Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 20 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Qlimax

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
elk feest toch loudness ook etc xD

kan je net zo goed het forum afschaffen heeft ook geen nut xd maar is wel leuk
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
G1LL wrote:Ik snap 't nut niet van dit topic. Iedereen weet dat Qlimax rond deze datum is, iedereen weet dat 't in het Gelredome is en iedereen weet bijna de Line-up wel (of kan een goede gok doen wie d'r staan). Het enige wat er nu gebeurd is weer dat eindeloze gezeik over de line-up en het anthem waar niemand wat aan heeft...

zo gebeurt er teminste nog wat :D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Mee eens, mee eens en ook mee eens. Maar wat heb je d'r nou aan. Het is toch veel nuttiger om 't over de line-up te hebben als die bekend is?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
G1LL wrote:Mee eens, mee eens en ook mee eens. Maar wat heb je d'r nou aan. Het is toch veel nuttiger om 't over de line-up te hebben als die bekend is?

geen fan van speculeren?:P
Hardtraxxer
941 posts member since 2011
last seen Dec 2014
aanwezig thuis feest :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
G1LL wrote:Mee eens, mee eens en ook mee eens. Maar wat heb je d'r nou aan. Het is toch veel nuttiger om 't over de line-up te hebben als die bekend is?
klopt xd
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik had ook zo'n code kunnen krijgen voor een kaart maar dan moest je inclusief busreis pakken... niet echt zin in aangezien line-up echt bepalend is.

En mocht B-Front hier staan, dan weet hij hopelijk dit keer wel het gaspedaal te vinden want Defqon mainstage dit jaar was redelijk dramatisch te noemen..
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Ben bij de 2008 editie geweest. Vond het toen al niet een geweldig feest, terwijl ik het in die tijd nog gaaf vond om naar DBSTF, Project One, Hhz etc te gaan. Maar verder vond ik er niks speciaals aan, helemaal gezien de aandacht die het elk jaar krijgt. Mocht ik hier heen willen zal de line-up toch echt heel goed moeten zijn.
Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Hier wil/moet ik weer heen :)
Hou van hardstyle, mainstream/raw kan het allebei waarderen
En ik vind het Gelredome ook gewoon een super locatie!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Geen kans dat ik aanwezig ben maar ik gun iedereen het allerbeste succes bij de aankoop van kaarten.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nop, nooit meer Qlimax voor mij. Al zouden ze met een geniale line-up komen.
Ik ga ook simpelweg geen 200 euro meer dokken voor een avondje hardstyle met 20 lasers en een leuk podium van de qnutselqlub.

Maar voor de mensen die nog nooit zijn geweest: ga erheen. Want dit is wel écht iets unieks ;)
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Nando wrote:>.<

Afwezig. Wat een kut feest was dit vorig jaar.
Inderdaad zeg, snapte er geen hol van.
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik ga kijken of ik weer iets kan regelen zoals vorig jaar. Het is lekker dichtbij dus dat is niet zo'n probleem. Ik vermaak me daar meestal wel.
Hardtraxxer
219 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Is die datum uberhaupt wel officieel aangekondigd voordat we allemaal hard van stapel lopen en gaan zitten speculeren over line-ups..
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Vik wrote:
dawasiknie wrote:Nop, nooit meer Qlimax voor mij. Al zouden ze met een geniale line-up komen.
Ik ga ook simpelweg geen 200 euro meer dokken voor een avondje hardstyle met 20 lasers en een leuk podium van de qnutselqlub.

Maar voor de mensen die nog nooit zijn geweest: ga erheen. Want dit is wel écht iets unieks ;)
Dit dus. Vorig jaar wel geweest. Moet er wel bij zeggen dat ik het wel leuk vond om mee gemaakt te hebben, maar voor dat geld pak ik liever 3 kleinere feestjes a la Loudness/Hardnation. :)
Amen :thumbup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ik vond het dus helemaal niet leuk om meegemaakt te hebben :P

Wat een kutfeest
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Scumbag wrote:Is die datum uberhaupt wel officieel aangekondigd voordat we allemaal hard van stapel lopen en gaan zitten speculeren over line-ups..
Als Qlimax een week eerder is dan hier vermeld is, heeft dat geen invloed op het speculeren over de line up. :P Dat maakt geen verschil.
T
Chukkels wrote:Gaat toch niet gebeuren. The Prophet zit 25 jaar in het vak en The Viper heeft net een album af EN heeft nog nooit op Qlimax gedraaid. 1+1=3
Dus als ik een album uitbreng mag ik op Qlimax draaien? Aight :D
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
aanwezig denk ik als ik kaarten kan regelen.

Thera zou ook wel mooi wezen voor line up :thumbsup:
T
Rossieking wrote:aanwezig denk ik als ik kaarten kan regelen.

Thera zou ook wel mooi wezen voor line up :thumbsup:
Droom maar lekker verder gaat never nooit gebeuren.
Niet aanwezig
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Altijd al gezegd dat ik het een keer mee wil maken. Maar qua line-up is het gewoon niet mijn ding en vind ik het gewoon te veel kosten. Voor dat geld ga ik liever naar Hardbass :) Niet aanwezig dus
D
Hardtraxxer
247 posts member since 2011
last seen Jun 2016
Nog nooit geweest, dus moet het toch een keer meemaken.

Wanneer begint de kaartverkoop? Kan het nergens vinden, en voor je het weet is alles weer uitverkocht.

Zul je nog zien dat ik in me eentje moet gaan ook, vrienden gaan liever naar de kroeg de hele nacht IK WIL SEKS MET DIE KALE zingen :sick:
D
Nando wrote:Heb van Q-dance gehoord dat de Wasted Penguinz gaan afsluiten.
dan ben ik zeker aanwezig xd ff kijken wat de line-up wordt ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Dutchvini wrote: Zul je nog zien dat ik in me eentje moet gaan ook, vrienden gaan liever naar de kroeg de hele nacht IK WIL SEKS MET DIE KALE zingen :sick:
Kan ook wel is leuk zijn toch? :beer: :beer:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Kroeg is altijd leuk, maar op z'n tijd een goede party is al helemaal geweldig :drool: !