Zo, ff 't stukje wat ik op Partyflock had gezet kopiëren:
Qlimax... Nog steeds eigenlijk alleen maar WOW!

het was zó ontzettend vet

had 't stiekem zelfs niet verwacht dat het zo vet was. Wat een belevenis

al die gekke buitenlanders, heb nog nooit zoveel mensen op iemands schouders zien gaan zitten haha. En vooral die rugzakjes

! Ik vind zelf tasjes al verschrikkelijk, laat staan zo'n kut rugzakje. Maargoed, het sfeertje was er wel naar zeg! Leuk leuk!
Coone was geweldig, genieten!

Headhunterz ontzettend vet, alles weer gehoord! Zany & The Pitcher + DV8... Zie hier en daar wat negatieve berichten maar dat snap ik niet helemaal. Ook weer geniaal

Helaas Noisecontrollers moeten missen, heb 't vanaf een andere plek gehoord/gezien maar wat zat ik te balen zeg 8) zie nu de tracklist, dat album en die XQ moeten gewoon de bom worden. Kan niet anders! Zatox nog een stukje van mee gekregen, ook nog ff druk. Maar die nieuwe plaat met Max Enforcer, waauwieee

Ran-D en G4H, tja... Daar hoef ik niks meer over te zeggen denk ik. Ran-D is altijd stabiel, gewoon vet. En G4H, het is een hele show met die maskers en de dikke platen. Verveelt niet! The Prophet begon best oké, prima!

dat gezeik over die Just As Easy snap ik niet, ik blijf 'm vet vinden dus no problem. Alleen tja, toen kwam Wake Up en vond ik het wel weer genoeg geweest.
Muzikaal TOP, het kon niet beter! Veel genietmomentjes

En dan de show... Alle lof naar Q-dance! Het uitzicht vanaf de VIP

kippenvel waardig. Geluid vond ik ook prima te doen, in vergelijking met de 2 keer Hard Bass wat ik allebei de keren niet echt geweldig vond was dit echt super.
Dus overall: Qlimax was DE BOM! Blij dat ik erbij kon zijn, spierpijn is weer goed vertegenwoordigd en ik wil weer terug... Dan is een feest altijd een 'geweldig' waard. Eigenlijk wilde ik dat ik meer kon geven

op naar volgende week, wéér 2 feestjes... FML *kuch*