elk feest toch loudness ook etc xD
kan je net zo goed het forum afschaffen heeft ook geen nut
maar is wel leuk
kan je net zo goed het forum afschaffen heeft ook geen nut
wrote:Ik snap 't nut niet van dit topic. Iedereen weet dat Qlimax rond deze datum is, iedereen weet dat 't in het Gelredome is en iedereen weet bijna de Line-up wel (of kan een goede gok doen wie d'r staan). Het enige wat er nu gebeurd is weer dat eindeloze gezeik over de line-up en het anthem waar niemand wat aan heeft...
wrote:Mee eens, mee eens en ook mee eens. Maar wat heb je d'r nou aan. Het is toch veel nuttiger om 't over de line-up te hebben als die bekend is?
kloptwrote:Mee eens, mee eens en ook mee eens. Maar wat heb je d'r nou aan. Het is toch veel nuttiger om 't over de line-up te hebben als die bekend is?
Inderdaad zeg, snapte er geen hol van.wrote:![]()
Afwezig. Wat een kut feest was dit vorig jaar.
Amenwrote:Dit dus. Vorig jaar wel geweest. Moet er wel bij zeggen dat ik het wel leuk vond om mee gemaakt te hebben, maar voor dat geld pak ik liever 3 kleinere feestjes a la Loudness/Hardnation.wrote:Nop, nooit meer Qlimax voor mij. Al zouden ze met een geniale line-up komen.
Ik ga ook simpelweg geen 200 euro meer dokken voor een avondje hardstyle met 20 lasers en een leuk podium van de qnutselqlub.
Maar voor de mensen die nog nooit zijn geweest: ga erheen. Want dit is wel écht iets unieks
Als Qlimax een week eerder is dan hier vermeld is, heeft dat geen invloed op het speculeren over de line up.wrote:Is die datum uberhaupt wel officieel aangekondigd voordat we allemaal hard van stapel lopen en gaan zitten speculeren over line-ups..
Dus als ik een album uitbreng mag ik op Qlimax draaien? Aightwrote:Gaat toch niet gebeuren. The Prophet zit 25 jaar in het vak en The Viper heeft net een album af EN heeft nog nooit op Qlimax gedraaid. 1+1=3
Droom maar lekker verder gaat never nooit gebeuren.wrote:aanwezig denk ik als ik kaarten kan regelen.
Thera zou ook wel mooi wezen voor line up
dan ben ik zeker aanwezigwrote:Heb van Q-dance gehoord dat de Wasted Penguinz gaan afsluiten.
Kan ook wel is leuk zijn toch?wrote: Zul je nog zien dat ik in me eentje moet gaan ook, vrienden gaan liever naar de kroeg de hele nacht IK WIL SEKS MET DIE KALE zingen