Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nergens voor nodig om zijn stem met AI na te maken, afgelopen jaren was de Qlimax stem ook gewoon goed, en er zijn genoeg voice actors die het kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nergens voor nodig om zijn stem met AI na te maken, afgelopen jaren was de Qlimax stem ook gewoon goed, en er zijn genoeg voice actors die het kunnen.

Dan toch beetje raar dat het nu weer een ander is.
Ik denk dat de Defqon stem ook prima zou klinken voor "Klaaaaaaaiiimexxx"
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Delt-A schreef:
Nergens voor nodig om zijn stem met AI na te maken, afgelopen jaren was de Qlimax stem ook gewoon goed, en er zijn genoeg voice actors die het kunnen.

Dan toch beetje raar dat het nu weer een ander is.
Ik denk dat de Defqon stem ook prima zou klinken voor "Klaaaaaaaiiimexxx"


Ik hoor dit nu ingesproken door Sound Rush in mijn hoofd en moet al 5 min hard op lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
hurricane schreef:
Delt-A schreef:
Nergens voor nodig om zijn stem met AI na te maken, afgelopen jaren was de Qlimax stem ook gewoon goed, en er zijn genoeg voice actors die het kunnen.

Dan toch beetje raar dat het nu weer een ander is.
Ik denk dat de Defqon stem ook prima zou klinken voor "Klaaaaaaaiiimexxx"


Ik hoor dit nu ingesproken door Sound Rush in mijn hoofd en moet al 5 min hard op lachen

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die stemacteur zouden ze bijvoorbeeld kunnen vragen. Al verwacht ik wel dat ze deze nu al geregeld hebben voor Qlimax, en ze zullen er zelf wel tevreden mee zijn, vind 'm zelf wel minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ja die stemacteur zouden ze bijvoorbeeld kunnen vragen. Al verwacht ik wel dat ze deze nu al geregeld hebben voor Qlimax, en ze zullen er zelf wel tevreden mee zijn, vind 'm zelf wel minder.


Nu staan wij hier ook niet bekend om het goed om gaan met veranderingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stel autisten dat wij zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2023 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oh dat hoeft ook weer niet hoor :P. .


Haha beetje spannend maken voor mezelf op het dooie forum, ik ben er gewoon vrij zeker van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2023 13:13 
 
Hardtraxx Newbie

hurricane schreef:
Delt-A schreef:
Nergens voor nodig om zijn stem met AI na te maken, afgelopen jaren was de Qlimax stem ook gewoon goed, en er zijn genoeg voice actors die het kunnen.

Dan toch beetje raar dat het nu weer een ander is.
Ik denk dat de Defqon stem ook prima zou klinken voor "Klaaaaaaaiiimexxx"


Misschien wil DV8 het inspreken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 13:48 
 
Hardtraxxer

Al een gevoel over wat we kunnen verwachten?
Ik zat zelf een beetje op:

The Qreator
2^1
DBSTF
SZP
Devin Wild
Headhunterz
Hard Driver
DSturb
Vertile
Rebelion & Warface
The Purge & Adjuzt
Hardcore end
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk timmy trumpet
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 15:38 
 
Hardtraxx Addict

Je mist nog een classic opener
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2023 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Denk timmy trumpet


En Tony Junior
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Al een gevoel over wat we kunnen verwachten?
Ik zat zelf een beetje op:

The Qreator
2^1
DBSTF
SZP
Devin Wild
Headhunterz
Hard Driver
DSturb
Vertile
Rebelion & Warface
The Purge & Adjuzt
Hardcore end


Ja ik schat wel in dat Warface er een keer staat, ook nadat ze hem bij de legends hebben gezet op Defqon.

Purge en Adjuzt zou in eerste intantie wel erg vroeg lijken maar die gasten gaan wel zo crazy dat het me ook weer niet totaal zou verbazen.

Headhunterz die even een showcase komt geven met z'n nieuwe sound is wel iets waar ik enthousiast van word na die geweldige Defqon plaat. En Devin Wild met het anthem die een fatsoenlijke set van een uur krijgt is ook wel een poahhh waard.

Als het zoiets zou worden ga ik toch stiekem weer een beetje twijfelen om weer eens te gaan, ondanks dat het snachts is.

Ik zou echter een Adrenalize o.i.d ook wel een keer terecht vinden, die is al jaar in jaar uit fantastische muziek aan het maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze echt alle sounds binnen de hardere stijlen willen pakken knallen ze ook Audiotricz & Ecstatic er samen neer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 10:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is Qlimax, ze pakken wat populair is, niet wat gevarieerd is of wat maar net bij een duistere sfeer past, die tijd is al ver terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 14:37 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Als ze echt alle sounds binnen de hardere stijlen willen pakken knallen ze ook Audiotricz & Ecstatic er samen neer :)


Dit krijgt van mij een dikke vette Poaahh. :bomb: Heerlijk idee!! :yay:

Wat zou het ook vet zijn als ze gewoon een Hardcore afsluiter pakken a la Ophidian vs Tha Playah ofzo. Of Mad Dog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 15:08 
 
Hardtraxx Addict

Birdieb1992 schreef:
Fantazoo schreef:
Als ze echt alle sounds binnen de hardere stijlen willen pakken knallen ze ook Audiotricz & Ecstatic er samen neer :)


Dit krijgt van mij een dikke vette Poaahh. :bomb: Heerlijk idee!! :yay:

Wat zou het ook vet zijn als ze gewoon een Hardcore afsluiter pakken a la Ophidian vs Tha Playah ofzo. Of Mad Dog.

Zie ik helaas eerder nog spitnoise :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Birdieb1992 schreef:
Fantazoo schreef:
Als ze echt alle sounds binnen de hardere stijlen willen pakken knallen ze ook Audiotricz & Ecstatic er samen neer :)


Dit krijgt van mij een dikke vette Poaahh. :bomb: Heerlijk idee!! :yay:

Wat zou het ook vet zijn als ze gewoon een Hardcore afsluiter pakken a la Ophidian vs Tha Playah ofzo. Of Mad Dog.

Zie ik gelukkig eerder nog spitnoise :)


fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 15:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Birdieb1992 schreef:
Fantazoo schreef:
Als ze echt alle sounds binnen de hardere stijlen willen pakken knallen ze ook Audiotricz & Ecstatic er samen neer :)


Dit krijgt van mij een dikke vette Poaahh. :bomb: Heerlijk idee!! :yay:

Wat zou het ook vet zijn als ze gewoon een Hardcore afsluiter pakken a la Ophidian vs Tha Playah ofzo. Of Mad Dog.


Ze doen hardcore afsluiters niet dubbel, dus sowieso is alleen Ophidian daarvan mogelijk en hij is bij lange na niet populair genoeg.

Dither sluit hem dit jaar af gok ik wel.
Realistisch is eerder zoiets:

The Qreator
Isaac
Da Tweekaz
Atmozfears
Headhunterz
Devin Wild
Phuture Noize
Ran-D
Vertile
Cryex
Warface
Dither
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 15:52 
 
Hardtraxxer

Elke voorspelling zonder Ran-D kunnen we gewoon skippen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 16:01 
 
Hardtraxx Addict

Jordi schreef:

fixed

Dan heb jij duidelijk van de eerder genoemde nooit een setje mee gemaakt.
Spitnoise heeft ook al het decibel anthem verkracht(aka een paar stukjes er van genomen en dan zonder melodie de standaard uptempo kick er bij gepakt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ze doen hardcore afsluiters niet dubbel


Dus de Evil Activities van 2010 was een andere dan die van 2012?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Birdieb1992 schreef:
Fantazoo schreef:
Als ze echt alle sounds binnen de hardere stijlen willen pakken knallen ze ook Audiotricz & Ecstatic er samen neer :)


Dit krijgt van mij een dikke vette Poaahh. :bomb: Heerlijk idee!! :yay:

Wat zou het ook vet zijn als ze gewoon een Hardcore afsluiter pakken a la Ophidian vs Tha Playah ofzo. Of Mad Dog.

Zie ik helaas eerder nog spitnoise :(


Wel de beste uptempo naam om er neer te zetten though. Want Barber verkeerde agency.

@lineup BB, cryex had ik nog niet eens aan gedacht maar dat is oprecht ook gewoon niet ondenkbaar. Denk dat we wel weer een relatief nieuwe naam op de lineup kunnen verwachten van Wishlist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2023 21:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Broken Balance schreef:
Ze doen hardcore afsluiters niet dubbel


Dus de Evil Activities van 2010 was een andere dan die van 2012?


Je bedoelt Evil Activities & Endymion in 2010 was anders dan Evil Activities & E-Life in 2012. Evil Activities & Endymion die toen samen enorm veel draaiden dat jaar en Evil Activities & E-Life die toen hun liveact hadden.
Net als dat Vince een keer heeft afgesloten en Shadowlands Terrorists ook een keer.

Niet de zelfde "act".

Mad Dog zou technisch gezien eigenlijk nog wel een keer kunnen omdat hij met Art Of Fighters in 2013 een (enorm saaie) This Is Hardcore set deed. Dat was echt een domper op een Qlimax die sowieso al vrij slecht was.

Rickzel schreef:
Wel de beste uptempo naam om er neer te zetten though. Want Barber verkeerde agency.


Ik denk dat Dither nog wel boven Spitnoise verkozen wordt. Dither maak uptempo naast een paar tragere platen en is populairder. Zelfs Mad Dog, ondanks eerder optreden, zie ik nog eerder daar staan. Mad Dog is NOG populairder dan Dither. Beiden kunnen het publiek enorm meenemen met een setje though en zouden goede afsluiters zijn, ookal ligt Dither zijn spul mij absoluut niet meer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten