Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 23:08 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Birdieb1992 schreef:
Fantazoo schreef:
Als ze echt alle sounds binnen de hardere stijlen willen pakken knallen ze ook Audiotricz & Ecstatic er samen neer :)


Dit krijgt van mij een dikke vette Poaahh. :bomb: Heerlijk idee!! :yay:

Wat zou het ook vet zijn als ze gewoon een Hardcore afsluiter pakken a la Ophidian vs Tha Playah ofzo. Of Mad Dog.


Ze doen hardcore afsluiters niet dubbel, dus sowieso is alleen Ophidian daarvan mogelijk en hij is bij lange na niet populair genoeg.

Dither sluit hem dit jaar af gok ik wel.
Realistisch is eerder zoiets:

The Qreator
Isaac
Da Tweekaz
Atmozfears
Headhunterz
Devin Wild
Phuture Noize
Ran-D
Vertile
Cryex
Warface
Dither


Ik weet het. Het is ook dat ik dit heel erg gaaf zou vinden. Het stijltje van Tha Playah en Ophidian vind ik heel erg bij het Qlimax concept passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 23:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nosferatu zou van mij ook wel een keer mogen. Maakt in tegenstelling tot Dither daadwerkelijk leuke muziek, had vorig jaar een album, en dit jaar het Masters of Hardcore anthem nog. En dan heb ik het nog niet eens over zijn staat van dienst. Kan eigenlijk niemand anders noemen die al 20+ jaar bezig is, nog steeds relevant is, én nog altijd niet op Qlimax gestaan heeft. Alleen Ophidian wellicht, maar die heeft mijns inziens altijd een stuk verder van mainstream hardcore gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Vind Dither ook een logische keuze met zijn collabs met Angerfist, Deadly Guns, N-Vitral en Major Conspiracy en zijn nieuwe album vorige maand
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 11:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Nosferatu zou van mij ook wel een keer mogen. Maakt in tegenstelling tot Dither daadwerkelijk leuke muziek, had vorig jaar een album, en dit jaar het Masters of Hardcore anthem nog. En dan heb ik het nog niet eens over zijn staat van dienst. Kan eigenlijk niemand anders noemen die al 20+ jaar bezig is, nog steeds relevant is, én nog altijd niet op Qlimax gestaan heeft. Alleen Ophidian wellicht, maar die heeft mijns inziens altijd een stuk verder van mainstream hardcore gestaan.


Eens, maar staat van dienst weegt niet op tegen populariteit. En Nosferatu is een lange tijd stil geweest voor zijn album, helemaal terecht natuurlijk gezien wat er gebeurd is.

En ondanks dat hij een vaste naam bij de grotere artiesten in hardcore is, zijn er artiesten die er verder bovenuit steken op dit moment. Dat is altijd een beetje het probleem geweest sinds 2008 oid, Nosferatu (maar ook namen als Ophidian, Tommyknocker, Amnesys e.d.) dat altijd wanneer je denkt dat ze er volgend jaar wel kunnen staan, is er een groep of afdeling binnen hardcore die op dat moment populairder is terwijl ze wel bij de top horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nosferatu + een uptempo afsluiter zou dan perfect zijn. Nosferatu voor ff drie kwartier échte hardcore met qlimax vibe en dan daarna een spitnoise voor de populariteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwartiertje uptempo? Als je dan alles op +100% snelheid afspeelt heb je win-win: Meer nummers én meer tempo = harder = beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 11:28 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Pannenkoek schreef:
Nosferatu zou van mij ook wel een keer mogen. Maakt in tegenstelling tot Dither daadwerkelijk leuke muziek, had vorig jaar een album, en dit jaar het Masters of Hardcore anthem nog. En dan heb ik het nog niet eens over zijn staat van dienst. Kan eigenlijk niemand anders noemen die al 20+ jaar bezig is, nog steeds relevant is, én nog altijd niet op Qlimax gestaan heeft. Alleen Ophidian wellicht, maar die heeft mijns inziens altijd een stuk verder van mainstream hardcore gestaan.


Eens, maar staat van dienst weegt niet op tegen populariteit. En Nosferatu is een lange tijd stil geweest voor zijn album, helemaal terecht natuurlijk gezien wat er gebeurd is.

En ondanks dat hij een vaste naam bij de grotere artiesten in hardcore is, zijn er artiesten die er verder bovenuit steken op dit moment. Dat is altijd een beetje het probleem geweest sinds 2008 oid, Nosferatu (maar ook namen als Ophidian, Tommyknocker, Amnesys e.d.) dat altijd wanneer je denkt dat ze er volgend jaar wel kunnen staan, is er een groep of afdeling binnen hardcore die op dat moment populairder is terwijl ze wel bij de top horen.



Wat is er precies gebeurd met Nosferatu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij loopt vgm al heel wat jaartjes met z'n gezondheid te klooien. (niertransplantatie, correct me if i'm wrong).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niertransplantatie en problemen met een donornier. Dat is het voornamelijkste geloof ik, vgm had hij ook nog een mentale dip en nog issues had met een nieuwe studio bouwen, beiden voor de nierproblemen. Hij had het iig een tijd best zwaar.

Zonde altijd, Nosferatu is echt een aardige, geniale, grappige gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n laatste album (eind vorig jaar uitgekomen) is ook gewoon geweldig. Die man heeft jarenlang consistent kwaliteit geleverd. Had dit jaar ook het MoH anthem dus het is niet dat hij niet in the picture heeft gestaan.

Laten we bij deze gewoon afspreken dat Nosferatu er gewoon staat dan. Q leest wel mee die schuift wel wat met de lineup voor de jongens van het forum!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij bepalen wel even wie er op de lineup komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 13:47 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Wij bepalen wel even wie er op de lineup komt.

Blear en gezellige uptempo dan sowieso
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2023 13:51 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Z'n laatste album (eind vorig jaar uitgekomen) is ook gewoon geweldig. Die man heeft jarenlang consistent kwaliteit geleverd. Had dit jaar ook het MoH anthem dus het is niet dat hij niet in the picture heeft gestaan.

Laten we bij deze gewoon afspreken dat Nosferatu er gewoon staat dan. Q leest wel mee die schuift wel wat met de lineup voor de jongens van het forum!


Mee eens! Hier kan ik wel mee leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2023 04:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar een gokje wagen:

Geck-O
Adrenalize
The Qreator
Devin Wild
Headhunterz
Hard Driver
Vertile
Rebelion
Warface
Nosferatu

Hopelijk houdt Q het bij 10 namen, is meer dan zat namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 23:56 
 
Hardtraxxer

Tot nu toe Sound Rush en Deepack op de line-up afgaande op de hints.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2023 23:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Reddit bron voor Deepack: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... eo_upload/

Op zich wel een mooie timing om ze als opener te boeken met het 20 jarig bestaan van The Prophecy, maar ben wel bang voor een draak van een set.

Dat bericht over de Sound Rush 'hint' vond ik overigens erg ver gezocht, dat geloof nog niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 08:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
Tot nu toe Sound Rush en Deepack op de line-up afgaande op de hints.

Welke hints? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deepack als opener staat wel garant voor een gezellige start. Vond hun opener op X-Qlusive Phuture Noize echt heel fijn, ook als eerste grote feest na de lockdown zo'n opener draaien houd ik wel van.
https://www.edmliveset.com/livesets-dj- ... 022-04-23/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Ook maar een gokje wagen:

Geck-O
Adrenalize
The Qreator
Devin Wild
Headhunterz
Hard Driver
Vertile
Rebelion
Warface
Nosferatu


Ehm :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 14:22 
 
Hardtraxxer

Mij leek de Sound Rush ‘hint’ ook wat ver gezocht.

Vanwege het ‘Open Eyes’ deel dacht ik aan de nieuwe Headhunterz track. Hoewel het net zo makkelijk andere kunnen zijn met Open Eyes in de tracktitel en dat zijn er nogal wat.

De Hints zijn te vinden op Instagram.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 14:30 
 
Hardtraxxer

Sappers schreef:
Mij leek de Sound Rush ‘hint’ ook wat ver gezocht.

Vanwege het ‘Open Eyes’ deel dacht ik aan de nieuwe Headhunterz track. Hoewel het net zo makkelijk andere kunnen zijn met Open Eyes in de tracktitel en dat zijn er nogal wat.

De Hints zijn te vinden op Instagram.


Als Headhunterz er staat wordt het een instant nobrainer. Al dat nieuwe spul wil ik wel horen met een Qlimax productie erachter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Birdieb1992 schreef:
Sappers schreef:
Mij leek de Sound Rush ‘hint’ ook wat ver gezocht.

Vanwege het ‘Open Eyes’ deel dacht ik aan de nieuwe Headhunterz track. Hoewel het net zo makkelijk andere kunnen zijn met Open Eyes in de tracktitel en dat zijn er nogal wat.

De Hints zijn te vinden op Instagram.


Als Headhunterz er staat wordt het een instant nobrainer. Al dat nieuwe spul wil ik wel horen met een Qlimax productie erachter.


Zo. Echt wel... Dan ga ik serieus twijfelen om te gaan . :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen voor headhunterz zou ik niet gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
FransBezig schreef:
Ook maar een gokje wagen:

Geck-O
Adrenalize
The Qreator
Devin Wild
Headhunterz
Hard Driver
Vertile
Rebelion
Warface
Nosferatu


Ehm :whistle:


Ah joh scheelt toch weer een extra naam boeken kan makkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2023 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij post qlimax nu dagelijks op facebook en insta een hint naar de line up.
https://www.instagram.com/reel/Cv7bibrtHJp/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Zou me niet verbazen als er hints zitten in de korte filmpjes die sinds zijn gepost.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten