Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 04:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was niet merkbaar dat het niet uitverkocht was, vond t druk zat. Het bier zal niet uitverkopen met 5,25 euro’s per beker. Man man man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 04:12 
 
Hardtraxx Crew

Devin Wild :worship:

edit: en die B-Front & Phuture Noize set, godverdomme zeg :loving: (L)
Vertile mogen ze van mij wel van de lineup laten in de toekomst, wat een kut set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 06:52 
 
Hardtraxx Addict

Carminizerz schreef:
Het was niet merkbaar dat het niet uitverkocht was, vond t druk zat. Het bier zal niet uitverkopen met 5,25 euro’s per beker. Man man man.

Merkte duidelijk dat er meer ruimte was juist.
En 5,25 is dan wel voor 0.35 in plaats van 0.25 he
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 08:13 
 
Hardtraxx Veteran

Nou poeh poeh, 0,35. Achterlijke prijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 08:37 
 
Hardtraxx Elite

De stage lijkt op de Pokemon staryu
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
De stage lijkt op de Pokemon staryu


Afbeelding
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 11:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Showtek en TNT :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 11:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aangekondigd met 'the return of Showtek' en een aankomend hardstyle album, zijn ze dus toch weer terug in de scene.

Begrijp alleen echt niet waarom ze al die kick edits doen en meegaan met het raw geluid.
Dat was destijds DE reden om hardstyle te verlaten, ze vonden alles te hard te snel en te rauw worden.

Toch kijk ik wel uit naar het album, de nieuwe tracks in deze set klinken echt wel weer tof. En kan me voorstellen dat het een dikke show was op qlimax.

En het mc'en mag ook in de EDM scene blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:

Begrijp alleen echt niet waarom ze al die kick edits doen en meegaan met het raw geluid.
Dat was destijds DE reden om hardstyle te verlaten, ze vonden alles te hard te snel en te rauw worden.


een mens kan zich bedenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 11:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:


Die eerste track :loving: . Ze raken me een beetje kwijt in de buildup, maar kippenvel wanneer die melodie er in komt hey. Dikke set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
zeke schreef:


Die eerste track :loving: . Ze raken me een beetje kwijt in de buildup, maar kippenvel wanneer die melodie er in komt hey. Dikke set!


Ja echt dikke plaat inderdaad! Mooi dat ze terug zijn! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor 40,- een kaartje weten te bemachtigen en vanaf het begin aanwezig geweest tot een uur of half 3 omdat mijn vervoer helaas weg wilde. Deepack opende heerlijk met wat early zoals Heres Johnny en natuurlijk The Prophecy. Hadden best wat leuke openings plaatjes.
Die 2023 remix van The Prophecy was wel oke maar volgde geheel de huidige trend.

Ik keek erg uit naar Blademasterz maar de edits waren imo onnodig en vond hoe meer de set vorderde, de identiteit van Blademasterz steeds meer en verder te zoeken was. Blademasterz staat voor orchestrate muziek, gated kicks en een unieke stijl van melodieën maar hoe moderner het werd hoe meer dit ver te zoeken was en halverwege pakte hij toch wat Brennan heart plaatjes erbij terwijl er zat Blademasterz tracks zijn die dit hadden kunnen opvullen. Dat live gezang was wel weer erg vet en wat vet om toch het anthem van Brennan heart weer te horen.

Showtek, vond de set wel vet eigenlijk. Ik had eigenlijk verwacht dat ze vanwege de lange afwezigheid zij niet bij konden poten met de huidige productie niveau van Hardstyle. Maar dit viel mee en de edits en nieuwe platen doen het best goed. Heb prima genoten van de nostalgische platen en vind het tof dat ze hun oude stijl ook prima in hun nieuwe platen hebben weten te stoppen. Ik ben heel erg benieuwd naar hun nieuwe album in 2024

TNT, wat was dit pompen zeg. Echt een heerlijke drive, vette kicksels en de 3 classics en edits van de classics waren echt wel vet. Vond het wel een gemiste kans dat ze Next Dimensional World niet draaide. Ik blijf het overigens wel echt vet vinden dat ze na al die jaren altijd die typische stijl behouden en dit prima weten te moderniseren.

Hard Driver. .. ja dat blijft mij niet pakken en heeft echt een haat liefde verhouding. 9vd10 kicks vond ik niets en hier en daar een melodie is dan wel weer vet. Vond ook de edit van Rise Again ook wat onnodig.

Devin Wild, ja daar had ik het gevoel alsof de drive er echt uit ging. Laag tempo en het melancholische type melodie af en toe trok mij er helemaal uit. Helaas gingen we halverwege naar huis maar had ik graag nog B-Front en Phuture Noize willen zien.

Wat betreft het Gelredome... Wat een belachelijke prijzen zeg, 2,50 voor een banaan, bijna 9 euro voor een Hamburger en het bier en frisdrank was echt belachelijk duur. Te schandalig voor woorden gewoon.

Al met al een prima avondje gehad en vond de editie beter dan 2022. Er waren alleen wel veel meer doorgesnoven en dronken Duitsers aanwezig die continue tegen iedereen aanspringen en beukte. Echt wel een irritatie punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 14:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

P1 was erg dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 15:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
P1 was erg dik


Hey, maar zit je nu dan ook echt bij Qlimax of was 't alleen een guest release?

OT: grats tho, super dik dat je er stond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had wel verwacht dat de D-Verze edit van the Code langs zou komen...

@Cryex lekker gewerkt amigo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
P1 was erg dik


Mensen wogen er zwaar aan idd..

(PS: Gefeliciteerd met je Qlimax debuut!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Dik feest!
Door een giga rij voor het parkeren uiteindelijk halverwege Blademasterz pas binnen, dus Deepack helaas moeten missen.
Show was weer heel vet gedaan, vond het doek voor de stage wat zo nu en dan naar beneden kwam een mooie toevoeging bieden voor wat betreft de visuals.

Qua setjes;
Showtek leuk, edits van de oudere platen zijn prima, en ook de nieuwe tracks vallen zeker niet tegen.
TNT. Kicks :drool: . Soms vind ik ze iets te veel van hetzelfde, maar doordat het afgewisseld werd met een aantal classics was het nu eigenlijk perfect. De Mutilator edit van Countdown was wel een behoorlijke verrassing.
Hard Driver positief verrast, o.a. Gold en ?e=nc2? erbij pakken, en toffe edits/remixes van Welcome en Earthquake :thumbsup:
Tijdens Devin Wild ff wezen eten en zitten, maar die draaide ook een heel behoorlijk setje, met Power of the Mind als hoogtepunt. Heb niet enorm veel op met z'n eigen werk, maar live knalt het toch wel heel lekker door. Op tijd de vloer wer opgezocht voor B-Front & PN, maar blijkbaar was het eerst nog tijd voor The Qreator. Wist niet wat ik moest verwachten, maar alle verwachtingen die ik eventueel had zijn iig ruimschoots overtroffen, dit was echt bizar dik. Destiny, Feel It, Raveline, Domination, Take It Back, Life Eternal (L) , Kick It, Legacy, Drop em Down. Compleet gesloopt na die set, het was zelfs ff terugschakelen daarna bij B-Front & PN. Desondanks wel enorm genoten van die set. Nieuwe platen klinken ook weer heeel vet. Half uurtje vloog voorbij. Daarna Cryex, Adjuzt & The Purge als Shadow Priests. Geen Project One, maar gezien het tijdstip vomd ik dit ook beter en passender. Hier in ieder geval nog ff de laatste energie eruit gejaagd.
Tijdens Vertile weer ff gaan zitten. Vind zn sets maar 50/50. Dan weer een leuke plaat, en dan weer een bak herrie. Helaas heeft hij zn Part at my Place remix inmiddels ook verzaagd, eeuwig zonde. Klein stukje Warface meegepakt, en daarna richting huis gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 17:49 
 
Hardtraxx Newbie

Klein verslagje van een imo hele sterke Qlimax editie. Een beetje met gemengde verwachtingen heengegaan. Het was mijn 7e keer, maar merk dat ik de laatste tijd wat minder heb met de huidige hardstyle.
We hebben de hele avond rechtsmidden op de decks gestaan en daar zat vanaf minuut 1 de sfeer er heel goed in. De meeste mensen gingen goed los en er was genoeg ruimte.

Die opening met Psychedlic en de ‘Behind the curtain of everyday consciousness; was mooi gevonden. Setje van deepack deed me een beetje denken aan Dediqated. Veel hitjes, maar dat was eigenlijk ook gewoon heerlijk inkomen. Extra pluspunten voor Lost in dreams en Fairyland, had die laatste niet verwacht ooit nog live te horen. Daarna Brennan Heart wat ook heerlijk inkomen was, veel melodieën met hier daar een wat stevigere kick eronder. Als hij zo draait wil ik hem wel weer vaker zien.

