Hier nog steeds niet.wrote:Kaartje binnen en uitgeprint (:
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Betaald met iDeal? en al iemand aan de lijn gehad?wrote:Hier nog steeds niet.wrote:Kaartje binnen en uitgeprint (:
Maakt niet uit hoor, lief dat je je verontschuldigt.wrote:Officieel uitverkocht! sorry voor de mensen die geen tickets konde scoren!
Nee het is echt te druk op de lijn... Nog niemand gehad.wrote:Betaald met iDeal? en al iemand aan de lijn gehad?wrote:Hier nog steeds niet.wrote:Kaartje binnen en uitgeprint (:
voel me altijd zo schuldigwrote:Maakt niet uit hoor, lief dat je je verontschuldigt.wrote:Officieel uitverkocht! sorry voor de mensen die geen tickets konde scoren!
Wat heb ik toch een geweldig zusje
Ik moest om 13.00 een wedstrijd fluiten, helemaal kut, dus Eva wilde wel kaarten kopen voor me. Ik helemaal uitgelegd dat ze tot 1 uur moest refreshen, dit en dat blabla. Keek ik in de rust op m'n mobiel, staat er dat ze geen kaarten heeft kunnen krijgen... Ik was dus redelijk pissig
.
Kom ik thuis, staan er 3 kaarten op de computer
Wat een held is m'n zusje

Ik moest om 13.00 een wedstrijd fluiten, helemaal kut, dus Eva wilde wel kaarten kopen voor me. Ik helemaal uitgelegd dat ze tot 1 uur moest refreshen, dit en dat blabla. Keek ik in de rust op m'n mobiel, staat er dat ze geen kaarten heeft kunnen krijgen... Ik was dus redelijk pissig
Kom ik thuis, staan er 3 kaarten op de computer
Wat een held is m'n zusje
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
getrolled door je zusjewrote:Wat heb ik toch een geweldig zusje![]()
![]()
![]()
Ik moest om 13.00 een wedstrijd fluiten, helemaal kut, dus Eva wilde wel kaarten kopen voor me. Ik helemaal uitgelegd dat ze tot 1 uur moest refreshen, dit en dat blabla. Keek ik in de rust op m'n mobiel, staat er dat ze geen kaarten heeft kunnen krijgen... Ik was dus redelijk pissig.
Kom ik thuis, staan er 3 kaarten op de computer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een held is m'n zusje![]()
B
Door een fout heb ik per ongeluk 4 kaartjes te veel gekocht, ik verkoop ze voor 110 euro per stuk.
P
Hardtraxxer
89 posts member since 2011
last seen Dec 2019
ik heb ze nog steeds niet op de e-mail gekregen 
edit:heb ze net gekregen
edit:heb ze net gekregen
Last edited by pkadini on , edited 1 time in total.
Owned XD hoeft mij broertje niet te proberenwrote:Wat heb ik toch een geweldig zusje![]()
![]()
![]()
Ik moest om 13.00 een wedstrijd fluiten, helemaal kut, dus Eva wilde wel kaarten kopen voor me. Ik helemaal uitgelegd dat ze tot 1 uur moest refreshen, dit en dat blabla. Keek ik in de rust op m'n mobiel, staat er dat ze geen kaarten heeft kunnen krijgen... Ik was dus redelijk pissig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha ik kan er zeker om lachenwrote:Owned XD hoeft mij broertje niet te proberenwrote:Wat heb ik toch een geweldig zusje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniaal
wrote:Door een fout heb ik per ongeluk 4 kaartjes te veel gekocht, ik verkoop ze voor 110 euro per stuk.
triest
L
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2009
last seen Dec 2011
ja idd! ze zouden hier ook net zo als op partyflock een cap maken op kaartjes van bv. max 15% ofzo en als ze meer vragen een paar dagen een ban ofzowrote:wrote:Door een fout heb ik per ongeluk 4 kaartjes te veel gekocht, ik verkoop ze voor 110 euro per stuk.
triest
haha Evil mastermindwrote:Haha ik kan er zeker om lachenwrote:Owned XD hoeft mij broertje niet te proberenwrote:Wat heb ik toch een geweldig zusje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Wel een lekkere troll van haar ja
. En ik haar al smsen dat die schijtdagjesmensen natuurlijk wel kaarten hebben... Wilde ik dan maar via eventtravel kopen, had ik te weinig geld op m'n rekening staan, kijk ik op de rabobank site, is het afgeschreven door Q-dance B.V.
![]()
Geniaal
die heeft geen tickets duss...
B

FF serieus...wrote:wrote:Door een fout heb ik per ongeluk 4 kaartjes te veel gekocht, ik verkoop ze voor 110 euro per stuk.
triest
B
Smaakt het jongens?
Sowieso dat soort posts van iemand die 'Banaanslak' heet zijn niet serieus te nemen.
B
Inderdaad..
wrote: FF serieus...
Ja, ff serieus van heb je dan helemaal geen gevoel voor 'humor'
Of dacht je dat ik er zelfs na dat peijnenburg plaatje van je nog voor gevallen was?
Of dacht je dat ik er zelfs na dat peijnenburg plaatje van je nog voor gevallen was?
B
Maar natuurlijkwrote:Ja, ff serieus van heb je dan helemaal geen gevoel voor 'humor'
Who was there
Nobody has said they're going yet.