Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:23 

stefaneke schreef:
@ hyves

Citaat:
Ik snap niet waar mensen van houden ;Je geeft je vrijwillig over aan de duivel, Ze verkiezen de duistere kant voor het licht. Ja, ik weet wat jullie nu denken!!, daar heb je weer een gelovig iemand die ons pret wil bederven, maar al was ik niet gelovig, en daar hoef je nog niet eens gelovig voor te zijn, dat je weet dat overmatig alcohol en roken niet goed is voor de mens, en die smerige drugsbende, met pillen en spuiten en snuiven, hoe en wat ze daar allemaal gebruiken, ik hoef niet alles op te noemen. Maar ik weet wel dat er jaarlijks duizenden mensen aan overlijden, aan die bende. Kies de Zoon van God, dan kies je voor het licht, Het licht is het eeuwige leven, en het duister is de dood

xd

had van mij kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:26 

Donateur

Parvuz schreef:
Sneu trouwens dat The Prophet al die negatieve tweets gaat retweeten. :/ Wat heeft hij daar nou aan dan. Laten merken hoe zielig zijn fans hem moeten vinden ofzo? Ik snap het echt niet. Krijg je alleen maar nog slechter imago.

Ik denk omdat hij van elk van zo'n berichtje die hij retweet, er 10 kontlikkende tweets voor terugkrijgt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:27 

Donateur

^^ En terecht toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:28 

Hardtraxx Beheerder

Prima vermaakt. Mijn 5e Qlimax, maar wel de beste!

Op wat loze momentjes wat gefilmd:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:32 

Hardtraxxer

Hebben mensen gister nog richting ingang E een gozer zien lopen die liep alsof er windkracht 10 was? :P
Hahaha. Die gozer viel continu om en hij maakte stappen met z'n voeten net alsof die op de maan liep XD
Uurtje of half 9 al hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Crashee schreef:
Hebben mensen gister nog richting ingang E een gozer zien lopen die liep alsof er windkracht 10 was? :P
Hahaha. Die gozer viel continu om en hij maakte stappen met z'n voeten net alsof die op de maan liep XD

Wel iemand die alle prullebakken omgooide omdat hij schijnbaar niet naar binnen mocht. Wat een droeftoeter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:34 

Donateur

p-stylez schreef:
Crashee schreef:

Wel iemand die alle prullebakken omgooide omdat hij schijnbaar niet naar binnen mocht. Wat een droeftoeter.

Heb serieus niemand gezien die eruit is getrapt :p echt rustig feesie gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:49 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
@ hyves

Citaat:
Ik snap niet waar mensen van houden ;Je geeft je vrijwillig over aan de duivel, Ze verkiezen de duistere kant voor het licht. Ja, ik weet wat jullie nu denken!!, daar heb je weer een gelovig iemand die ons pret wil bederven, maar al was ik niet gelovig, en daar hoef je nog niet eens gelovig voor te zijn, dat je weet dat overmatig alcohol en roken niet goed is voor de mens, en die smerige drugsbende, met pillen en spuiten en snuiven, hoe en wat ze daar allemaal gebruiken, ik hoef niet alles op te noemen. Maar ik weet wel dat er jaarlijks duizenden mensen aan overlijden, aan die bende. Kies de Zoon van God, dan kies je voor het licht, Het licht is het eeuwige leven, en het duister is de dood

xd

Pff haha, tel maar is op hoeveel mensen er door geloof doodgaan in de wereld. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:57 

Millard Fillmore schreef:
Pff haha, tel maar is op hoeveel mensen er door geloof doodgaan in de wereld. ^^

Haha ja inderdaad ;).

Maar achteraf toch jammer dat ik dit heb moeten missen! Maarja, ik join de party peeps wel op Hard Bass!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:57 

Hardtraxx Addict

Wat een fucking dik feest! Mn eerste keer Qlimax, en 't was meteen raak wat mij betreft. De show, de mensen waarmee ik was, en nog een paar verrassende platen voorbij horen komen. :thumbsup: Hoogtepunten waren voor mij Living for the Moment, Delerium - Silence bootleg (OMG KIPPENVEL OVERAL toen ik die hoorde), en tijdens Son of Torture op iemands rug zitten en genieten. Paar goede setjes voorbij horen komen, alleen vond ik 't mixwerk van Ran-D erg tegenvallen en was z'n set niet alles. G4H was weer bruut, maar begint wel erg voorspelbaar te worden. HHZ was ik aangenaam verrast, heel blij met Musical Analysis (alleen jammer dat climax niet meer kwam) en power of the mind was ook briljant om te horen. Zatox heeft weer wat kudo's gewonnen bij mij door Strike erop te leggen :D :D wat een ziek moment was dat. Pattern 2 deed 't uiteraard ook weer erg goed. Zany en the Pitcher hebben een apart setje neergezet vond ik, zat lekkere afwisseling in, met Countdown, Worship en de Night after night remix die t erg goed deden. En ja er is genoeg gezegd over de prophet, zn set zat gewoon ontzettend raar in elkaar, maar alsnog vond ik 't gewoon heerlijk om ff alles los te gooien op die lekkere hardcore beats.

Tot volgend jaar! xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:02 

Donateur

Crashee schreef:

ketamineeee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:06 

Hardtraxxer

Prima vermaakt! Jack of sound nog mogen spreken en met sam gek kunnen doen :yes:
Stonden op een gegeven moment wel bij een lekker stukje! lekker de ruimte om los te kunnen gaan en veel nederlanders ipv die gekke fransen die om sigaretten schooien.. sowieso beter dan vorig jaar! kreeg echt zin nadat het doek was gevallen!

Stana was wel een leuke inkomer! coone knalde gelijk al aardig! was ook best vet dat de opposites er bij kwamen! Niemand merkte dat op van mijn groepje totdat ik het zei :')
Daarna headhunterz, was gewoon vet! sfeer zat er ook al aardig in.

Daarna zany, the pitcher met dv8. niet veel van meegemaakt eerlijk gezegd :P maar heb mijn danspasjes kunnen maken iig. daarna zatox, fucking hell wat was dat lekker toen hij strike draaide! voor de rest lekker door kunnen stampen. Ran-d was ook wel lekker maar wachtte op gunz for hire! Hoewel ik blij was dat ze opkwamen had ik toch het g4h gevoel niet wat ik me er bij had voorgesteld maar knalde wel, lekker los gegaan op de weg kwijt :yay: en vond die bootleg ook fucking vet trouwens!

Daarna heb ik geprobeerd te genieten van the prophet maar het was het gewoon net niet voor mij..

Nog een paar mensen zien worden afgevoerd naar het EHBO, het waus gehalte was ook aardig hoog overal :p
beetje zielig als mensen hun grenzen gaan zoeken op zon feestje waar je aardig wat voor betaald, heb je je zelf niet alleen mee maar mensen om je heen ook of course.. verder niks tegen heur

In het kort : Mooi feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:39 

Hardtraxxer

Mijn verwachtingen lagen niet zo hoog na vorig jaar... Maar WAT een geweldig feest was dit zeg, pfff. Heerlijk. Ik vond de stage / het decor echt heel bruut. Lasers en de show waren ook top. Het geluid was achterin de zaal inderdaad slecht, dus daar ook maar niet gaan staan. Het was inderdaad fijn dat het na 3 uur rustiger werd op het veld. Afsluiting van the Prophet was idd niet best, al was zijn hardcore nog geen eens zo slecht vond ik.
Wij waren kwart voor 11 binnen en stonden even op zo'n balkonnetje op de tribune. Na even Stana aangehoord te hebben (totaal niet mijn ding) besloten we om even wat drinken te gaan halen op de omloop. Liepen we naar boven lag er al iemand volledig nokkie voor de deur (buitenlanders + drugs?). De EHBO was er gelukkig snel bij. Zoals te verwachten waren er weer veel ubervrolijke buitenlanders. De eerste random buitenlander die iets vroeg, vroeg meteen of ik wist waar hij ergens xtc kon kopen. Juist ja. Wat me verder opviel was dat de sfeer goed was en dat het meer los ging dan vorig jaar. Helemaal vergeleken met vorig jaar was dit echt een topfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:39 

Hardtraxxer

heeft iemand die gozer linksachter bij de trap beneden gezien die was zo waus liep naar alle meiden te zwaaien en gebaren te maken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:43 

Hardtraxxer

Zo, ff 't stukje wat ik op Partyflock had gezet kopiëren:

Qlimax... Nog steeds eigenlijk alleen maar WOW! (L) het was zó ontzettend vet :D had 't stiekem zelfs niet verwacht dat het zo vet was. Wat een belevenis (L) al die gekke buitenlanders, heb nog nooit zoveel mensen op iemands schouders zien gaan zitten haha. En vooral die rugzakjes :lol:! Ik vind zelf tasjes al verschrikkelijk, laat staan zo'n kut rugzakje. Maargoed, het sfeertje was er wel naar zeg! Leuk leuk! :D

Coone was geweldig, genieten! (L) Headhunterz ontzettend vet, alles weer gehoord! Zany & The Pitcher + DV8... Zie hier en daar wat negatieve berichten maar dat snap ik niet helemaal. Ook weer geniaal (L) Helaas Noisecontrollers moeten missen, heb 't vanaf een andere plek gehoord/gezien maar wat zat ik te balen zeg 8) zie nu de tracklist, dat album en die XQ moeten gewoon de bom worden. Kan niet anders! Zatox nog een stukje van mee gekregen, ook nog ff druk. Maar die nieuwe plaat met Max Enforcer, waauwieee (L) Ran-D en G4H, tja... Daar hoef ik niks meer over te zeggen denk ik. Ran-D is altijd stabiel, gewoon vet. En G4H, het is een hele show met die maskers en de dikke platen. Verveelt niet! The Prophet begon best oké, prima! :D dat gezeik over die Just As Easy snap ik niet, ik blijf 'm vet vinden dus no problem. Alleen tja, toen kwam Wake Up en vond ik het wel weer genoeg geweest.

Muzikaal TOP, het kon niet beter! Veel genietmomentjes :D En dan de show... Alle lof naar Q-dance! Het uitzicht vanaf de VIP :drool: kippenvel waardig. Geluid vond ik ook prima te doen, in vergelijking met de 2 keer Hard Bass wat ik allebei de keren niet echt geweldig vond was dit echt super.

Dus overall: Qlimax was DE BOM! Blij dat ik erbij kon zijn, spierpijn is weer goed vertegenwoordigd en ik wil weer terug... Dan is een feest altijd een 'geweldig' waard. Eigenlijk wilde ik dat ik meer kon geven :innocent: op naar volgende week, wéér 2 feestjes... FML *kuch* (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

Stana: Klonk wel aardig en deed het voor mij prima als opener.

Coone: In mijn beleving een gigantisch futloze set, alleen de remix van Feel The Rhythm vond ik zeer vet. Het dieptepunt van de set was toch wel Licht Uit en die andere Opposites track toen ze ook live kwamen. Ik vond het echt 3x niks, sorry.

Headhunterz: Erg vet op wat enkele plaatjes na (From Within Edit o.a.), en richting het eind ging het gas er wat meer op met o.a. wat B-Front platen en Headshot, wat erg nice was :)

Zany & The Pitcher ft. DV8: Het begin vond ik op enkele plaatjes na niet zo bijzonder. Heel jammer van het Decibel Anthem ook. Los van dat ik de plaat niks vind past het totaal niet bij het concept van Qlimax imo. Vanaf Countdown werd het vetter met o.a. Worship, Revolution etc. :D Maar al met al had ik toch wat meer verwacht.

Noisecontrollers: Mwah, best leuke plaatjes maar niet suuuper bijzonder :) Ook raar dat het Defqon Anthem gedraaid werd.

Zatox: Standaard, maar klonk toch wel vet. :) Strike kwam echt als een verrassing en vanaf dat moment was het genieten! Wel erg jammer dat Gangsta op het eind nog voorbij kwam...

Ran-D: Eigenlijk ook erg standaard, maar ging toch best lekker :)

Gunz For Hire: Op enkele platen na erg vet! Het ging behoorlijk hard richting het eind :D

The Prophet: ... Ik had al geen hoge verwachtingen maar dit sloeg werkelijk alles. Zoals meerdere mensen hier hebben gezegd was het mixwerk echt niet tof, een slechte opbouw, Just As Easy en Wake Up draaien (als afsluiter nota bene!!), en totaal sfeerloos... Ik vond alleen Bassdrum Bitch om van te genieten. Het dieptepunt was om 06:55 het draaien van die Wake Up Refuck.

De stage: mja prima, beter als vorig jaar, maar ik was nog steeds niet echt heel erg onder de indruk. Zoals hier geloof ik ook al eens gezegd vormde de avond geen verhaal maar was het nogal onsamenhangend. Verder was het erg druk, maar het was voor mij en mijn vriendengroep een kwestie van ruimte creëren om los te gaan. Kluisjes en bussen waren verder prima geregeld.

Al met al: dit was mijn derde keer Qlimax (2009 en 2010 ook geweest), maar ik vrees dat dit mijn laatste was. Ik heb bij deze editie geen echt Qlimax-gevoel gehad, was ik wel écht had in 2009. Daarnaast gaf Q-Dance aan dat deze editie rauwer en duisterder zou worden (voor Qlimax begrippen, ook goed), maar ook dat idee had ik niet echt. Het had z'n momenten. Misschien ben ik wat te kritisch, maar dit wordt hem niet meer voor mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:55 

Hardtraxxer

Heb trouwens een mooie poster van hardbass van 2 bij 1 meegenomen :thumbup: moest zelfs onder in het bagage vak van de bus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:36 

Rossieking schreef:
Heb trouwens een mooie poster van hardbass van 2 bij 1 meegenomen :thumbup: moest zelfs onder in het bagage vak van de bus

:oh: nice!
hoe krijg je die dingen mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:08 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Rossieking schreef:

:oh: nice!
hoe krijg je die dingen mee?

Gewoon van de hekken aftrekken en meenemen?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:26 

Hardtraxx Elite

Mijn verslag is hier te vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:32 

Hardtraxx Elite

Q-dance heeft goed naar mike tyson gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:54 

Solis schreef:
Mijn verslag is hier te vinden!

te lang, zoek ik niet te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 00:59 

Donateur

ik wil terug.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:48 

Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Q-dance heeft goed naar mike tyson gekeken.

Hahaha dat is precies wat ik dacht toen ik die make-up zag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:58 

Hardtraxxer

Was een geslaagd feestje (kon ook zijn omdat ik onder invloed was :whistle: )

Vond het decor wel tegenvallen en dj-sets waren extreem voorspelbaar, maar bij Zatox en G4H maakt me dat niet zoveel uit

Ben volgend jaar waarschijnlijk wel weer aanwezig.
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten