Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 16:24 
 
Hardtraxx Addict

kbm_ schreef:
Hekzitter schreef:

Wellicht een wandelgangenpraatgerucht, maar ik begreep dat Project One wel geboekt zou zijn, maar door de tegenvallende kaartverkoop hebben ze daar last minute the Qreator neergezet en aangezien ze ook niet officieel aangekondigd waren konden ze dit gewoon doen natuurlijk.

Maar het is uiteraard gewoon een roddel die wellicht nergens op gebaseerd is.


Dat zou merkwaardig zijn, aangezien het Q-Dance Presents Project One event in 2018 bij lange na niet uitverkocht was. er is zelfs nooit een aftermovie van dat feest verschenen.

Hele show aan moeten passen.
En zo erg voel de kaartverkoop toch ook weer niet tegen, zaal was gewoon goed vol
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
Als je vanuit nostalgie een kaartje haalt doe je dat al bij de naam Showtek


Want dat bepalen wij hier op het forum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 16:45 
 
Hardtraxxer

Als dat maar duidelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel echt amper nostalgie bij Showtek maar zou bij Project 1 zeker hebben overwogen een kaart te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik voel echt amper nostalgie bij Showtek maar zou bij Project 1 zeker hebben overwogen een kaart te halen.

Ook dit bepalen wij wel even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2023 10:46 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
HardDB schreef:
kbm_ schreef:
De enquete is uitgestuurd met ook expliciet de vraag: overdag of ‘snachts. En welke stylen (wel/niet)
Ik kijk met veel interesse uit naar de uitkomst hiervan!


Ai ai heeft Qlimax een identiteitscrisis....!?!

Afgelopen week een verjaardag gehad, familielid werd 19. Hadden het met wat 'jongeren' over feestjes/ festivals. Dus ik de vraag stellen: zeker dan ook wel naar Qlimax geweest afgelopen week?!
Serieus, er wist er geen 1 wat Qlimax was of wanneer het werd gehouden en waar....Was echt stom verbaasd moet ik zeggen!

De ene ging (of was geweest) naar Resonate, de ander naar Shockerz en weer iemand anders naar Rebellion etc.

Voor mij een teken dat Q zich voor Qlimax moet gaan richten op het iets oudere publiek die ook voldoende hebben uit te geven. Een vernieuwingsdrang naar 18 jarigen op Qlimax gaat imho niet slagen.


De ticketprijs/ drankprijs in Gelredome & parkeren etc in het is ook een van de grootste struikelblokken ja, zeker weten.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten