De hint van vandaag zou wel is TNT kunnen zijn gok ik
Dat de eerste op Deepack en de tweede over TNT zou gaan.
Dat zou ik verrassend vinden, maar niet vervelend
Denk dat je er niet heul ver vanaf zit.wrote:Deepack
TNT
Qreator
Sound Rush
Headhunterz
Devin Wild
B-Frontliner
Rebelion
Nosferatu
Spitnoise
Als het zoiets wordt haal ik een kaart (nergens op gebaseerd, wishful thinking)
En toch blijf ik het vet vinden dat ze het doen. Volgens mij krijgt 90% niet eens mee dat ze voor Qlimax al jarenlang dit soort Da Vinci Code achtige trials maken in aanloop naar de line-up.wrote:Q gaat all in op raadseltjes![]()
https://www.instagram.com/hturtehtkees
Sommige symbolen hebben het "oog" tekentje... Die symbolen staan weer voor letters.
Achter elkaar zijn dat dan: SILAUTIRXOV = VOX RITUALIS
VOX RITUALIS is weer Latijn voor ‘The Voice of the Ritual’.
Iemand bij Q is hier heel erg druk mee geweest
Ja voor zo ver ik het kan bijhouden wel iddwrote:Dus we hebben nu een opener, de 2e act en de sluitende act?
Deepack
TNT
Deadly guns
Of zouden ze er nu een nieuwe standaard van maken om midden in de nacht een classic set te draaien? Zoals The Prophet afgelopen jaar, ondanks dat dat natuurlijk voor z'n afscheidstour was? Lijkt me ook wel heel gaaf om echt een legendarische act een goede classic set te laten draaien.wrote:Dus we hebben nu een opener, de 2e act en de sluitende act?
Deepack
TNT
Deadly guns
Je kan die 30 min of wat het was met 2 classics niet echt een classic set noemen.wrote:Of zouden ze er nu een nieuwe standaard van maken om midden in de nacht een classic set te draaien? Zoals The Prophet afgelopen jaar, ondanks dat dat natuurlijk voor z'n afscheidstour was? Lijkt me ook wel heel gaaf om echt een legendarische act een goede classic set te laten draaien.wrote:Dus we hebben nu een opener, de 2e act en de sluitende act?
Deepack
TNT
Deadly guns
Edit: Qlimax anthems van Ran-d , B-Front en Brennan Heart zouden gedraaid zijn met daarbij het “oog” zichtbaar bij die van BH. Brennen Heart dus de volgende artiest waarschijnlijkwrote:Wat een werk om die filmpjes van Qlimax te ontcijferen... Ik kwam bij de nieuwe op:
LISTENONELISTENSEVENLISTENZEROLISTENZEROLISTENQ- DANCELISTENRADIOLISTEN
10 jaar geleden ofzo :p die man is al zeker meer dan 5 jaar niet meer op qlimax geweestwrote:Dacht dat BH ooit eens had aangegeven niet maar op Qlimax te gaan draaien om het stokje door te geven aan de nieuwe generatie.
Nog met je hoofd bij t weekend?wrote:Ja Deadly Guns is ook niet bepaald wat ik verwacht bij Decibel. Qua uptempo namen ook wel een mindere keuze. Maar verder best wel heel positief over de lineup tot nu toe!