En dat ze dan ook even de helft van de set met nieuwe showtek hardstyle tracks invullen.
Zal wel niet...
Zal wel niet...
Showtech, showtec of showtek?wrote:Lijkt me sterk dat Showtec een jaar niét op Qlimax is geweest.wrote:Showtech plaatst net een instastory waarin ze zeggen dat het dit jaar 15 jaar geleden is dat ze op Qlimax stonden . En laat de hint van vandaag nou net het nummertje 15 erin hebben.
THE TRUTH WILL SHOW ITSELF
met 9 ogen
en het nummertje 15 erbij
Showtec terug op Qlimax?
Hij schreef 2x Showtek verkeerd maar toen corrigeerde hij z'n bericht dus klopt m'n grapje niet meer.wrote:
Showtech, showtec of showtek?
Weinig euphoric? Heb je je bril wel op? Staan 5 a 6 namen op die toch aardig euphoric zijn .wrote:Showtek laat me twijfelen
Maar nacht en weinig euphoric gaat denk ik toch sterker wegen
Verwacht inderdaad neit dat ze hun huidige EDM spul gaan draaien neewrote: Showtek is een leuke verassing al ben ik niet bekend met hun nieuwere werk zou het wel heel vet zijn als ze het oudere spul pakken.
Ze hebben afgelopen maanden een aantal hardstyle platen gemaakt.wrote:Verwacht inderdaad neit dat ze hun huidige EDM spul gaan draaien neewrote: Showtek is een leuke verassing al ben ik niet bekend met hun nieuwere werk zou het wel heel vet zijn als ze het oudere spul pakken.