line up en maar 1 stage toch genoeg mensen aan te spreken, wanneer een ticket 100 euro kost.

Ben t hier wel mee eens eigenlijk

Rickzel schreef:
Denk wel met een Project 1 op de lineup dat het wel echt een verschil van dag en nacht was geweest qua kvk.

Dit had mij wel over de streep getrokken iig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:

Rickzel schreef:
Denk wel met een Project 1 op de lineup dat het wel echt een verschil van dag en nacht was geweest qua kvk.

Dit had mij wel over de streep getrokken iig ;)


Het erge is dat ze (Q) dus wel volop hintte op de aanwezigheid van o.a. Project One. Je zou haast denken dat het de bedoeling was dat zij er zouden staan, maar dat dit op het laatste moment is veranderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat mij trouwens ook is opgevallen is dat in de advertenties die ik voorbij zag komen van Qlimax, alleen de RAW namen gepromoot werden. Het eerste deel van de line up zag je daar uberhaupt niet in terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
hurricane schreef:

Rickzel schreef:
Denk wel met een Project 1 op de lineup dat het wel echt een verschil van dag en nacht was geweest qua kvk.

Dit had mij wel over de streep getrokken iig ;)


Het erge is dat ze (Q) dus wel volop hintte op de aanwezigheid van o.a. Project One. Je zou haast denken dat het de bedoeling was dat zij er zouden staan, maar dat dit op het laatste moment is veranderd.


Nee joh, kans is veel groter dat ze zo mensen wouden baiten om nog kaart te kopen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Wouden? Really?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wouden? Really?


Bel de wouten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 11:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wouden? Really?


Hoe durft hij woordenschat te gebruiken van de plek waar hij woont.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Wouden? Really?


Hoe durft hij woordenschat te gebruiken van de plek waar hij woont.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kbm_ schreef:
hurricane schreef:

Rickzel schreef:
Denk wel met een Project 1 op de lineup dat het wel echt een verschil van dag en nacht was geweest qua kvk.

Dit had mij wel over de streep getrokken iig ;)


Het erge is dat ze (Q) dus wel volop hintte op de aanwezigheid van o.a. Project One. Je zou haast denken dat het de bedoeling was dat zij er zouden staan, maar dat dit op het laatste moment is veranderd.


Wellicht een wandelgangenpraatgerucht, maar ik begreep dat Project One wel geboekt zou zijn, maar door de tegenvallende kaartverkoop hebben ze daar last minute the Qreator neergezet en aangezien ze ook niet officieel aangekondigd waren konden ze dit gewoon doen natuurlijk.

Maar het is uiteraard gewoon een roddel die wellicht nergens op gebaseerd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dat zou echt bizar zijn als het waar is. Uberhaupt omdat zij op de LU flink zouden bijdragen aan kaartverkoop

Broken Balance schreef:
ErikZ schreef:
Wouden? Really?


Hoe durft hij woordenschat te gebruiken van de plek waar hij woont.


Is dat typisch Gronings ja :P ? Nooit geweten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:

Wellicht een wandelgangenpraatgerucht, maar ik begreep dat Project One wel geboekt zou zijn, maar door de tegenvallende kaartverkoop hebben ze daar last minute the Qreator neergezet en aangezien ze ook niet officieel aangekondigd waren konden ze dit gewoon doen natuurlijk.

Maar het is uiteraard gewoon een roddel die wellicht nergens op gebaseerd is.


Dat zou merkwaardig zijn, aangezien het Q-Dance Presents Project One event in 2018 bij lange na niet uitverkocht was. er is zelfs nooit een aftermovie van dat feest verschenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 16:17 
 
Hardtraxxer

Alsof Project One ook maar voor iets van een impuls van de kaartverkoop zou zorgen. Als je vanuit nostalgie een kaartje haalt doe je dat al bij de naam Showtek, de groep die dat nalaat en bij Project One wel wordt overgehaald is echt op één hand te tellen.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten