Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 17:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Maar Just As Easy draaien in een afsluitende set is gewoon idioot. Vooral omdat de rest van de avond best stevig was vergeleken met vorig jaar.


Ik denk dat Dov z'n grenzen aan het opzoeken is. Dit kan ik eigenlijk niet maken, maar scheit, ik zit al 25 jaar in het vak, ik doe dat gewoon. Elk weldenkend mens ziet toch meteen dat dit geen stijl is. Zelfs mijn doofstomme blinde huiskat zou nog een betere tracklist neerzetten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 17:10 
 

roberttt schreef:
Rawbin schreef:
Stond het geluid ook nog hard of niet? Omdat ze elke 3 minuten controle zouden houden of zoiets?

Ja geluid was goed :) Alleen sommige kicks van nummers zijn gewoon zo slecht dat je geen bass voelt :p

Van 5 verschillende mensen al gehoord dat ze gedurende hele nacht rustig gesprekken konden voeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
roberttt schreef:
Rawbin schreef:
Stond het geluid ook nog hard of niet? Omdat ze elke 3 minuten controle zouden houden of zoiets?

Ja geluid was goed :) Alleen sommige kicks van nummers zijn gewoon zo slecht dat je geen bass voelt :p

Van 5 verschillende mensen al gehoord dat ze gedurende hele nacht rustig gesprekken konden voeren

als je achter op de tribune gaat zitten om even een goed gesprek te hebben wel ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 17:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kippenvel bij de openingsshow. Q heeft er zeker meer aan gedaan dan vorig jaar, petje af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo te horen, hier de held van de avond:

http://www.youtube.com/user/qdancebacks ... K42qUab6QY
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitsnieuws online, de ultieme "nieuws met een kleurtje"-site. Dat je op zo'n site je nieuws leest :lol:.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/ente ... aan-de-xtc
Citaat:
Qlimax-gangers massaal aan de XTC

Het moge geen wonder heten, maar vannacht bij dansfeestje Qlimax in het Gelredome in Arnhem heeft de politie een behoorlijke groep mensen aangehouden die stiekempjes drugs mee naar binnen wilden nemen.

In totaal werden 158 mensen aangehouden. Zij werden allen aangehouden voor het bezit van drugs, maar in verreweg de meeste gevallen (121) ging het om dusdanig kleine porties dat de politie niet de moeite nam om een boete uit te schrijven.

Wel moest iedereen zijn snoepjes en lekkernijen inleveren. In de meeste gevallen ging het om XTC. Volgens de politie verliep het feest verder wel hartstikke gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Spitsnieuws online, de ultieme "nieuws met een kleurtje"-site. Dat je op zo'n site je nieuws leest :lol:.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/ente ... aan-de-xtc
Citaat:
Qlimax-gangers massaal aan de XTC

Het moge geen wonder heten, maar vannacht bij dansfeestje Qlimax in het Gelredome in Arnhem heeft de politie een behoorlijke groep mensen aangehouden die stiekempjes drugs mee naar binnen wilden nemen.

In totaal werden 158 mensen aangehouden. Zij werden allen aangehouden voor het bezit van drugs, maar in verreweg de meeste gevallen (121) ging het om dusdanig kleine porties dat de politie niet de moeite nam om een boete uit te schrijven.

Wel moest iedereen zijn snoepjes en lekkernijen inleveren. In de meeste gevallen ging het om XTC. Volgens de politie verliep het feest verder wel hartstikke gezellig.


Massaal aan de XTC 158 mensen van de 27.500?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meer dan vorig jaar, maar het is nog steeds niks op 27000 man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En het vdk gehalte lag juist laag gister...

triest zo'n bericht, wat moeten me ouders wel niet denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dansfeestje Qlimax..... waarom is die mooie emoticon er nou niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb wel een paar mensen nok zien gaan door drugs :P Maarja, is al een gewoonte geworden om dat te zien.

Nog even een opmerking. Hoe kan het zijn dat de tribune van half 10 tot half 7 stampvol zat? :oh: Je moet wel een mongool zijn om 70 euro te betalen om vervolgens heel de avond op een stoeltje te gaan zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1ste wat me opviel toen ik binnekwam

WTF is er met het geluid??

maar heb me toch wel prima vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet, stop aub, dat je de dagjesmensen een harde pik heb bezorgd wilt niet zeggen dat iedereen er blij mee was wat je draaide. Na just as easy gewoon naar vietnamees/huis gegaan, wat een zaad set. mixwerk was ook drama..

Ga met pensioen..

Mensen om 6 uur vragen waarom ze naar huis gaan, de meeste reacties waren omdat ze the prophet niet wilde aanhoren.

En aub q-dance, ga weg uit die tering gemeente, wat was het geluid 1 groot drama, stond een limiter erop en dat zorgde ervoor dat de kicks soms helemaal weggedrukt werden.. het geluid stond alleen goed tot 30 meter van de stage, en ongeveer tot aan de boxen rij aan de zijkant.. volgens mij moet iedereen oged geluid en niet alleen de voorste? Godver het geluid in me auto kan nog harder.. de tering.

Wat een drama.
Nee vorig jaar vond ik het beter, dan maar zoutloze setjes, maar toen was het geluid iig goed. heb alleen echt los kunnen gaan op Ran-D, Gunz 4 hire omdat we toen voorin stonden. En headhunterz was ook leuk, maarja dat was gewoon effe ragge zonder om het geluid te denken.

Wel props aan de securty

Ik: Kunnen jullie die vage vent op de stage niet eruit gooien?
Hij: Hoezo
Ik: Hij draait verschrikkelijk slecht
Hij: Oh je bedoeld de DJ?
Hij: Nouja vind er ook vrij weinig aan, maar heb er geen verstand van als je tegen mij zegt dat het de zangeres is zonder naam geloof ik het ook
Hij: Maar we gaan een kijkje nemen of we hem eruit kunnen gooien. Gaan ze voor de grap met een groep naar de Stage :P

Zo'n andere security mannetje zij ook van, ja ik ben eht van de hardstyle en van de hardcore, maar ik ga nu liever in me nest liggen, wat een drama die vent.

Wel een mooie show! maar nog steeds niet hoe qlimaxs hoort te zijn, vond het wel vet gedaan met die lampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En het vdk gehalte lag juist laag gister...

triest zo'n bericht, wat moeten me ouders wel niet denken

Als je een beetje voor jezelf kan denken kun je hopelijk wel door de manier van schrijven heen prikken. Dit kun je toch geen nieuws meer noemen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:22 
 

Morgen komt verslagje... ik ga werken, ciao!
Wel net lekker 6 uurtjes geslapen als een roosje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het geluid was kut dus? Godverdomme gister kaartje gehaald voor Hardbass :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Het geluid was kut dus? Godverdomme gister kaartje gehaald voor Hardbass :(

Ik denk dat ik daar niet eens heen ga, ik ga niet zoveel geld betalen voor het geluid wat ik bij wijze van spreken uit me eigen auto kan krijgen en zelfs op de home cinema set thuis. DRAAAAAMAA! Dan ga ik wel thuis een feestje bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Kettingzaag schreef:
Het geluid was kut dus? Godverdomme gister kaartje gehaald voor Hardbass :(

Ik denk dat ik daar niet eens heen ga, ik ga niet zoveel geld betalen voor het geluid wat ik bij wijze van spreken uit me eigen auto kan krijgen en zelfs op de home cinema set thuis. DRAAAAAMAA! Dan ga ik wel thuis een feestje bouwen.


geluid uit jouw auto is ook niet alles

en ik vond het later op de avond wel meevallen met het geluid
maar met name bij headhunterz was het wel echt dramatisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
p-stylez schreef:
Kettingzaag schreef:
Het geluid was kut dus? Godverdomme gister kaartje gehaald voor Hardbass :(

Ik denk dat ik daar niet eens heen ga, ik ga niet zoveel geld betalen voor het geluid wat ik bij wijze van spreken uit me eigen auto kan krijgen en zelfs op de home cinema set thuis. DRAAAAAMAA! Dan ga ik wel thuis een feestje bouwen.


geluid uit jouw auto is ook niet alles

en ik vond het later op de avond wel meevallen met het geluid
maar met name bij headhunterz was het wel echt dramatisch

Je voelt de bass iig beter dan op Qlimax.. voorin was het gewoon goed te doen, achterin was het een groot drama.. en aangezien we aan het einde voor aan stonden zal het daardoor wel komen he? De bass voelde je pas op de tribune.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoo.. Ben ook weer wakker :)!
Wat een heerlijke editie van Qlimax, dit zou m'n beste indoor ooit zijn geweest als het tot 05.30 had geduurd :P.

Verslagje:

Om kwart voor 7 de trein vanuit Eindhoven gepakt, via Den Bosch naar Arnhem gegaan :). Nog een meisje van Partyflock meegenomen die anders alleen zou moeten reizen, was erg gezellig in de trein! Lekker een paar biertjes gedaan, en toen we bijna in Arnhem waren keihard het Qlimax anthem aangezet met m'n boxen, de halve coupé begon te juichen xd. Rare blikken van de niet partygangers dus :P.

Na aankomst op het station naar de bussen gegaan, ging lekker snel en we waren om half 9 al bij de Dome.. Daar eventjes in de rij gestaan, liep snel door, nog wat Duitsers verblijd met Psycho en Welcome the Darkness :). Altijd leuk om in de stemming te komen haha! Kluisje geregeld, fouilleren ging snel, alleen stond er een rij voor het hondje... WTF xd . Wij om de rij heen lopen, worden we vastgepakt door een stille, naar het hondje meegenomen, die snuffelde even en we konden de trap op :).
Even het stadion wezen verkennen, uurtje wachten op de muziek, en een leuk plaatsje gevonden zo'n 10 meter voor de lichtregeling. Stana was niet echt m'n ding, had liever early gehad. Ondertussen wat biertjes op om de tijd te doden, vrienden gemaakt met onze Oosterburen en het was alweer tijd voor Coone:).

Bleek dus een surprise act met the Opposites te zijn, kan me er niks van herinneren dat ze er waren xd. Was echt een saaie set van Coone, niet Qlimaxwaardig. Ik had last van m'n scheenbeen, dus even naar de EHBO gegaan om een paracetemol gehaald, zaten om half 12 al mensen helemaal out te gaan xd. Gelukkig was Coone al gauw klaar, en was het tijd voor de volgende DJ...

Het was HHZ, waar ik naar uitkeek omdat ik er veel van verwachtte, en hij heeft de pannen van het dak gespeeld! Heerlijk gevarieerd, en ook erg hard! Heerlijk deze set, set van de avond! De show begon ook te komen, we stonden middenin het lasergeweld, de bewegende lampenkappen waren ook geniaal!

Na HHZ was het tijd voor Zany & The Pitcher, we gingen eerst maar even schijten etc.. We hadden toch geen zin in Lighters, set meegepakt vanaf het Decibel anthem, en het ging heerlijk hard! Acid Nightmare etc.. Heerlijk, werd helemaal gek :drool: ! Na het Fusion geweld was het tijd voor de Fusion verlaters...

Tijd om even een hamburger te scoren dus, aangezien ze toch niet zo hard zouden draaien. Nieuwe albumplaatjes klonken erg soft, op een paar op het laatst na. Nog op m'n plaat gegaan op de trap, gelukkig m'n hamburger kunnen redden :P. De NC begonnen harder te draaien, tijd om weer het veld op te gaan dus :). Ging wel leuk op het einde, jammer van On The go voor de 2e keer.. Mag niet gebeuren op Qlimax vind ik!

Het werd alweer tijd voor onze grote vriend Zatox, en we besloten om een zijtribune op te zoeken, we hadden daar lekker de ruimte en het geluid was ook goed te doen :). De bekende Zatox parade kwam voorbij, niet echt bijzonder... Maar ineens.. Strike, Pattern 2 en BPM tool, en daarna zelfs hardcore xd. Ging heerlijk hard, wel rare gezichten bij Pattern 2 haha :P.

Voor Ran-D bleven we daar staan, lekker meezingen met de bekende nummers, lekker knallen en het einde van de set Haunter of the Dark, Everything Changes en nog wat hard spul! Goed op vermaakt iig :)! Het werd tijd voor Gunz 4 Hire, en ik moet zeggen dat het niet zo bijzonder was... Al was het einde wel lekker, met Under Attack, Kings of the Underground, De weg kwijt en nog wat hard spul :).

Half 6, dus hopen op een surprise act... Of 1,5 uur The Prophet :thumbdown: . Het werd het tweede dus... :(

Ik weet niet waar hij het gore lef vandaan haalt, maar Summer of 2011 (bonkers remix), Just as easy, Wake Up rond half 6 draaien, dat vereist het nodige lef, gatverdamme The Prophet! Diep triest, maarja, zolang je maar populair kunt doen he! Met een schijtgezicht zochten we de achterste tribune op, waar we even gingen kijken naar de show.. We stonden daar even, toen kwam het WTF momentje van de nacht xd ..
Vraagt een buitenlander of ik alsjeblieft wil gaan zitten, want hij kan de lasers niet goed zien xd :lol: :lol: . Dit was de welbekende druppel, en ik besloot om maar even te gaan schijten. Daarna weer naar beneden gegaan, opzich draaide Elkabas wel een paar leuke nummers, maar zoals eerder beschreven mixte hij kut, zat er geen tempo in en was het vorig jaar gewoon veel beter qua afsluiting! Vuurwerk bij Wake up Remuxx, te triest voor woorden, en zie hem dan ook nog genieten met z'n grafkop :thumbdown: . Geen woorden voor!

Qlimax was afgelopen, en we gingen naar de kluisjes etc en naar huis... Wat een nacht toch weer!

Q-dance heeft de payback time serieus genomen, het was zeer top! Tot 05.30 dan :).
Als hij er niet had gestaan, was het mijn beste indoor ooit :).

+/-

+
- Headhunterz :bomb:
- Zany, Ran-D en Zatox
- Geluid af en toe
- Lasershow
- Ruimte om los te gaan
- Binnenkomen, kluisje etc

-

- Strenge hondjescontrole
- Buitenlanders die om drugs vragen
- Buitenlanders die klagen dat je voor hun cam staan of dat ze niet alle lasers zien

driehonderdmaal -

The Prophet. Tijd voor pensioen dovje!

Kortom, geweldige Qlimax gehad, totdat The Prophet kwam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
Ik heb wel een paar mensen nok zien gaan door drugs :P Maarja, is al een gewoonte geworden om dat te zien.

Nog even een opmerking. Hoe kan het zijn dat de tribune van half 10 tot half 7 stampvol zat? :oh: Je moet wel een mongool zijn om 70 euro te betalen om vervolgens heel de avond op een stoeltje te gaan zitten.


Nog nooit naar een musical geweest in het circustheater? Daar betalen mensen 120 euro voor een stoeltje dat maar 3 uur te bezetten is. Dan is dit relatief goedkoop en de show is toch het mooiste.

Even zonder gekheid, die mensen zijn gek en idioot. Niet alleen voor zichzelf maar door een stoeltje te reserveren voor dat geld belemmer je een ander een leuke avond, die geen ticket kon krijgen maar wel graag naar Qlimax gaat. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:51 
 
Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:
Sinds wanneer draait zatox:
Strike
Pattern 2
Bpm track
Gangsta gepitched en rawwer


Niet gewend van onze vrind op Qlimax

Ohja: veel ht'rs gezien.... Mini meeting gehad


Ik vond het juist geniaal :D Niks mis mee toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:55 
 
Hardtraxxer

Was echt een vet feest, werd over het algemeen lekker gedraaid (uitzonderingen daargelaten natuurlijk), heb veel bekenden gezien en de show was echt heel vet. Wel paar wazige dingen meegemaakt. Ik ging op een gegeven moment naar de wc, loopt er een of andere guy langs: 'heb je nog pillen?!' en liep vervolgens door. Verder nog behoorlijk geirriteerd aan een paar buitenlanders, in het begin stond een of andere dikke duitser de hele tijd tegen me aan te lopen en op een gegeven moment werd ik gewoon helemaal weggeduwd omdat die groep een foto wilde maken, kon echt geen kant meer op :thumbdown: In ieder geval op het eind hadden wij lekker de ruimte en toen nog lekker losgegaan. Was zeker een vet feestje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 19:00 
 
Hardtraxxer

Was ik op een ander feest ofzo? Vond het geluid prima te doen.
Was eigenlijk bang dat er zo'n bangelijke echo zou zijn in zo'n stadion ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heldin achter de bar.
Ik: "3 pils."
Zij: "Wij verkopen geen pillen."
Ik: "Ow doe dan maar 3 bier."

Volgens mij dacht ze nog echt dat ik om pillen vroeg ook. >.<
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten