Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 14:09 

Hardtraxxer

Hype begint nu wel echt te komen voor zaterdag, krijg een beetje het zelfde gevoel als in 2016 bij deze namen :thumbsup: Als het ook maar enigzins in de buurt komt dan is het al top :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 16:24 

Hardtraxxer

Sappers schreef:
Omdat ik vast mega zin heb,
Een eerste gooi naar een timetable:

21:30 Deepack
22:30 Blademasterz
23:15 Showtek
00:00 TnT
01:00 Hard Driver
02:00 Devin Wild
02:45 B-Front & Phuture Noize
03:45 Project One
04:15 Adjuzt, The Purge & Cryex
04:45 Vertile
05:30 Warface
06:15 Deadly Guns

Ik hoop dat áls P1 echt op Qlimax staat, dat ze die wel iets eerder plannen. Tussen HD en DW lijkt me wel een mooie tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2023 16:29 

Hardtraxx Veteran

Kaartjes voor onder de 60 euro op Ticketswap, sick. Als je nog even wacht en uiteindelijk voor onder de 50 euro kan gaan is dat een prima deal, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 01:47 

Hardtraxxer

Carminizerz schreef:
Sappers schreef:

Ik hoop dat áls P1 echt op Qlimax staat, dat ze die wel iets eerder plannen. Tussen HD en DW lijkt me wel een mooie tijd.

Qlimax heeft gisteren een reel gepost met een filmpje waar p1 meerdere keren in voor komt
Ook is er te horen in de vocals . een tekst die voorkomt in Headhunterz- Destiny en bij Wildstylez - Temple of light (“Deep inside all of you…”).

Steeds meer lijkt erop te wijzen dat het echt p1 word
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 10:08 

Hardtraxx Veteran

BattleRoyaleNL schreef:
Carminizerz schreef:
Sappers schreef:

Qlimax heeft gisteren een reel gepost met een filmpje waar p1 meerdere keren in voor komt
Ook is er te horen in de vocals . een tekst die voorkomt in Headhunterz- Destiny en bij Wildstylez - Temple of light (“Deep inside all of you…”).

Het zou overigens ook wel classics Q-Dance zijn om mee te liften op de wellicht onterecht ontstane hype en nog zoveel mogelijk kaarten te verkopen over namen die er niet staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 11:44 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
BattleRoyaleNL schreef:
Carminizerz schreef:

Het zou overigens ook wel classics Q-Dance zijn om mee te liften op de wellicht onterecht ontstane hype en nog zoveel mogelijk kaarten te verkopen over namen die er niet staan :P

Oprecht benieuwd,
Hebben ze dat eerder gedaan dat iemand weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 12:26 

Kraak... Piep...

Ja, 2x dat ik me herinner al zou ik het exacte jaartal niet meer weten. Volgens mij in de laatste 5 a 6 jaar oid. Een keer met bobfront en een keer ook met P1
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 12:44 

Hardtraxx Veteran

Nou, volgens mij lag dat iets genuanceerder. Het forumpubliek verwachtte van alles aan de hand van wilde theorieën, maar uiteindelijk bleek er niets van die hele theorie waar. Toen was heel hardstyle minnend internet weer te klein.

Kortom: lekker afwachten wat er zaterdag komt. Project One is een vrij exclusieve act, om die te verwachten of zelfs eisen als mystery guest kan zomaar een recept voor teleurstelling zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 13:14 

Hardtraxx Elite

Showtek heeft bekend gemaakt dat we veel edits en remixen kunnen verwachten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 13:45 

Hardtraxx Veteran

En daarbij, het is niet dat het strak uitverkocht is. Gezien de huidige kaartverkoop zou het aankondigen van Project One alleen maar een boost geven, dus hadden ze dat dus vast al gedaan wanneer ze er zouden staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 15:38 

Kraak... Piep...

heggenschaar schreef:
Showtek heeft bekend gemaakt dat we veel edits en remixen kunnen verwachten....

Dit zag niemand aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2023 22:45 

Hardtraxx Veteran

Sappers schreef:

Devin Wild krijgt een heel uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 06:23 

Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Sappers schreef:

Wat een mooi nieuws!

02:00 Project One

02:30 Devin Wild

03:30 B-Front & Phuture Noize

04:00 Shadow Priests: Adjuzt, The Purge & Cryex

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 12:06 

Hardtraxx Addict

Sappers schreef:
Martin Waus schreef:
Sappers schreef:

Wat een mooi nieuws!

02:00 Project One

02:30 Devin Wild

03:30 B-Front & Phuture Noize

04:00 Shadow Priests: Adjuzt, The Purge & Cryex

Is dit nog een gok of is dit de officiele? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 12:55 

Hardtraxx Veteran

Kom, laten we een timetable gokken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 13:07 

Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Kom, laten we een timetable gokken. :lol:

Whoppa kom gokke
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 13:08 

Hardtraxx Elite

TkTT schreef:

Is dit nog een gok of is dit de officiele? :)

Er is geen officiële
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 14:17 

Hardtraxxer

Normaliter geen interesse, maar tickets worden verleidelijk goedkoop op ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 15:31 

Hardtraxx Newbie

Normaal reageer ik nooit, maar toch. Het wordt een interessant jaar. Ik ga sinds 2014 hierheen en het is ieder jaar een fantastisch feest. De sfeer, de ambiance, de show.

Maar dit zal het eerste jaar (ooit?) zijn dat het feest niet wordt uitverkocht. En ik vraag me eigenlijk af waarom dat zo is. Belangrijkste factor zal wel de prijs zijn (100 euro is gewoon vreselijk veel). En dat gaat me misschien weerhouden om volgend jaar ook nog te gaan. Dan maar gokken op ticketswap voor 50-60 euro. Maar goed.

Een trend die ik zie waar veel afkeer naar is, is de rawheid van het feest. Hoewel ik wel houd van felle kicks en die dingen, gaat dat de laatste tijd ook te ver. En al die vage stijltjes tegenwoordig wordt het ook niet beter van. Ik ben eerlijk gezegd ook echt geen fan van Devin Wild en Vertile. Zit geen feeling in die kicks en alles, maar goed. Dat zal wel smaak zijn.

Ik mis nog wel echt een Atmozfears, Noisecontrollers, Bass x Machina (vond ik wel erg vet bij Defqon), Adrenalize, Keltek. Een beetje die muziek. Wat ik wel vet vind, is dat we te maken hebben met zowel Showtek, Blademasterz en Deepack.

En wat een vervelende trend is, dat er zo veel stiltes vallen tussen nummers in. Het lijkt niet meer gemixt, maar het lijkt alsof alles gewoon in een playlistje achter elkaar wordt gespeeld en het hele dj-gebeuren een grote scam is. Beetje knopjes draaien om niks. Tijdens de nummers zijn er ook pauzes, laat het daar lekker bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 15:46 

Hardtraxxer

Markm93 schreef:
Een trend die ik zie waar veel afkeer naar is, is de rawheid van het feest. Hoewel ik wel houd van felle kicks en die dingen, gaat dat de laatste tijd ook te ver. En al die vage stijltjes tegenwoordig wordt het ook niet beter van. Ik ben eerlijk gezegd ook echt geen fan van Devin Wild en Vertile. Zit geen feeling in die kicks en alles, maar goed. Dat zal wel smaak zijn.

Ik mis nog wel echt een Atmozfears, Noisecontrollers, Bass x Machina (vond ik wel erg vet bij Defqon), Adrenalize, Keltek. Een beetje die muziek. Wat ik wel vet vind, is dat we te maken hebben met zowel Showtek, Blademasterz en Deepack.

En wat een vervelende trend is, dat er zo veel stiltes vallen tussen nummers in. Het lijkt niet meer gemixt, maar het lijkt alsof alles gewoon in een playlistje achter elkaar wordt gespeeld en het hele dj-gebeuren een grote scam is. Beetje knopjes draaien om niks. Tijdens de nummers zijn er ook pauzes, laat het daar lekker bij.

Dit is wel een mooie samenvatting van de hardstyle van de afgelopen pakweg 10 jaar. Devin Wild daarentegen maakt nog wel fatsoenlijke kicks hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 15:53 

Markm93 schreef:

Ja mixen gaat ook niet als 90% van de nummers 10 sec mix intro hebben (als je gelukt hebt) en gewoon geen mix outro. Je kan dan ook niet anders dan een playlistje afdraaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 15:56 

Hardtraxx Veteran

Jeffreylp schreef:
Markm93 schreef:

Ja mixen gaat ook niet als 90% van de nummers 10 sec mix intro hebben (als je gelukt hebt) en gewoon geen mix outro. Je kan dan ook niet anders dan een playlistje afdraaien.

Zit ook niemand meer op te wachten in deze tijd van intros en outros van meer dan 30 seconden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 16:03 

Hardtraxx Newbie

Je kan die intro's ook gewoon skippen en beginnen bij de eerste beats die weer voortborduren uit de laatste beats. Je hoeft niet elk nummer van A tot Z af te spelen. Is helemaal niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 16:07 

Hardtraxx Veteran

Markm93 schreef:
Je kan die intro's ook gewoon skippen en beginnen bij de eerste beats die weer voortborduren uit de laatste beats. Je hoeft niet elk nummer van A tot Z af te spelen. Is helemaal niet nodig.

Dan heb je het over de midintros? Die worden wel veel gebruikt naar mijn idee
Ook die eindigen met een fadekick en komt het stilte momentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2023 17:19 

Hardtraxx Veteran

Om even op de bandwagon te springen: waarom moet er in iedere plaat zo'n rustmomentje na het inmixmoment? Is dat om de aandacht op je eigen plaat te vestigen ofzo? Je ziet dat heel erg bij TNT bijvoorbeeld, al die platen hebben best wel wat drive en die stilte aan het begin vd track haalt dat er best wel uit.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten