Past

Qlimax

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nee idd :lol:
Kan ook niet anders dan dat het fake is, The Prophet Subgrond :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wild motherfuckers LIVE.

The horror.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Wild Motherfuckers. :lol: Wat was het toch heerlijk om toen op de tribune te gaan chillen met Hard Bass dit jaar. Maar ik denk niet dat Zatox er staat, het anthem maakt, en ook nog eens onder WMF er staat. ;)
G
p-stylez wrote:06:00 - 07:00 Neophyte & The Viper
geloof je het zelf :lol:
C
p-stylez wrote:Ik lees dit?

POEP
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Qlimax 2010 was op 27-11, de line up werd bekend gemaakt op 29/10
Qlimax 2011 is op 26-11, dus zal de line up zo rond 28/10 komen denk ik
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Zygoma wrote:Qlimax 2010 was op 27-11, de line up werd bekend gemaakt op 29/10
Thrillogy boekje? :)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dit jaar is wel het anthem een stuk eerder bekend he, misschien komt de line-up dan ook eerder...

Eigenlijk is het te gek voor woorden dat Q ons zo lang laat wachten :P als het nou gewoon zoals b2s met Hard Bass deden.. gewoon lang van te voren aankondigen, en gewoon line-up online pleuren zonder eerst een thema, trailer, weet ik veel wat.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Line up van Qlimax komt altijd door middel van een filmpje of rechtstreeks van de website.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Pommer wrote:
Zygoma wrote:Qlimax 2010 was op 27-11, de line up werd bekend gemaakt op 29/10
Thrillogy boekje? :)
Een beetje van mezelf, en een beetje van Google. :D
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Ik denk trouwens niet dat Psyko Punkz er weer draaien.. net zoals Chain Reaction & Luna ze moeten hier allemaal draaien
http://partyflock.nl/party/207230:Toxicator.html En heb gezien dat dit 3 uur en 50 min rijden was.. Dus lijkt me sterk
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
SkiggyRapz18 wrote:Ik denk trouwens niet dat Psyko Punkz er weer draaien.. net zoals Chain Reaction & Luna ze moeten hier allemaal draaien
http://partyflock.nl/party/207230:Toxicator.html En heb gezien dat dit 3 uur en 50 min rijden was.. Dus lijkt me sterk
Als ze het echt willen kan het allemaal hoor. ;) Headhunterz stond dit jaar 2x op Defqon en dezelfde dag ook op Summerfestival, dat zal dus ook rond de 4 uur reizen geweest zijn.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
93Wesley93 wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Ik denk trouwens niet dat Psyko Punkz er weer draaien.. net zoals Chain Reaction & Luna ze moeten hier allemaal draaien
Als ze het echt willen kan het allemaal hoor. ;) Headhunterz stond dit jaar 2x op Defqon en dezelfde dag ook op Summerfestival, dat zal dus ook rond de 4 uur reizen geweest zijn.
Ik denk dat dit wel te lastig word aangezien PP op Qlimax nooit zal openen en gezien de line-up van dat andere feest ook nooit openen/ afsluiten dus blijft bij allebij het midden over en om dan heen en terug 8 uur te reizen is denk ik onmogelijk
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
Nou ik hoop dat je gelijk hebt dan want ik mot de Punkz niet op Kliekmax.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
93Wesley93 wrote:Nou ik hoop dat je gelijk hebt dan want ik mot de Punkz niet op Kliekmax.
Me 2.. ik heb de rest van de Artiesten ook allemaal onderzocht en ze hebben allemaal nog niets op 26 nov :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hoop wel dat ze er staan, vind hun altijd wel vet. Super sfeer brengen ze over
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
roberttt wrote:Hoop wel dat ze er staan, vind hun altijd wel vet. Super sfeer brengen ze over
:cry:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Dus sowieso geen Brennan Heart, Psyko Punkz & D-Block en St-e-Fan.. nu nog even horen dat Wasted Pinguinz (Stay alive mag door iemand anders worden gedraaid) ook niet kunnen en mijn dag is goed.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
mensen wacht gewoon :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
The Prophet zal wel eens hardcore af kunnen sluiten. Iedere hardcore producer met een beetje bekentenis heeft namelijk al een boeking staan deze datum, op Mad Dog na.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
p-stylez wrote:Dus sowieso geen Brennan Heart, Psyko Punkz & D-Block en St-e-Fan.. nu nog even horen dat Wasted Pinguinz (Stay alive mag door iemand anders worden gedraaid) ook niet kunnen en mijn dag is goed.
Evil Activities ook niet denk ik heeft die avond ook 2 gigs; 1 in duitsland en 1 in bels
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Mad Dog lijkt me ook vrij logische afsluiter, album uitgebracht en vrij populair. Kan ook vs Amnesys of Amnesys solo.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Chukkels wrote:The Prophet zal wel eens hardcore af kunnen sluiten. Iedere hardcore producer met een beetje bekentenis heeft namelijk al een boeking staan deze datum, op Mad Dog na.
Tsjaa maar als de bookingen niet te ver reizen zijn en de tijden vallen gunstig kan het nog ;)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Chukkels wrote:The Prophet zal wel eens hardcore af kunnen sluiten. Iedere hardcore producer met een beetje bekentenis heeft namelijk al een boeking staan deze datum, op Mad Dog na.
De Vieper?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
PierrePruuk wrote:Mad Dog lijkt me ook vrij logische afsluiter, album uitgebracht en vrij populair. Kan ook vs Amnesys of Amnesys solo.
Amnesys staat al op MoH. The Viper leek mij het meest logisch, maar die staat al in Groningen op de bune.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 58 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago