ik 8 euro maar dat is bij event travel
ben echt benieuwd naar de line up en podium zeg
Mja moet ook wel dat hij er staat, alleen, met A2 of met G4H.
wrote:Ideal betaalde ik 62 cent extra
Shit, als ik dit geweten had... Ik had net zo makkelijk met iDeal kunnen betalen ipv Paypal, sheelde toch weer €13,- dan.. T'is al duur genoeg.wrote:Ideal was 15 euro en dan 0,62
Als het weer een A2 showcase wordt ga ik huilen... Als het een G4H live set wordt ga ik huilen van gelukwrote:Ran-D is dus ook wel zeker. Gister in Dieka wou hij Haunter of the dark nog draaien maar toen moest hij al stoppen. Dus toen zei ik tegen hem, "dan moet je m maar op Qlimax draaien." Zegt hij, "ik weet niet of ik op Qlimax sta. Ik zou het wel heel graag willen!" Dus ik zeg," heb jij geluk dat je er voor geboekt bent." Begint hij te lachen haha.![]()
Mja moet ook wel dat hij er staat, alleen, met A2 of met G4H.
Het staat gewoon onderaan die kies pagina hoeveel er bij komt?wrote:wrote:Ideal betaalde ik 62 cent extraShit, als ik dit geweten had... Ik had net zo makkelijk met iDeal kunnen betalen ipv Paypal, sheelde toch weer €13,- dan.. T'is al duur genoeg.wrote:Ideal was 15 euro en dan 0,62
The Party Express ook!wrote:bij eventravel inmiddels ook uitverkocht
Fuck dat gedoe op de q-dance site. Ik koop voortaan altijd bij eventtravel. Dan maar paar euro duurder.wrote:bij eventravel inmiddels ook uitverkocht
Ja beter niet inderdaad!wrote: Als het weer een A2 showcase wordt ga ik huilen... Als het een G4H live set wordt ga ik huilen van geluk
als k van de show wil genieten zet k wel een dvd op van vorig jaarwrote:Ach, er zit vast wel iets tussen in de line up wat je leuk vind, en anders lekker genieten van de show!
De show.. dan heb jij de vorige editie van Qlimax zeker overgeslagen?wrote:Ach, er zit vast wel iets tussen in de line up wat je leuk vind, en anders lekker genieten van de show!
Klopt. En dat is maar goed geweest ook he?wrote:De show.. dan heb jij de vorige editie van Qlimax zeker overgeslagen?wrote:Ach, er zit vast wel iets tussen in de line up wat je leuk vind, en anders lekker genieten van de show!
joaaah! vorig jaar was het ideetje leuk maar beetje zielig uitwerktwrote:Gewoon genieten en vol gasDe leuke dingen komen wel op de dvd. hoop eigenlijk weer op een soort stage als 2009
Ik heb DBSTF gesproken, die komen ook niet.wrote:zowiezo geen BH op Qlimax..
staat een bevestiging op Partyflock..
Niet echt officieel. Maar ik verwacht sws geen BH op Qlimax. Sinds vorig jaar Qlimax heeft hij in mijn ogen niet echt wat bereikt ofzo. Geen grootse plaat meer gemaakt.wrote:zowiezo geen BH op Qlimax..
Dat is alleen maar mooi toch?wrote:zowiezo geen BH op Qlimax..
wrote:zowiezo geen BH op Qlimax..