dit was trouwens sowieso beter dan Hardbass dit jaar.
Inderdaad. 2011 is het jaar van Q-Dance. Defqon > Decibel. Qlimax > Hard Bass.wrote:dit was trouwens sowieso beter dan Hardbass dit jaar.
Inderdaad. 2011 is het jaar van Q-Dance. Defqon > Decibel. Qlimax > Hard Bass.wrote:dit was trouwens sowieso beter dan Hardbass dit jaar.
Sowieso elk Q-Dance feest wat ik bezocht heb in 2011 was geweldig. Qountdown, X-Qlusive, Defqon, The Qontinent, Qlimax en als hoogtepunt Dominator. Damn, wat een jaar!wrote:Jup, Q-Dance heeft gewonnen
Jup inderdaadwrote:Sowieso elk Q-Dance feest wat ik bezocht heb in 2011 was geweldig. Qountdown, X-Qlusive, Defqon, The Qontinent, Qlimax en als hoogtepunt Dominator. Damn, wat een jaar!wrote:Jup, Q-Dance heeft gewonnen
Decibelwrote:
Toen G4H, ik ben al sinds ik hun eerste plaat hoorde fan van hun, maar heb hun live act tot Qlimax altijd gemist, ook op defqon.
Qlimax vond ik niet het beste indoorfeest. Bij lange na niet. Vooral Syndicate en Inception staan hoger aangeschreven bij mij. Tussen die 2 kan ik ook echt niet kiezen. Ook XXlerator Raw vond ik beter. Maar deze feesten zijn allemaal compleet anders dat ik ze niet kan vergelijken met Qlimax. X-Qlusive DBSTF valt wel in hetzelfde rijtje als Qlimax en die vond ik toch wel ietsjes beter dan Qlimax. Maar Qlimax staat op een goede 2e plekwrote:Jup inderdaadwrote:Sowieso elk Q-Dance feest wat ik bezocht heb in 2011 was geweldig. Qountdown, X-Qlusive, Defqon, The Qontinent, Qlimax en als hoogtepunt Dominator. Damn, wat een jaar!wrote:Jup, Q-Dance heeft gewonnenDominator beste festival, qlimax beste indoor
ik was van 24 juli tot 26 augustus in spanjewrote:Decibelwrote:
Toen G4H, ik ben al sinds ik hun eerste plaat hoorde fan van hun, maar heb hun live act tot Qlimax altijd gemist, ook op defqon.
Sowieso Hardbass beste indoorfeest!wrote:Jup inderdaadwrote:Sowieso elk Q-Dance feest wat ik bezocht heb in 2011 was geweldig. Qountdown, X-Qlusive, Defqon, The Qontinent, Qlimax en als hoogtepunt Dominator. Damn, wat een jaar!wrote:Jup, Q-Dance heeft gewonnenDominator beste festival, qlimax beste indoor
inception was ook wel dikwrote:Sowieso Hardbass beste indoorfeest!
wrote: Sowieso Hardbass beste indoorfeest!
- Je kon zo doorlopen vanaf de entree, kluisje had je meteen, ongeveer 10 minuten gedaan over het fouilleren en kluisje geregel. Ook waren we al om kwart voor 9 binnenwrote:En dan heb ik het moeten missen
Ligt eraan welke.. die aan de hekken met moet je met mes doen..wrote:Met een stenley mes losgesneden als je ze losrukt zit er wel schade opwrote:wel ja? verneuk je ze dan niet?