Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 02:32 

Zo thuis van werk, de film-uploads maar eens aanzetten...
Morgen kunnen jullie genieten van Gunz for Hire set zovaak je wilt..

Maarre... ik vind het jammer dat ik Profite - Split Second niet gehoord heb..
pastte uitstekend op Qlimax!

En verder heb ik me uitstekend vermaakt, nu wel spierpijn als ene malle
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 05:43 

Ik heb genoten van deze set zeg.. wel op mijn manier zoals je ziet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 09:38 

ze moeten weer stages maken like 2006, 2007 en 2009.. die waren echt gruwelijk.. vind ze van 2010 en 2011 niet zo heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 10:03 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ik wil terug.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 10:08 

Jurheinen schreef:
KSwoosh schreef:
Rossieking schreef:
Heb trouwens een mooie poster van hardbass van 2 bij 1 meegenomen :thumbup: moest zelfs onder in het bagage vak van de bus

:oh: nice!
hoe krijg je die dingen mee?

Gewoon van de hekken aftrekken en meenemen?:P

wel ja? verneuk je ze dan niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:41 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
(bazen filmpjes)
Ik heb genoten van deze set zeg.. wel op mijn manier zoals je ziet..

Heel koning dat je deze helemaal hebt :woot:
Misschien was het wel weer een voorspelbare set, maar wat blijf ik dit toch vet vinden zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:49 

Hardtraxx Newbie

even een vlug verslagje hoe ik Qlimax heb ervaren :

Geluid vond ik in het algemeen oke, alleen van een hoop nummers kwamen de kicks niet tot hun recht, vooral bji de set van Zatox :mad:

Stana; ik kreeg al snel de neiging om hem achter de decks weg te halen, dirty house achtige deuntjes :nono:
Coone; toch bijna 1 van de dikste sets van de avond, leuk dat opposites erbij kwamen... weer eens wat anders ^^ wel een beetje voorspelbare tracklist
Headhunterz; lekker, aantal ouwe edits en lekkere opbouw :thumbup:
Zany vs pitcher; erg zwak.. beginnen met lighters :sick:
Noisecontrollers; ook wel leuk, en op 't einde toch nog iets vernieuwends... mixwerk was niet echt..
Zatox; Super, geluid vond ik wel wat minder.. kicks kwamen niet tot hun recht bij veel platen
Ran-d; ook prima, beetje veel van t zelfde maar kon 't wel waarderen
Gunz4hire ; heel leuk, de eerste keer dat ik ze heb mogen horen! ging hier al wat harder! maar wat een show :clap:
Prophet; opening nummer kippenvel momentje, eerste 30 min ging opzich nog.. maar beetje misplaatst..
Hardcore ben ik zowieso geen fan van, dus kan niet een oordeel geven als dit goed of slecht was.. want in mijn optiek is er geen goede hardcore :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:54 

Hardtraxx Newbie

Qlimax was echt heerlijk dit jaar! Zeker beter dan vorig jaar.

Lekkere setjes paar harde nummers op ze tijd!

Er moet alleen echt een verbod komen op zoveel buitenlanders in het Gelredome. Dit jaar was het echt extreem. Op het begin probeerde een italiaan me nog te zakken rollen -.-

Controle met hondjes sloeg nergens op. Je kon gewoon als je wilde via een andere ingang naar binnen.

Verder goed vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 12:19 

Hardtraxxer

Hoe kan het dat ik vorig jaar een half uur in de rij heb gestaan en bijna doodgedrukt ben voor een kluisje terwijl ik dit jaar gewoon door kon lopen en dat op dezelfde tijd (22:30)
Verder echt een prima feest gehad. Weer heerlijk gedraaid.
Enige jammere was het eerste half uur van the prophet. Prima dat hij afsluit maar doe dat dan alleen met hardcore en maar een uur.
Had ik liever gezien dat frontliner een half uurtje live kwam draaien ergens eerder op de avond.
Desondanks heerlijke avond/nacht gehad!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 12:27 

Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=SCEgLY5bMoo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 12:28 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Mooi feestje gehad!
Beter dan vorig jaar, qua kluisjes, qua geluid, qua sets.
Headhunterz de held van de avond voor mij. :thumbsup: En Zatox krijgt een compliment voor het draaien van Strike haha. Helden plaat. Ran-D/Gunz For Hire ook heldig. Blijf het een vette stijl vinden.Eerste half uur van The Prophet hadden ze beter anders kunnen opvullen. Met Donkey Rollers Live ofzo. :P Maar Just As Easy draaien in een afsluitende set is gewoon idioot. Vooral omdat de rest van de avond best stevig was vergeleken met vorig jaar.

Hey, volgens mij stond ik nog een tijdje bijna naast je.. Zag je foto net op 'hyves' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 12:29 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
wel ja? verneuk je ze dan niet?

Met een stenley mes losgesneden als je ze losrukt zit er wel schade op
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 12:31 

Hardtraxx Addict

schiet me in een keer te binnen waar die stage een beetje op lijkt. Op de hangar stage van Q-base dit jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

Hoe krijg je uberhaupt een stanley mes naar binnen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:09 

Donateur

Kepro schreef:
Hoe krijg je uberhaupt een stanley mes naar binnen? :huh:

niet zo moeilijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:24 

Hardtraxx Addict

Patjee410 schreef:
schiet me in een keer te binnen waar die stage een beetje op lijkt. Op de hangar stage van Q-base dit jaar :)

Ja inderdaad, vonden wij ook al. De Hangar, maar dan omgekeerd zeg maar. Hij zag er wel vet uit, maar dus niet heel origineel imo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:32 

Donateur

mr_vertigo schreef:
Patjee410 schreef:

Ja inderdaad, vonden wij ook al. De Hangar, maar dan omgekeerd zeg maar. Hij zag er wel vet uit, maar dus niet heel origineel imo...

lololololol hij was fuuuucking nice man
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:35 

Hardtraxx Addict

Ik vond het ook niet heel bijzonder, wel vet, daar niet van, maar hij kon ook bij het thema van vorig jaar. Ik wil een stage a la 2009 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:36 

Donateur

2009 is gwn t beste feest ooit nog xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:37 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

No way! Dit jaar overtrof 2009 by far :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:38 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

ja ik weet niet xD opzich wel opzich niet..

lastig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Zo. En dat was Qlimax 2011. Tijd ging snel ook. Betekend dat het leuk was.

Met mijn Catatonic Overload shirt, waarmee ik veel ogen naar me toe trok, begon ik aan mijn derde Qlimax.
In de hoop een betere Qlimax te krijgen dan die van vorig jaar en een evenaring van de Qlimax 2009.

Binnenkomende tijdens Stana viel me direct op dat het druk was op de vloer. Nu waren we dan ook met een groep van 11.
Dusja, vindt dan maar een geschikte plaats. Uiteindelijk een beetje rechts middenvoor centraal gestaan.
Opening: vet gedaan met dat aftellen. Dacht eerst dat het middelste doek verkeerd ging, maar t was de bedoeling dat die omhoog ging, wat dan ook gebeurde.

Coone had een aardig setje. Wel grappig dat de Opposites er even bijkwamen maar langer had het niet moeten duren.
Het is en blijft Qlimax. Vond het een leuke opening. Het geluid was ook prima op de plek waar we stonden.

Na Coone begon voor mij de avond pas echt. Het was tijd voor Headhunterz. Wat me opviel was de lage BPM.
Dit viel mij echter zo op dat de tracks Headshot en Doomed helemaal niet tot hun recht kwamen.
Ik weet niet of het meer mensen is opgevallen? Supervet dat die We Are Posessed draaide en ondanks het bpm draaide Willem een goede set.

Zany & The Pitcher: Wat een drama opening met Lighters. Ik heb veel respect voor Zany, en die kan dit ook hebben, maar COME ON! Hierna veel 'meezing' liedjes gehoord, afwisselend met lekkere tracks. Net aan voldoende als je het mij vraagt.

Hierna kwamen de Noisecontrollers. Ik had hoge verwachtingen en die hebben ze ook waargemaakt.
Veel nieuwe tracks die heerlijk in de oren klonken. Revolution is Here (DR Remix), jammer!
Niet dat die niet lekker is, maar original blijft mijn alltime #1. Maak dan een remix van Faster n Further, haha!

Tot nu toe was mijn hoogtepunt dus met stip Noisecontrollers. Hierna was het de beurt aan Zatox.
Ik moet zeggen dat Zatox mij echt heeft verwend. Ik stond met één iemand van de groep in het midden-midden.
Daar was een aardige ruimte dus ik ben heerlijk, zonder zorgen, losgegaan.
Anthem was gemengd met een spectaculaire show. (Was ook nodig om de anthem aantrekkelijker te maken)
Supertof dat Strike er even inknalde waarna die ons trakteerde op een paar heerlijke beukers.
Dikke voldoende.

Bij Ran-D even een rondje gelopen langs wat drink en eettentjes en ik heb volgens mij niet zoveel gemist.
Stiekem had ik verwacht dat Ran-D niet solo zou staan want ik vond het een beetje dubbelop ivm G4H.

Bij Gunz for Hire weer teruggegaan en hier heb ik echt van genoten. Wat de meeste ook zeggen, WAT EEN GEWELD!
Heerlijk nog een half uur keihard losgegaan en vond het echt een geslaagde liveact!!! Props.

Aan The Prophet ga ik geen woorden vuil maken. Na de eerste track zijn we ook gewoon weggegaan.
Vond het ook jammer dat ze The Prophet gewoon anderhalf uur gaven, en dat niet stiekem Kasparov om het hoekje kwam, haha!

Samenvatting
++ Noisecontrollers
++ Gunz for Hire
++ Zatox

+ Headhunterz
+ Decor/Show was weer geweldig (Overtreft 2009 alleen nog steeds niet)

+- Coone
+- Drukte. T was soms gewoon geen doen, soms wel. (verkoop 1000 kaarten minder ofzo)

- Naast mijn CO2 shirt NIEMAND gezien met een Theracords iets. :P
- Zany & The Pitcher (Had meer verwachtingen)
- Ran-D. Niet volledig meegemaakt maar kijkende naar de lijst niet vernieuwend. (Waar was Frontliner?)

-- The Prophet. (Kan hier uiteraard niet goed over oordelen, maar Just as Easy draaien zegt genoeg)
-- Mensen met die goodie tasjes. Als je ze dan uitdeelt, laat ze dan ook terug naar de kluisjes lopen....

Qlimax: 7,5

Bedankt Q-Dance!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

ja ik weet niet xD opzich wel opzich niet..

lastig..

2006 was de beste :P
en 2009 was beter dan 2011 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:44 

Donateur

jaah daar was ik nie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:45 

Hardtraxx Addict

Ik had ook een CO2 shirtje aan Arnold :P Heb in totaal 2 mensen gezien met een Theracords shirtje :P
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten