Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 17:21 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zeg ook niet dat je elk liedje moet doormixen, want vooral bij TNT lijken de nummers best op elkaar. Dat maakt op een gegeven moment het setje 'saai'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Zit ook niemand meer op te wachten in deze tijd van intros en outros van meer dan 30 seconden

Duidelijk nooit achter een draaitafel gestaan, of heb je het niet over de mixintro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Martin Waus schreef:
Zit ook niemand meer op te wachten in deze tijd van intros en outros van meer dan 30 seconden

Duidelijk nooit achter een draaitafel gestaan, of heb je het niet over de mixintro?


Doel op het saaie mixen van outro > intro.

Nu is het vaak na climax van nummer dat de volgende plaat direct met zijn mixintro ingemixt word en je na de climax van een plaat direct de midintro van de volgende plaat krijgt. Veel meer drive op deze manier (imo)
Hoewel er al dj's zijn die geen mixintros meer maken oa Peuter Neusje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 20:40 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Doel op het saaie mixen van outro > intro.




Mager gemixt, toch ook her en der wel een vette overgang en in ieder geval een DJ aan het werk.
Is dit dan saaier ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 20:42 
 
Hardtraxx Elite

Martin Waus schreef:
Alm1ghty schreef:
Martin Waus schreef:
Zit ook niemand meer op te wachten in deze tijd van intros en outros van meer dan 30 seconden

Duidelijk nooit achter een draaitafel gestaan, of heb je het niet over de mixintro?


Doel op het saaie mixen van outro > intro.

Nu is het vaak na climax van nummer dat de volgende plaat direct met zijn mixintro ingemixt word en je na de climax van een plaat direct de midintro van de volgende plaat krijgt. Veel meer drive op deze manier (imo)
Hoewel er al dj's zijn die geen mixintros meer maken oa Peuter Neusje

Zo verlies je juist drive als je het mij vraagt.
Veel climaxen hebben een break of opbouw tot de kick wat juist de snelheid van het gewoon door beuken er uit haalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets nu onder de 50 euro op TS :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 20:16 
 
Hardtraxxer

Martin schreef:
Tickets nu onder de 50 euro op TS :huh:


Normaal zou dit wel genoeg moeten zijn om mij over te halen maar zelfs dat gebeurt nu niet meer. Belangrijkste reden voor mij persoonlijk is dat het 's nachts is en je daardoor dus niet de optie hebt om zodra de saaie namen beginnen (Vanaf Vertile zo'n beetje) de trein naar huis te kunnen pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Martin schreef:
Tickets nu onder de 50 euro op TS :huh:


47 atm, als ze op de 40 komen ga ik erheen. 23.00 binnen en 04.00 weg vind ik dan helemaal prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch gezwicht en voor 40,- kaartje kunnen regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2023 23:59 
 
Hardtraxxer

Martin schreef:
Tickets nu onder de 50 euro op TS :huh:

Wat me opvalt is dat er al dagenlang een Marina is, die telkens met ongeveer 10 tickets bovenaan staat. Die heeft er echt al over de 100 verkocht. Telkens plaatst ze 10 tot 15 tickets, voor het op dat moment laagste bedrag.

Kan me niet voorstellen dat er partijen zijn die ver over de 100 Qlimax kaarten inkopen. Zou dat Q-Dance zijn die zo nog wat euro's bij elkaar probeert te harken voor bodemprijzen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2023 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Martin schreef:
Tickets nu onder de 50 euro op TS :huh:

Wat me opvalt is dat er al dagenlang een Marina is, die telkens met ongeveer 10 tickets bovenaan staat. Die heeft er echt al over de 100 verkocht. Telkens plaatst ze 10 tot 15 tickets, voor het op dat moment laagste bedrag.

Kan me niet voorstellen dat er partijen zijn die ver over de 100 Qlimax kaarten inkopen. Zou dat Q-Dance zijn die zo nog wat euro's bij elkaar probeert te harken voor bodemprijzen? :huh:


Nu je het zegt... heb ik ook gezien. Klinkt best aannemelijk dat ze zoiets doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2023 01:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan geen tickets meer kopen op de Q-Dance site, is het uitverkocht? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2023 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SQREUR schreef:
Kan geen tickets meer kopen op de Q-Dance site, is het uitverkocht? :P

Marina heeft ze allemaal opgekocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2023 02:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tim889 schreef:
Martin Waus schreef:
Doel op het saaie mixen van outro > intro.




Mager gemixt, toch ook her en der wel een vette overgang en in ieder geval een DJ aan het werk.
Is dit dan saaier ?


Thanks man, even 2 uur vrijmaken om de vette overgang te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2023 02:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Martin schreef:
Tickets nu onder de 50 euro op TS :huh:

Wat me opvalt is dat er al dagenlang een Marina is, die telkens met ongeveer 10 tickets bovenaan staat. Die heeft er echt al over de 100 verkocht. Telkens plaatst ze 10 tot 15 tickets, voor het op dat moment laagste bedrag.

Kan me niet voorstellen dat er partijen zijn die ver over de 100 Qlimax kaarten inkopen. Zou dat Q-Dance zijn die zo nog wat euro's bij elkaar probeert te harken voor bodemprijzen? :huh:

Viel me ook al op, had vanmiddag even gekeken en ze had totaal 30 normale en 9 premium tickets te koop staan. Was de hele tijd de prijs aan het aanpassen zodat ze bij de goedkoopste tickets bleef staan. Lijkt me gek dat een organisatie dit zo zou doen. Ik verwacht dat het gewoon zo'n viezerik is die een paar extra euro's probeert te verdienen met het scalpen van tickets. Zou me niets verbazen als dat soort volk gewoon vrolijk 50 tickets haalt voor wat snelle centen. Gun dat soort mensen echt van harte dat ze met 20+ tickets blijven zitten en voor een paar duizend euro mist in gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2023 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indien het geen scalpers zijn, zijn het vaak mensen die busreizen organiseren (of een ander soort combipakket). De tickets zijn op voorhand aangekocht om dan icm een reis te verkopen. Als de verkoop van die reis dan tegenvalt, belanden die tickets weer op ticketswap, en dat komt vaker voor dat het tientallen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2023 18:39 
 
Hardtraxx Elite

Hype is gewoon nog steeds niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2023 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Hype is gewoon nog steeds niet aanwezig

het magische en zenuwachtige gevoel dat sommige feesten soms gaven in is al jaren weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2023 22:35 
 
Hardtraxxer

Het is ook al de hele week niet mogelijk om via de app een abbo af te sluiten, je wordt dus gedwongen een stream ticket van €5 duurder te kopen. Ze beantwoorden ook de hele week geen mail die ik daarover gestuurd heb. Ben heel plotseling geopereerd en kan dus niet gaan jammergenoeg

Wel fijn voor jullie dat je mijn geklaag over hoe slecht het was, morgen niet hoeven te lezen hier :aww:

Veel plezier!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showtek & Wildstylez collab (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 01:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showtek Hardstyle Album begin 2024! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 01:17 
 
Hardtraxx Veteran

Hoeft van mij echt niet, wat een saaie collabs & nieuwe tracks zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 01:18 
 
Hardtraxxer

Ik heb er echt van genoten!! Alleen moeten ze minder mc'en
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 01:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Imation schreef:
Ik heb er echt van genoten!!

Had wel 2x zo lang gemogen van mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2023 02:43 
 
Hardtraxxer

Sven-O schreef:
Imation schreef:
Ik heb er echt van genoten!!

Had wel 2x zo lang gemogen van mij


Ja, was maar een halfuurtje. Nouja we gaan er meer van horen
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten