Geluid was absoluut niet heel zacht was best oke.. natuurlijk niet zoals vroeger maar er was niets mis met het volume daarintegen.. Er stonden wat minder subs dat was wel te merken..
Ik heb meer wat aan te merken op de "kwaliteit" van het geluid aan het begin van de avond.. Ik kwam bij headhunterz binnen en wat mij meteen opviel is dat of het geluid veeeel ste hard de mixer werd uitgestuurd of dat het geluid ergens naar de klote werd gecompressed (kan natuurlijk ook nog wat heel anders geweest zijn maar dit zijn me vermoedes..) vond dit erg zonde van het setje van headhunterz in ieder geval want de tracks waren wel Bij Zany leek de "kwaliteit" van het geluid al wat beter te zijn.. de trackkeuze helaas 10x nix..
Verder erg vermaakt bij Zatox(surprisingly enough).. Ran-D & Gunz For Hire..
The Prophet maak ik geen woorden aan vies.. Dit is exact hoelang ik The Prophet heb meegemaakt:
Hierna heb ik z.s.m. me muntjes opgemaakt en ben ik richting auto vertrokken..
Nog een pluspuntje.. de Baco's kwamen uit blikjes ipv van die grote voorgemengde flessen.. geen slappe baco's zonder prik
was trouwens me 6de Qlimax alweer.. en elk jaar word het slechter.. zou zomaar kunnen dat dit me laatste is geweest.
wij zijn op de foto genomen door een fotograaf toen vroeg ik van wie hij was en hij zij iets met tweet air ofso weer iemand iets in die richting. die man was een beetje van de kaart volgens mij
Heb niet alle verslagen door gelezen verder, maar hoe was de sfeer in de zaal zelf?
Sfeer in de zaal was prima. Aan het begin vd avond erg onrustig, iedereen liep maar door elkaar heen, beukte tegen je aan (en dan vooral die irritante buitenlanders die dan ook niet ff sorry zeggen en al helemaal vdk zijn voordat de 1e dj uberhaupt draait). Maar naarmate de avond vorderde, werd het steeds gezelliger naar mijn idee
sjobie schreef:
Sunrise8 schreef:
Parvuz schreef:
Wat een heldin achter de bar. Ik: "3 pils." Zij: "Wij verkopen geen pillen." Ik: "Ow doe dan maar 3 bier."
Als zij denkt dat je een buitenlander bent, dan vraag je om Three (Drie) Pills Vind dat nog niet eens zo'n gekke gedachte haha
En dan zegt ze wel "Wij verkopen geen pillen."
Kan zijn dat ze wel engels verstaat, maar het zelf niet zo goed kan spreken, heb daar meerdere voorbeelden van op m'n werk
Ik heb wel een paar mensen nok zien gaan door drugs Maarja, is al een gewoonte geworden om dat te zien.
Nog even een opmerking. Hoe kan het zijn dat de tribune van half 10 tot half 7 stampvol zat? Je moet wel een mongool zijn om 70 euro te betalen om vervolgens heel de avond op een stoeltje te gaan zitten.
Beter dat die mongolen dat doen, meer ruimte voor degen die los willen gaan!
Ik heb wel een paar mensen nok zien gaan door drugs Maarja, is al een gewoonte geworden om dat te zien.
Nog even een opmerking. Hoe kan het zijn dat de tribune van half 10 tot half 7 stampvol zat? Je moet wel een mongool zijn om 70 euro te betalen om vervolgens heel de avond op een stoeltje te gaan zitten.
Beter dat die mongolen dat doen, meer ruimte voor degen die los willen gaan!
Het was nu al vol in de zaal, zo niet best zijn als iedereen naar beneden kwam..
The Prophet, stop aub, dat je de dagjesmensen een harde pik heb bezorgd wilt niet zeggen dat iedereen er blij mee was wat je draaide. Na just as easy gewoon naar vietnamees/huis gegaan, wat een zaad set. mixwerk was ook drama..
Ga met pensioen..
Lekker janken Prophet draaide gewoon lekker imo, met nog lekkere hardcore afsluiters ook.
Goeie sfeer ook, op een bezwete harige 50+ buitelander die vriend van me 1.5 uur(!) lang ging achtervolge en heel de tijd vroeg of die gay was en dat die heel lekkeur was
Tijdens Gunz 4 Hire weer halfuurtje met hem opgezweept Maar was dus wel vet vooral Living for the Moment
Ik snap niet waar mensen van houden ;Je geeft je vrijwillig over aan de duivel, Ze verkiezen de duistere kant voor het licht. Ja, ik weet wat jullie nu denken!!, daar heb je weer een gelovig iemand die ons pret wil bederven, maar al was ik niet gelovig, en daar hoef je nog niet eens gelovig voor te zijn, dat je weet dat overmatig alcohol en roken niet goed is voor de mens, en die smerige drugsbende, met pillen en spuiten en snuiven, hoe en wat ze daar allemaal gebruiken, ik hoef niet alles op te noemen. Maar ik weet wel dat er jaarlijks duizenden mensen aan overlijden, aan die bende. Kies de Zoon van God, dan kies je voor het licht, Het licht is het eeuwige leven, en het duister is de dood
ben zelf ook katholiek maarja ik vind het allemaal een beetje overdeven, ik zit dan wel niet aan de drugs maar ik hou wel weer van de duistere tracks, misschien klopt er dan toch iets niet. Achja.
Sneu trouwens dat The Prophet al die negatieve tweets gaat retweeten. Wat heeft hij daar nou aan dan. Laten merken hoe zielig zijn fans hem moeten vinden ofzo? Ik snap het echt niet. Krijg je alleen maar nog slechter imago.