en B-Front is nog een broekie vergeleken met namen die al een anthem hebben gemaakt. Maar als hij het echt mag doen, denk ik dat daar een vrij vette anthem uit kan komen. Maar Wildstylez mag het van mij ook wel doen. Hij kan ook goed een sfeer in een plaat brengen.wrote:eensch eensch, maar omdat b-front al die van rebirth gemaakt heeft zet ik mijn geld op wildstylezwrote:B-Front anthem. Lekker weer een duister Qlimax anthem.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B-Front is nu populairder/groter dan Alpha Twins, en Headhunterz destijds.wrote:en B-Front is nog een broekie vergeleken met namen die al een anthem hebben gemaakt. Maar als hij het echt mag doen, denk ik dat daar een vrij vette anthem uit kan komen. Maar Wildstylez mag het van mij ook wel doen. Hij kan ook goed een sfeer in een plaat brengen.wrote:eensch eensch, maar omdat b-front al die van rebirth gemaakt heeft zet ik mijn geld op wildstylezwrote:B-Front anthem. Lekker weer een duister Qlimax anthem.
Nja ik hoop het, dat hij het mag doen. 
-
C
geef maar een B-front&Frontliner anthem collab..
Beide verdienen het
Beide verdienen het
doe maar wildstylez... b front zijn anthemd trekken me totaal niet
-
S
Aanwezig? nee 
Je weet de line up niet eens.wrote:Aanwezig? nee
word mijn 6de keerwrote:09 mijn eerste feest.. dus traditie moet wel
3x alweer :o
Ik gun B-Front het niet eens om het anthem van Qlimax te maken, dat zou betekenen dat hij soort van verplichte meuk moet gaan maken. Nee.. Laat dan maar gewoon ene Technoboy of Brennan Heart dat klusje klaren. 
wrote:Ik gun B-Front het niet eens om het anthem van Qlimax te maken, dat zou betekenen dat hij soort van verplichte meuk moet gaan maken. Nee.. Laat dan maar gewoon ene Technoboy of Brennan Heart dat klusje klaren.
en dan vervolgens klagen dat het weer een klote anthem is
als ze aan b-front vragen om een anthem te maken en hij mag niet hard
zouden ze t wel aan iemand anders vragen
geef maar weer een anthem a la the dark side
-
S
Het moet gewoon weer een fatsoenlijk anthem worden, qlimax sfeertje!
Eigenlijk is het best wel gek, dr is nog niets bekend, alleen de datum. En nu gaat het er al over of B-Front wel of niet het anthem mag maken. 
-
G
niet aanwezig
Ik gok zelf op Noisecontrollers of Wildstylez (of samen) voor de anthem
-
A
Ik gok op een Noisecontrollers/Zatox anthem
Ik ben bang voor Zatox, alleen al om boing boing boing aan te horen. Maar verder heb ik geen zin om te speculeren. Ik zie het allemaal wel.
Noisecontrollers heeft al het defqon anthem, gok niet dat ze gevraagd worden voor qlimax. Ik denk echt Wildstylez...
ik hoop eigenlijk wel weer een keertje op showtek
is voor mij echt al heel lang geleden dat ik hun heb mogen aanschouwen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Had je op Q-base moeten gaanwrote:ik hoop eigenlijk wel weer een keertje op showtek
wrote:Had je op Q-base moeten gaanwrote:ik hoop eigenlijk wel weer een keertje op showtek
is voor mij echt al heel lang geleden dat ik hun heb mogen aanschouwen![]()
![]()
daar had ik andere prioriteiten
en was te vroeg geweest want wij zaten 20.00 in de auto voor een rit van 2 uur haha
Ga misschien ook wel terug.
Line up?
Activator
bioweapon
Frontliner
Headhunterz Presents Album
Wildstylez (Anthem)
G4H Live
Crypsis
The Prophet & Zany
Neophyte
Line up?
Activator
bioweapon
Frontliner
Headhunterz Presents Album
Wildstylez (Anthem)
G4H Live
Crypsis
The Prophet & Zany
Neophyte
Ik ook, Wildstylez denk ik voor t anthem
Gokje Line Up
Nicon (Of iets van dubstep/D&B)
Ran-D
The Prophet
Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Frontliner
Zany of B-Front (Of iets in de fusion trend)
The Viper of Angerfist
Gokje Line Up
Ran-D
The Prophet
Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Frontliner
The Viper of Angerfist
ziet er meer uit als een scantraxx feestje xDwrote:Ik ook, Wildstylez denk ik voor t anthem
Gokje Line Up
Ran-D
The Prophet
Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Frontliner
The Viper of Angerfist
Ik snap 't nut niet van dit topic. Iedereen weet dat Qlimax rond deze datum is, iedereen weet dat 't in het Gelredome is en iedereen weet bijna de Line-up wel (of kan een goede gok doen wie d'r staan). Het enige wat er nu gebeurd is weer dat eindeloze gezeik over de line-up en het anthem waar niemand wat aan heeft...
Een forum is toch bedoelt voor eindeloze discussies of speculaties.wrote:Ik snap 't nut niet van dit topic. Iedereen weet dat Qlimax rond deze datum is, iedereen weet dat 't in het Gelredome is en iedereen weet bijna de Line-up wel (of kan een goede gok doen wie d'r staan). Het enige wat er nu gebeurd is weer dat eindeloze gezeik over de line-up en het anthem waar niemand wat aan heeft...