Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet :thumbsup: sws wel aanwezig

Jammer van Deadly Guns. Warface ook niet gewenst maar te doen. Ook wel blij dat Sub Zero Project er een keer niet staat. Afgelopen jaar al te vaak gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Redman schreef:
Staat wel wat leuks op de line up :drool:

Kaart scoren, hopelijk

De tijd dat je stress moest hebben voor een Qlimax kaart is volgens mij (gelukkig) wel voorbij ^^


Nouuuu weet niet hoor. Met zo'n line up zie ik het wel hard gaan. Je hebt showtek, TNT, DW en PN/Bfront dat de oudere garde bekoort en daarna Vertile, Warface en DG voor de nieuwere generatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
hurricane schreef:
Redman schreef:
Staat wel wat leuks op de line up :drool:

Kaart scoren, hopelijk

De tijd dat je stress moest hebben voor een Qlimax kaart is volgens mij (gelukkig) wel voorbij ^^


Nouuuu weet niet hoor. Met zo'n line up zie ik het wel hard gaan. Je hebt showtek, TNT, DW en PN/Bfront dat de oudere garde bekoort en daarna Vertile, Warface en DG voor de nieuwere generatie.

Het enige unieke voor mij is Showtek en deels Blademasterz. Maar voor 2 maal een half uur weet ik nog niet of ik daar een kaartje voor ga halen van 100 euro.
Maar eens, het zal wellicht wel iets harder lopen dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black 2008 anthem door de Gelredome :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Één van de betere lineups sinds 2016. Die editie was magistraal en was m'n eerste en, tot nu, laatste die ik bijgewoond heb. Denk dat het tijd is voor een nieuw bezoek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 22:20 
 
Hardtraxxer

Goeie line-up ja, enigszins verfrissend. Geen SZP of Ran-D, dat voelt vast gek bij Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2023 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar even omdat het zo vet was :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff had echt nooit gedacht dat Q-Dance met zo’n line up zou aankomen. Verwachtte sowieso wel een aantal namen waar ik niet zoveel mee heb maar vind eigenlijk elke act wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot en met Vertile is het helemaal goed, eindelijk een line up zonder Ran-D! Het heeft maar 12 jaar geduurd, maar het is eindelijk zo ver.

Ik zou nooit meer gaan maar dit is wel een line up in mijn straatje.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfff ik was sowieso niet meer van plan om naar Qlimax te gaan, gezien het prijskaartje en de line up van vorig jaar. Komen ze opeens met zo'n dikke line up aanzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 09:21 
 
Hardtraxx Addict

Albatrots schreef:
Pfff ik was sowieso niet meer van plan om naar Qlimax te gaan, gezien het prijskaartje en de line up van vorig jaar. Komen ze opeens met zo'n dikke line up aanzetten.

Dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Één van de betere lineups sinds 2016. Die editie was magistraal en was m'n eerste en, tot nu, laatste die ik bijgewoond heb. Denk dat het tijd is voor een nieuw bezoek!

De beste sinds 2016 inderdaad (ook mijn enige editie). Ik heb niet zo veel meer met de huidige hardstyle, maar TNT, Devin Wild en PN is nog wel precies wat ik leuk vind. Showtek hardstyle set nog op de bucketlist, Deepack en Blademasterz wel vertrouwen in dat ze voor Qlimax de juiste tracks kiezen, Hard Driver prima, B-Front altijd top. Wat er daarna komt heb ik niks meer mee, maar goed, Clockartz, Chapter V en Mad Dog als laatste 3 namen was niet realistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou mooi zijn dat ze de Shadow Priests tot op het feest zelf geheim kunnen houden

Dit is de perfect line-up. Ook voor warface dik verdiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er nog even goed over nadenken of ik dit de prijs nou wel of niet waard vind. De eerste aantal artiesten zijn zeker vet en toch wil ik Blademasterz en Showtek wel eens meemaken in het Gelredome :drool:

Misschien wel even last minute ticket halen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 15:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

it's been a while since the last time i was doin calculations for discovering the lineup and similar stuff.
at the moment i'm surprised and this lineup was unexpected.
it has like a 2016 feelings when qdance dropped the project1 teaser from nowhere.

i was searching for frontliner bookings but i can't find anything for november, he is again in platinum agency, played at defqon1 at mainstage again and also with alterego at blue(the collab with delete is fire)
so, i still hope bfrontliner surprise act considering his album release after 10 years.

this is my realistic thoughts for the timetable

deepack 21:30/22:15
blademasterz 22:15/23:00
showtek 23:00/23:45
tnt 23:45/00:30
hard driver 00:30/1:15
devin wild 1:15/2:15
Pn&Bfront 2:15/3:15(half Bfrontliner)
shadow priest 3:15/4:15(half heady half project1)
vertile 4:15/5:15
warface 5:15/6:15
deadly guns 6:15/7:00

after 2019 that was a pretty good edition for the new era, i'm thinking about a coming back :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

great calculations this must have had much tijd gekost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds 2017 niet meer naar qlimax geweest.
Deze line up trekt me wel, ten opzichte van voorgaande jaren heb ik het idee dat er meer euforisch op de line up staat (kan het mis hebben).

Waarschijnlijk dus wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks de twijfel, toch maar een peperduur ticket aangeschaft. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gianawana schreef:
quick mafs


This can zomaar eens klopping, But this can also zomaar eens totaal niet klopping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2023 22:34 
 
Hardtraxxer

Gewaagde line-up, ik twijfel nu wel naar een aantal jaren afwezigheid. Showtek, kei vet maar de hedendaagse raw heads vinden het niks (denk ik). Ook met blademasterz dat idee. Dus komen die voor alleen de laatste 3 namen, en andersom komen de mensen met wel verstand van muziek alleen voor de eerste 3 a 4 namen in de line-up? Ik vind het gewaagd van Q, want zo is er een anders feest ook ook mee ‘verdwenen’ in de gelredome. Al heeft wel meer internationale allure natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 00:26 
 
Hardtraxxer

Hard Driver - Enter the Void Qlimax 2023 Anthem

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als Devin Wild het anthem niet heeft dan ga ik diep door het stof voor je en beloof ik je dat ik je uitgebreid in geuren en kleuren gelijk ga geven.

Maar nee, 99,9% zeker dat Devin Wild gewoon dat anthem krijgt.


Haha. Oeps. JE HAD GELIJK! IK ZAT ER NAAST.

Bij deze: ik ben een oelewapper en moet niet zomaar dingen roepen op het morsdode forum waar ik eigenlijk helemaal geen weet van heb. Jullie krijgen op pagina 10 en 11 de gelegenheid om mij voor sukkel uit te schelden! Ga uw gang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sukkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Rickzel schreef:
Als Devin Wild het anthem niet heeft dan ga ik diep door het stof voor je en beloof ik je dat ik je uitgebreid in geuren en kleuren gelijk ga geven.

Maar nee, 99,9% zeker dat Devin Wild gewoon dat anthem krijgt.


Haha. Oeps. JE HAD GELIJK! IK ZAT ER NAAST.

Bij deze: ik ben een oelewapper en moet niet zomaar dingen roepen op het morsdode forum waar ik eigenlijk helemaal geen weet van heb. Jullie krijgen op pagina 10 en 11 de gelegenheid om mij voor sukkel uit te schelden! Ga uw gang.


Je hebt niet enkel stront op je hoofd maar ook vanbinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, poep praten kan deze sukkel wel :kiss2:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten