Markm93 schreef:
Een trend die ik zie waar veel afkeer naar is, is de rawheid van het feest. Hoewel ik wel houd van felle kicks en die dingen, gaat dat de laatste tijd ook te ver. En al die vage stijltjes tegenwoordig wordt het ook niet beter van. Ik ben eerlijk gezegd ook echt geen fan van Devin Wild en Vertile. Zit geen feeling in die kicks en alles, maar goed. Dat zal wel smaak zijn.
Ik mis nog wel echt een Atmozfears, Noisecontrollers, Bass x Machina (vond ik wel erg vet bij Defqon), Adrenalize, Keltek. Een beetje die muziek. Wat ik wel vet vind, is dat we te maken hebben met zowel Showtek, Blademasterz en Deepack.
En wat een vervelende trend is, dat er zo veel stiltes vallen tussen nummers in. Het lijkt niet meer gemixt, maar het lijkt alsof alles gewoon in een playlistje achter elkaar wordt gespeeld en het hele dj-gebeuren een grote scam is. Beetje knopjes draaien om niks. Tijdens de nummers zijn er ook pauzes, laat het daar lekker bij.
Dit is wel een mooie samenvatting van de hardstyle van de afgelopen pakweg 10 jaar. Devin Wild daarentegen maakt nog wel fatsoenlijke kicks hoor.