Ik was bang dat Showtek ging teleurstellen, maar christus te paard, dit was bizar goed. Die openingstrack en die collab met SZP waren euforie ten top. Dat gemixt met toch wel een heel aantal vette classics van ze (F-track, Freak, generation kick & bass, colours of the harder styles). Wat mij perfecte balans van oud en nieuw werk. Het hele deck stond bij ons ondersteboven, iedereen met een big smile rammen. Complete euforische chaos. Ben heel benieuwd naar hun nieuwe album, zou gaaf zijn als ze stevige euforische hardstyle weer meer op de kaart kunnen zetten.

TnT was zoals altijd gewoon lekker rammen. Ook leuk dat ze phases en ti siento nog draaide. Hard driver verraste me nog positief. Heb niet heel veel met hem (ondanks ik wel heel terecht vond dat ie eindelijk een groot anthem kreeg). Toch hing er een lekkere drive in zijn set. Ook wel heldig dat hij E=NC2 erop gooide. Na Hard Driver gepauzeerd, dus niet zoveel van Devin Wild meegekregen helaas.

Ik had verwacht dat P1 zou komen, maar vond op dat moment van de avond de Qreator misschien nog wel toepasselijker. Het tempo lag al aardig hoog namelijk. Zoals altijd weer lekkere drive in zijn set, pluspunten voor het stevigere werk en Life Eternal. Daarna een ander megaset, B-front en Phuture Noize. Die gasten wisten precies de Qlimax ‘sfeer’ neer te zetten met hun setje. Nieuwe tracks pakte ook allemaal meteen, oude tracks hielden het energieniveau hoog.

Shadow priests verraste me positief. Ik ben niet heel bekend met het werk van de heren en was een beetje bang dat het een groot kickfestijn zou worden en dat de groep zou inkakken. Maar eigenlijk waren het gewoon lekkere ramplaten met een euforisch randje. @Cryex, je hebt er een nieuwe fan bij, tof dat je zo'n podium kreeg :)! Vertile was tof, maar had wat eerder op de avond moeten staan denk ik, dit was namelijk flink terugschakelen.

Ik had gehoopt nog het laatste stukje energie eruit te kunnen gooien bij Warface, maar heb toch erg moeite met continu anti-climaxes en om de 4 kicks weer een switch. Kon er niet lekker inkomen. Deadly gunz, tsja, ff lekker rammen, maar na 20 min ook wel genoeg van.

Qua aankleding en showelementen was het een megagrote verbetering t.o.v vorige jaar. Vergeleken met 2017, 2019 en 2022 was deze stage zoveel vetter gedaan. Tof ook hoe variatie aangebracht werd met dat transparante gordijn. Het lijkt dat Q geluisterd heeft naar de feedback van de ‘kale’ editie van vorig jaar. De prijzen waren niet goedkoop, maar had nou niet het idee dat het duurder was dan bijv. een VWAB. Halve pizza voor 8 euro vond ik bijv. nog best schappelijk.

Ik denk voor mij persoonlijk de vetste Qlimax die ik mee heb mogen maken. Nog nooit zo’n sterke eerste helft meegemaakt, tweede helft was ook top m.u.v laatste anderhalf uur, maar is denk ik ook een smaak dingetje. Volgend jaar gewoon weer aanwezig, hoop wel dat het dan een dagfeest wordt.
Conclusie:
+++ Showtek, PN & B-front
+++ sfeer en ruimte
++ Deepack, TnT, Blademasterz, Qreator
++ Stage, show en loepzuiver geluid (met oordoppen)
+ Positief verrast door shadow priests en Hard Driver
+- Prijzen
-Warface en DG (= smaak…)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet perfect maar zeker één van de betere edities. Snel binnen en even rondjes lopen voordat Deepack begon. Sfeer zat er direct goed in. Gewoon een fijne hitjesparade en een nieuwe edit van The Prophecy. Geluid stond vanaf het begin lekker hard. Was sowieso erg te spreken over het geluid deze keer, in het midden was het echt heel goed. Wat ook fijn was, was de ruimte die er de hele nacht voldoende was.

Direct daarna Blademasterz. Die gated kicks gingen helemaal nergens meer over :worship:. Tegen het einde van de set waren er wat meer breaks en verloor de set een beetje tempo. Buiten dat was dit een veelbelovend begin. Van Showtek verwachtte ik dat het best wel eens kon tegenvallen maar ik heb eigenlijk erg genoten van die set. Ja, veel edits maar live klonken ze helemaal niet slecht. Nieuwe platen klonken ook leuk en er zat een lekkere drive in de set. Ook blijven staan bij TNT. Die reverse bass op dat geluidssysteem was wel echt geniaal, dit was gewoon een snoeiharde maaiset. Doordat het wat eentonig was duurde het uiteindelijk allemaal wat te lang, had wel een kwartier korter gemogen.

Vervolgens was het tijd om even wat rust op te zoeken dus van Hard Driver en Devin Wild niet heel veel meegekregen, wat ik er van meekreeg was dat de muziek zo anders was opeens dat het wel een ander feest leek. Zat in deze sets ook weinig tempo en veel breaks in vergelijking met de sets daarvoor.

Waren maar wat meer naar voren gegaan voor The Enlightenment. Op dit moment was er nog een kleine kans op P1. Toen werd the Qreator aangekondigd en dat zorgden toch wel voor wat teleustelling in de zaal. Deze set was echt ontzettend random en leek niet heel lang over nagedacht, vraag me daarom af of dit om een last minute beslissing ging vanuit Q. Uiteindelijk wel genoten van dit half uurtje. Platen als Kick It en Drop ‘em Down deden het wel goed maar het absolute hoogtepunt was dat opeens Life Eternal van MYST werd gedraaid :loving:.
Daarna dan toch The Enlightenment. Dit was echt zo belachelijk goed :worship:. Helaas was deze set echt veel te kort, leek in een flits weer voorbij.

Van de Shadow Priests niet heel veel meegekregen. Vind het zeker vet voor Cryex, The Purge en Adjuzt dat zij deze kans hebben gekregen. Het was wel weer behoorlijk schakelen vergeleken met de sets hiervoor. Vervolgens was Vertile de teleurstelling van de avond. Stond echt op een veel te laat tijdstip, zat ook geen vaart in die set. Was toen maar even geduld hebben voor Warface om daar dan nog even vol gas te geven. Was wel een prima set, ook niet heel bijzonder. En Deadly Guns was gewoon even 3 kwartier lomp doen, meer ook niet over te zeggen.

Ondanks dat het muzikaal niet de hele avond even sterk bleef, waren er echt wel duidelijke verbeteringen dit jaar en heb ik me bijna de hele nacht uitstekend vermaakt. De stage was erg vet, geluid heel goed en genoeg ruimte de hele nacht. Heb ook genoeg nieuw spul gehoord wat me wel beviel, dus een geslaagde editie was het absoluut.

Ben benieuwd wat er met Qlimax gaat gebeuren volgend jaar. Als ze met deze line up niet uitverkopen moet er wel wat gaan veranderen. Misschien toch naar overdag? Het zal me ook niet verbazen als Q de stekker er opeens uittrekt, al ben ik er graag volgend jaar weer bij. Qlimax blijft een bijzonder feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 21:12 
 
Hardtraxx Addict

Qlimax zullen ze nooit zomaar de stekker uit trekken. Dat gaat uitgemolken worden als de laatste.

Complimenten aan villain trouwens, was niet overdreven aanwezig(vond het bijna weinig)

@Cryex. Jij kan de eeuwige discussie wel eindigen nu, wordt er live gedraaid of is het allemaal pre mix. Of moet er een tracklist aangeleverd worden vooraf of iets dergelijks?

(Voor mn gevoel is het gewoon live, vooral goed te merken aan de licht show die niet 100% perfect loopt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 22:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks voor de toffe reacties mensen! Vond het echt waanzinnig om daar te mogen staan, toch wel een kleine jongens droom die uitkomt :yay:

heggenschaar schreef:
@Cryex. Jij kan de eeuwige discussie wel eindigen nu, wordt er live gedraaid of is het allemaal pre mix. Of moet er een tracklist aangeleverd worden vooraf of iets dergelijks?

(Voor mn gevoel is het gewoon live, vooral goed te merken aan de licht show die niet 100% perfect loopt)


Shadowpriest was premix, opzich logisch omdat beide setjs 15 min waren.
Weet dat sommige andere setjes ook pre mix waren.
Sws sinds Q-Dance Network wilt Q van te voren al een tracklist ontvangen, kan uit ervaring vertellen dat niet elke artiest hier scherp in is maar dit heeft meer met dat hele Netwerk ding te maken dan met de show.

Uiteindelijk is het gwn een keuze per artiest, voorgaande jaren was er voor mijn gevoel wel veel minder pre mix maar is beetje gokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 23:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
de eeuwige discussie


Welke discussie?

Dit was al jaren vrij bekend en logisch ook gezien showelementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe lang is dit terug te kijken op q dance dediqated? Had dit weekend geen tijd maar wil het we terugzien. Heb alleen geen dediqated meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2023 00:08 
 
Hardtraxx Newbie

De rebroadcast was vanochtend/vanmiddag al. Was (helaas) eenmalig, dus nu is het wachten tot de sets los geupload worden (wat ws niet direct gaat gebeuren op Q-Dance Network).
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten