meerendeel wel denk jawrote:De lineup staat al minimaal een halfjaar vast hoor
denk dat ze ook nog wat 'ruimte' ope laten voor eventuele verassingen later
meerendeel wel denk jawrote:De lineup staat al minimaal een halfjaar vast hoor
Radical Redemptionwrote:Ik heb DBSTF gesproken, die komen ook niet.wrote:zowiezo geen BH op Qlimax..
staat een bevestiging op Partyflock..
Nee, een bron die zegt, die heb ik gesproken geloof ik niet.
wrote:zowiezo geen BH op Qlimax..

wrote:wrote:zowiezo geen BH op Qlimax..
wrote:Als ik Sorrow op Qlimax hoor is mijn feest al geslaagd.
wrote:wrote:Als ik MMA op Qlimax hoor is mijn feest al geslaagd.
DBSTF zijn weggegaan bij Platinum en hebben we dit jaar op ongeveer 0 grote Q-Dance feesten gezien op hun eigen XQ na, zo gek is het dus niet.wrote:18 minuten..
Maar geen BH en geen DBSTF... wordt al aardig richting rauw!
Topic van vorig jaar gemist?wrote:Ik heb nog nooit zoveel speculaties in een topic gezien.
Nee, vanaf toen werd ik juist een beetje actief op dit forum. Maar wat hier soms allemaal neergezet wordt gaat echt nergens over.wrote:Topic van vorig jaar gemist?wrote:Ik heb nog nooit zoveel speculaties in een topic gezien.
Hmm daarentegen verwacht ik Showtek dit jaar wel op Qlimax, aangezien ze eindelijk weer eens op een Q feest stonden (Q-base) (hoop het eerlijk gezegd niet:P).wrote:Gaan zelfde kant als Showtek op.
Ik denk eerlijk gezegd dat het daar nog iets te vroeg voor is om meteen in het Gelredome te draaien. Draaien toch meestal artiesten die al jaren aan de top staan.wrote: Ran-d & Adaro
Tsja, vorig jaar stond bijvoorbeeld Stephanie er, ook niet echt een topper.. En het jaar ervoor A-lusion, ok zit al wel lang in de scene, maar nou niet een echte wereldtopper... Maar waarschijnlijk zal deze plek dit jaar wel worden ingenomen door Coone o.i.d.wrote:Ik denk eerlijk gezegd dat het daar nog iets te vroeg voor is om meteen in het Gelredome te draaien. Draaien toch meestal artiesten die al jaren aan de top staan.wrote: Ran-d & Adaro
Omdat hij aan het eind van het jaar met een album komt, dus hij zou wel eens zijn album kunnen gaan promoten daar. Maar dat is toch allemaal maar gespeculeer.wrote:Kan iemand mij uitleggen waarom veel mensen (lees: iedereen) Frontliner verwacht op Q to l to imax?