Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 16:14 

Hardtraxxer

heeft iemand nog kaartjes over??? alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:06 

Hardtraxx Newbie

vier kaarten in de pocket! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:19 

Bierkoning

robkuh1990 schreef:
FRArnold schreef:
Heb de kaarten! :D

3de jaar op rij goed gegaan voor groep van 12 man! Hebben zelfs kaarten over! :D

Als je er 2 over hebt wil je dan even contact opnemen met Pommer. Waarschijnlijk kan ik hem niet voorzien in kaarten en ik weet dat hij graag wil gaan met een vriend van hem

Dat zou fijn zijn idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

via eventtravel kun je nog steeds combitickets kopen voor Qlimax, dus entree+busticket

misschien handig voor degenen die nog kaartjes zoeken ;)

100% betrouwbaar, heb het zelf ook altijd op die manier gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:33 

Donateur

Banaanslak schreef:
Door een fout heb ik per ongeluk 4 kaartjes te veel gekocht, ik verkoop ze voor 110 euro per stuk.

Gewoon 3 keer kopiëren en voor 200 euro aan de deur verkopen aan een stel Duitsers.
Viel Spass. Totziensss!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 17:58 

Hardtraxx Elite

Ik zie al weer een bezoekje van de NMa aankomen voor ID&Q Holding B.V. volgens mij gaan de zaken omtrent Eventtravel etc. niet helemaal jofel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:03 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
Ik zie al weer een bezoekje van de NMa aankomen voor ID&Q Holding B.V. volgens mij gaan de zaken omtrent Eventtravel etc. niet helemaal jofel...

Huh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:55 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:

Jij bedoelt ik mijn geld kwijt zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

ik denk dat hij t gewoon heeft over dat je daar nu (nog steeds) je kaartjes voor Qlimax kan kopen,terwijl het officieel uitverkocht is. Ik vind het zelf ook een vreemde gang van zaken, maar ik vind het niet erg. :P
Ben via ET op deze manier 2x naar Defqon en 3x naar Qlimax geweest, nooit problemen mee gehad.
Dus Parvuz ben maar niet bang, je geld raak je echt niet kwijt,het is gewoon betrouwbaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

Als ze bij Q-Dance zeggen dat het uitverkocht is, bedoelen ze de kaartjes die Q-Dance via Q-Dance beschikbaar stellen, maar voor busreizen heeft Q-Dance ook tickets aan ET verkocht, die zij vervolgens als ET verkopen en niet van Q-Dance, tenminste zo lijkt mij dat in z'n werk gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 19:54 

Hardtraxx Veteran

lijkt mij ook,maar toch blijft het raar.
gelukkig is lang niet iedereen bekend met eventtravel en heb ik er dus nog voordeel mee als ik kaartjes wil bestellen. dus dan mag het haha :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

Uiteraard, "misbruik" maken van onwetenden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 20:09 

Hardtraxxer

We hebben weer genoeg kaarten voor de hele club gelukkig! Yes! Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

Wanneer kwam vorig jaar de line-up eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 20:13 

Hardtraxx Addict

Wij ook met 8 man present! Kheb anderhalf uur met mijn mobiel op een terras in Drente gezeten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 20:14 

Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Wanneer kwam vorig jaar de line-up eigenlijk?

29-10 stond er een bericht op HT
Duurt dus nog wel even
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Nouu ze hebben kaartjes voor me gehaald, ik wacht de line up even af en dan ben ik er hoogst waarschijnlijk ook toch nog bij. :D Er is ook al aangeboden dat ik met de auto meekan en dat iemand gaat bobben naar het Geldredome, dat kan ik toch niet weigeren. :P

Ik ben echt benieuwd naar de line up, op een of andere manier denk ik dat er verrassingen tussen staan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 23:49 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
verrassingen

in positieve of negatieve zin? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:34 

Hardtraxxer

Iemand die nog 2 kaarten over heeft? helaas geen kaarten kunnen krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:38 

Hardtraxx Veteran

Kaaaarten kopen ging wel erg goed weer dit jaar! Na 10min wachten stond hij op nog 1min. toen 16sec. toen 6sec. en toen sprong hij uit het niets naar 53min! Lekker Q-Dance, wat een ongeloofelijk kut systeem! :/ Gelukkig kwam een vriend van mij er wel tussen en die kocht er gelijk 4, dus nu kunnen we met ze 4e heen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 11:40 

Maximum schreef:
Kaaaarten kopen ging wel erg goed weer dit jaar! Na 10min wachten stond hij op nog 1min. toen 16sec. toen 6sec. en toen sprong hij uit het niets naar 53min! Lekker Q-Dance, wat een ongeloofelijk kut systeem! :/ Gelukkig kwam een vriend van mij er wel tussen en die kocht er gelijk 4, dus nu kunnen we met ze 4e heen! ^^

heb ik ook gehad vorig jaar xd dat systeem is echt te triest voor woorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:12 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
93Wesley93 schreef:
verrassingen

in positieve of negatieve zin? :P

Positief natuurlijk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:16 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:

Ha, ik begon in de wachtrij op 56 minuten, toen sprong die naar 55, en toen naar 14 en verder was er niks fout gegaan.
Maar er stond ergens dat de totale prijs ook afhing van de manier hoe je betaalde, ik deed dat met paypal en toen kwamen er nog servicekosten €15,- en betalingskosten (wtf?) €13,70 bij. Was dit met iDeal ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:05 

Ideal was 15 euro en dan 0,62
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 13:33 

Hardtraxx Veteran

Ideal betaalde ik 62 cent extra :P
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten