Hahaha, toen met dat plaatje _0-wrote:Topic van vorig jaar gemist?wrote:Ik heb nog nooit zoveel speculaties in een topic gezien.
Geweldig!
Hahaha, toen met dat plaatje _0-wrote:Topic van vorig jaar gemist?wrote:Ik heb nog nooit zoveel speculaties in een topic gezien.
Nee.wrote:Denk een beetje
Pavo
A-lusion
Wildstylez
Noiscontrollers
Bioweapon
d-block & s-te-fan
Zatox
B-front
The viper
Opzich kan best te doen zijn
Zou zeker vet zijn! Zany solo is na de eerste 10 minuten uiteraard ook retevet!wrote:Ik hoop op Donkey Rollers!
Komt wel goed schatje!wrote:geen kaartjes ..
100 p.s. PM maarwrote:geen kaartjes ..
Had je je zwart verdiende geld in Zwitserland maar niet uit moeten geven aan drank en je nieuwe vriendin!wrote:hahah 100 eurolukt me nu niet meer... veeeeels te duur
400 euro jaaa ... liever aan een vrouwtje dan aan 1 kaartjewrote:Had je je zwart verdiende geld in Zwitserland maar niet uit moeten geven aan drank en je nieuwe vriendin!wrote:hahah 100 eurolukt me nu niet meer... veeeeels te duur
Gunz4Hire is wel een flinke hit, maar Ran-D solo moet ondertussen prima kunnen. Die gast heeft zo'n bizar goede reputatie opgebouwd!wrote:Ik denk eerlijk gezegd dat het daar nog iets te vroeg voor is om meteen in het Gelredome te draaien. Draaien toch meestal artiesten die al jaren aan de top staan.wrote: Ran-d & Adaro
Ik snap dat je Stephanie niet 123 op Qlimax verwacht, maar de tweede DJ is meestal nog niet de absolute top, aangezien de tent nog niet vol is. Daar komt bij dat vorig jaar Stephanie iedere mainstage ongeveer gehad heeft.wrote: Tsja, vorig jaar stond bijvoorbeeld Stephanie er, ook niet echt een topper.. En het jaar ervoor A-lusion, ok zit al wel lang in de scene, maar nou niet een echte wereldtopper... Maar waarschijnlijk zal deze plek dit jaar wel worden ingenomen door Coone o.i.d.
Kheb misschien voor je, zoals je vroeg in pm. Maar moet even kijken hoe het in de groep zit met kaarten. Heb er nu nog 2 over.wrote:geen kaartjes ..
Ik.wrote:Als iemand er ook nog 1 voor mij over heeft, zou die m'n ultieme held zijn!
die wil ik welwrote:Kheb misschien voor je, zoals je vroeg in pm. Maar moet even kijken hoe het in de groep zit met kaarten. Heb er nu nog 2 over.wrote:geen kaartjes ..
Waar heb je dat vandaan dan ?wrote:Ik lees dit?
22:30 - 23:30 The Prophet "Subground"
23:30 - 00:15 Wasted Penguinz Live
00:15 - 01:30 Headhunterz & Wildstylez
01:30 - 02:30 Toneshifterz VS Code Black
02:30 - 03:30 Noisecontrollers
03:30 - 04:30 Zatox
04:30 - 05:00 Wild Motherfuckers Live
05:00 - 06:00 Gunz For Hire
06:00 - 07:00 Neophyte & The Viper
A.u.b. geen Proppie, Wasted Penguinz, Toneshifter, en NC zo laat lijkt me ook niet echt chill...wrote:Iemand in shoutbox hier, maar geloof er niets van