Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 02:17 
 

urbandesigner schreef:
Kroeg is altijd leuk, maar op z'n tijd een goede party is al helemaal geweldig :drool: !

Dat is een vreemde kwestie bij Qlimax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 03:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

onberprkt bier drinken in de kroe g is leuker dn datkutfeest inArnjhrm
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze krijg ik van mijn ouders, dus ik ben aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:00 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Dutchvini schreef:
Zul je nog zien dat ik in me eentje moet gaan ook, vrienden gaan liever naar de kroeg de hele nacht IK WIL SEKS MET DIE KALE zingen :sick:

Kan ook wel is leuk zijn toch? :beer: :beer:


Dan geef ik nog liever 80 euro uit om die dronken pinguins te horen dan dat.

Alhoewel, in je eentje naar qlimax of met je maten naar de kroeg. Lastig, erg lastig. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:06 
 

Dutchvini schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dutchvini schreef:
Zul je nog zien dat ik in me eentje moet gaan ook, vrienden gaan liever naar de kroeg de hele nacht IK WIL SEKS MET DIE KALE zingen :sick:

Kan ook wel is leuk zijn toch? :beer: :beer:


Dan geef ik nog liever 80 euro uit om die dronken pinguins te horen dan dat.

Alhoewel, in je eentje naar qlimax of met je maten naar de kroeg. Lastig, erg lastig. :x


Of mee naar een frenchcore feest in culembrorg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Serieus al houden ze dit feest op de maan. Ik ben er niet bij. Ik ben in 2006 voor het eerst geweest. Daarna 2007,2008 en 2009 geweest. Ik zei tegen mezelf in 2008 al: ''ik ga nooit meer naar Qlimax''. Jaar erop kreeg ik de kans toch om kaartjes te halen, dus in 2009 nog een keer gegaan. Achteraf is het gewoon precies zoals je verwacht. Geen verassingen over het gehele feest, geen goede sfeer, iedereen om je heen staat met een camera in zijn handen en daar moet je dan de hoofdprijs voor betalen. Muziek is leuk natuurlijk maar ik wil aan het eind gewoon raggen en niet zo'n cheesy afsluiter. Als je er nog nooit geweest bent raad ik je aan wel een keer naar Qlimax gaan omdat ze er een leuk showtje van maken. Maar alleen daarvoor ga ik geen 80 Euro betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:11 
 

Kettingzaag schreef:
Serieus al houden ze dit feest op de maan. Ik ben er niet bij. Ik ben in 2006 voor het eerst geweest. Daarna 2007,2008 en 2009 geweest. Ik zei tegen mezelf in 2008 al: ''ik ga nooit meer naar Qlimax''. Jaar erop kreeg ik de kans toch om kaartjes te halen, dus in 2009 nog een keer gegaan. Achteraf is het gewoon precies zoals je verwacht. Geen verassingen over het gehele feest, geen goede sfeer, iedereen om je heen staat met een camera in zijn handen en daar moet je dan de hoofdprijs voor betalen. Muziek is leuk natuurlijk maar ik wil aan het eind gewoon raggen en niet zo'n cheesy afsluiter. Als je er nog nooit geweest bent raad ik je aan wel een keer naar Qlimax gaan omdat ze er een leuk showtje van maken. Maar alleen daarvoor ga ik geen 80 Euro betalen.


Ik hou niet zo van die tierlantijntjes als ik naar een feest toe ga en dat ik de helft van de set stil sta voor een simpele intro. Geef mij maar gewoon een avond met lekkere beukmuziek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Kettingzaag schreef:
Serieus al houden ze dit feest op de maan. Ik ben er niet bij. Ik ben in 2006 voor het eerst geweest. Daarna 2007,2008 en 2009 geweest. Ik zei tegen mezelf in 2008 al: ''ik ga nooit meer naar Qlimax''. Jaar erop kreeg ik de kans toch om kaartjes te halen, dus in 2009 nog een keer gegaan. Achteraf is het gewoon precies zoals je verwacht. Geen verassingen over het gehele feest, geen goede sfeer, iedereen om je heen staat met een camera in zijn handen en daar moet je dan de hoofdprijs voor betalen. Muziek is leuk natuurlijk maar ik wil aan het eind gewoon raggen en niet zo'n cheesy afsluiter. Als je er nog nooit geweest bent raad ik je aan wel een keer naar Qlimax gaan omdat ze er een leuk showtje van maken. Maar alleen daarvoor ga ik geen 80 Euro betalen.


Ik hou niet zo van die tierlantijntjes als ik naar een feest toe ga en dat ik de helft van de set stil sta voor een simpele intro. Geef mij maar gewoon een avond met lekkere beukmuziek :thumbsup:

De intro's van 2010 waren echt niks xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De hele show vond ik in 2010 erg tegenvallen als je de filmpjes van de jaren daarvoor bekijkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
onberprkt bier drinken in de kroe g is leuker dn datkutfeest inArnjhrm

Zo te zien had je dat vannacht :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga deze lekker luisteren op radio, misschien volgend jaar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gewoon verplicht feestje, tis 5 minuten op de fiets, dus waarom niet.. Al hoop ik wel dat het podium net zo staat als afgelopen jaar. Je was binnen een no time aan de bar.

ben het wel met de mensen hier eens dat het speciale er voor mij wel af is. Word mn 5e keer en na de erbarmelijke editie van 2009 ben ik blij dat ik vorig jaar toch gewoon ben gegaan. Wss ben ik een van de weinige die de 2010 editie een van de betere van de afgelopen jaren vond.

Line up wordt vast iets van
- isaac
- coone
- NC vs Wildstylez
- Headhunterz
- Zatox - anthem
- G4H of alpha ² of ran-d alleen
- b-front
- The viper
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 15:58 
 

urbandesigner schreef:
wesskeej schreef:
Kettingzaag schreef:
Serieus al houden ze dit feest op de maan. Ik ben er niet bij. Ik ben in 2006 voor het eerst geweest. Daarna 2007,2008 en 2009 geweest. Ik zei tegen mezelf in 2008 al: ''ik ga nooit meer naar Qlimax''. Jaar erop kreeg ik de kans toch om kaartjes te halen, dus in 2009 nog een keer gegaan. Achteraf is het gewoon precies zoals je verwacht. Geen verassingen over het gehele feest, geen goede sfeer, iedereen om je heen staat met een camera in zijn handen en daar moet je dan de hoofdprijs voor betalen. Muziek is leuk natuurlijk maar ik wil aan het eind gewoon raggen en niet zo'n cheesy afsluiter. Als je er nog nooit geweest bent raad ik je aan wel een keer naar Qlimax gaan omdat ze er een leuk showtje van maken. Maar alleen daarvoor ga ik geen 80 Euro betalen.


Ik hou niet zo van die tierlantijntjes als ik naar een feest toe ga en dat ik de helft van de set stil sta voor een simpele intro. Geef mij maar gewoon een avond met lekkere beukmuziek :thumbsup:

De intro's van 2010 waren echt niks xd


Nee daarom kan je eerst 5 minuten wachten voor dat die set eindelijk is kan beginnen dan krijg je allemaal van die handjeklapnummers die iedereen kent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ze nou de regels aanpassen van

je mag binnen roken (leuke effecten voor de lasers :P)
en camera's verboden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
als ze nou de regels aanpassen van

je mag binnen roken (leuke effecten voor de lasers :P)
en camera's verboden :D


camera's verboden... wat moet ik dan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:
als ze nou de regels aanpassen van

je mag binnen roken (leuke effecten voor de lasers :P)
en camera's verboden :D


camera's verboden... wat moet ik dan doen


pen en papier
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja moet dan maar he
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
als ze nou de regels aanpassen van

je mag binnen roken (leuke effecten voor de lasers :P)
en camera's verboden :D

Mag nergens, wordt toch gedaan, niemand die er iets om geeft, boeie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
The Anim0l schreef:
als ze nou de regels aanpassen van

je mag binnen roken (leuke effecten voor de lasers :P)
en camera's verboden :D

Mag nergens, wordt toch gedaan, niemand die er iets om geeft, boeie :P


kansloze regel is dat xd zelfde als geen drugs.. wordt toch wel gedaan :lol:

Let er dan streng op, of laat die regel gewoon weg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
The Anim0l schreef:
als ze nou de regels aanpassen van

je mag binnen roken (leuke effecten voor de lasers :P)
en camera's verboden :D

Mag nergens, wordt toch gedaan, niemand die er iets om geeft, boeie :P


wel degelijk dat er iemand om geeft want k ben al een aantal peuken kwijt geraakt door die mislukte stumpers die zich beveiliging noemen en alleen maar rondlopen om mensen te pakken die gewoon rustig een peukie staan te roken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paar keer per avond lopen ze door het publiek voor controle ja. Ook maar om even te laten zien aan de overheid dat ze het wel proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 18:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thrillogy werd een maat van me er uitgetrapt.. nadat hij betrapt was met een peukje xd

om 11:00 uur al :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha sucks big time man, gelukkig nog nooit problemen mee gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Thrillogy werd een maat van me er uitgetrapt.. nadat hij betrapt was met een peukje xd

om 11:00 uur al :lol:

Wtf dat is wel heel zielig, meestal geven ze gewoon een gebaar dat hij uitmoet..
gaan ze weg en vervolgens steek je er weer eentje op :whistle:


EDIT:
qlimax 2010 was mijne eerste indoor feestje vond het destijds wel indrukwekkend even maar
die magie was na een paar uur ook wel verdwenen. Show was niet zoveel aan! en ik ben maar een broodje gaan
kanen tijdens d-block & s-te-fan.. wat ik wel vet vond toen dat de noisecontrollers erbij opkwamen met wildstylez!
toen maar even mijn plaspauze uitgesteld :P

tweede indoorfeest daarna was Hardbass nou wat vond ik dat vet! line-up had ik niks over te klagen
show vond ik beter geluid leek eerst wat zachter maar dat was later al beter geloof ik. zo kan ik nu hardbass wel de hemel in prijzen maar het gaat hier over qlimax

ik hoop echt dat het dit jaar een mooie line-up brengt en een hardere anthem!
ik vond die van brennan heart niet duister genoeg, voor de rest wel een goede productie maar toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten