Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:13 

Donateur

urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
haha ik sta lekker stil van de show genieten xd

Weet je het zeker :)?

ja ga los tijdens leuke nummers xd ga hier heen om het genieten.. niet voor het losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
haha ik sta lekker stil van de show genieten xd

Weet je het zeker :)?

ja ga los tijdens leuke nummers xd ga hier heen om het genieten.. niet voor het losgaan.

Hmm heb je wel gelijk in, 2/3 weken erna is wel volhard raggen :). Ach vermaken doe ik me sowieso wel! Moet ook nog wat muzikale verbreding hebben naast de hardere kant van hardstyle he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 01:24 

Hardtraxxer

Vandaag toch maar besloten om kaartjes te gaan scoren voor Qlimax. Zo naar die DVD kijkend was het toch eigenlijk wel heel erg te gek. Dat was het ook wel, maar was wel het minst leuke feestje omdat er minder gebeukt wordt. Maar beukfeestjes doen we al veel, dus een kijk en film en handjeklap feestje moet dan ook wel kunnen natuurlijk. En sowieso met de mensen waarmee we gaan dan wordt het super gezellig!
Waarschijnlijk dan wel iets later aankomen daar, om die kluisjes horror van vorig jaar te ontlopen. Wtf was dat man?
Maar dat houdt dan in dat we niet met eventtravel kunnen gaan. Dus dan moet er iemand rijden ofzo. Nou ja, meerdere iemanden, want we willen met een grote groep gaan. En het is onze feestbeest groep... Dat houdt in: allemaal graag van de kaart van alcohol of drugs. Hmm, of openbaar vervoer... Maar ik moet 2 keer overstappen van bus om thuis te komen. En als ik weer allemaal dingen zie die er niet zijn zoals vorig @ Qlimax, dan gaat dat heel lastig thuiskomen worden...
Hoe moet dit nou mensen? Iemand ideeën?
Thrillogy gaan we oefenen met openbaar vervoer. Is voor mij een rechtstreekse treinverbinding, nog geen 10 min lopen van mn huis naar het station, half uurtje in de trein en paar minuten lopen naar de jaarbeurs. Dat moet lukken, ook terug (van de kaart)...
Heeft er niemand een partybus? Is er niet gewoon een Hardtraxx bus, die ook nog ergens langs een after gaat? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 07:41 

Donateur

urbandesigner schreef:
Kan ze daar mooi Frans blijven praten xd

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 09:58 

Hardtraxx Veteran

was van plan om niet te gaan dit jaar, maar na deze trailer denk ik dat ik er toch weer gewoon bij ben.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:21 

Hardtraxx Veteran

Misschien weer bij. Ik weet het niet zo goed.

Hangt erg af of wanneer ik een 21 diner gepland krijg en hoe het met de cashflow zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 10:53 

Kraak... Piep...

Word m niet denk ik. Niet mijn soort feest.
Liever een loudness of club R_aw
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 16:48 

Afbeelding

LoL
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:15 

Hardtraxx Addict

Dat zal dan ookw el voor hardbass opgaan. Gezeik omdat geluid godverdomme.. Laat mensen toch gewoon een nachtje knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:17 

Hardtraxx Elite

Pfoe, ik ga ook maar denk ik lekker 4 kaarten proberen te scoren en er 3 van verkopen, dan heb ik mijn eigen kaartje gratis en hoef ik niet met Unity mee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:26 

Donateur

oke doe dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:36 

DarkBeatz schreef:
Pfoe, ik ga ook maar denk ik lekker 4 kaarten proberen te scoren en er 3 van verkopen, dan heb ik mijn eigen kaartje gratis en hoef ik niet met Unity mee :$

Stoere boii ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:54 

Artiest

benieuwd naar 't anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 17:57 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Pfoe, ik ga ook maar denk ik lekker 4 kaarten proberen te scoren en er 3 van verkopen$

Pfoe, valt me aardig van je tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

Stel je niet aan jongens, weet van genoeg mensen (ook van dit forum) dat ze enkele kaarten opkopen in eerste instantie om apart te leggen voor vrienden maar anders met paar tientjes winst te verkopen. ;) Dit deed ik bij Decibel ook kocht 4 kaarten, 3 aan vrienden verkocht voor normale prijs en eentje die ik over had voor iets meer.

Niet zo schijnheilig doen allemaal. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:20 

Hardtraxxer

Ik hou nooit zo (voor mezelf hoor) van kaarten opkopen en doorverkopen met voorbedachte rade. Volgens mij is het snel opkopen en doorverkopen de reden dat het zo snel uitverkocht is. En dat maakt dus dat ik als een malloot moet F5'en totdat ik in een digitale wachtrij kom. En dan moet ik maar hopen dat ik nog aan de beurt kom. En dan nog hopen dat mijn vrienden ook in die wachtrij komen, zodat we genoeg kaarten hebben om met de hele groep te gaan. En zo niet: dan moeten mensen dure kaarten kopen, van mensen die alleen maar in die wachtrij stonden om ze door te kunnen verkopen. Zoiets voelt gewoon niet in de spirit van zo'n feestje...
Organisaties zouden dit heel makkelijk kunnen voorkomen door het systeem wat ze in België gebruiken voor (in ieder geval bepaalde, weet niet bij alle) festivals: je koopt een kaartje op naam. Komt je naam van je rijbewijs/id/paspoort ofzo niet overeen met de naam op het kaartje, dan kom je er niet in. Dan kunnen er helemaal geen kaarten doorverkocht worden. En je kan een kaartje wat teveel blijkt, omdat ineens iemand toch niet kan, bij de kassa inleveren en je geld terug krijgen dan.
Maar ik denk dat organisaties het alleen maar als goede reclame gebruiken dat ze snel uitverkocht zijn en daarom niet zo snel zo'n systeem in zullen voeren.
En zolang het systeem niet zo is, is het natuurlijk mogelijk om kaarten op te kopen en door te verkopen. En dan geldt het systeem van vraag en aanbod en zijn de kaarten vet duur. Ik snap dat wel en ik vind het ook okay dat mensen hier gebruik van maken. Nou ja, het voelt gewoon kunstmatig die vraag creëren, want als alleen de mensen die gaan een kaartje kopen, dan zou heel het probleem van kaartjes te kort niet bestaan, denk ik.

Dus dan maar 1 oktober als een malle F5'en om in de digitale wachtrij te komen.
Dat heeft ook wel wat: als het lukt voelt het echt als een overwinning! :P

Maar wat een gezeur van de buren over geluid... Je gaat naast een stadion slash evenementen hal wonen en dan achteraf zeuren over geluid... Of ze gaan een stadion/evenementen hal vlakbij je huis bouwen, dan kan je toch gewoon bezwaren indienen om het te blokkeren en dealtjes sluiten zodat je een oprot premie krijgt ofzo.
En ik denk niet dat het echt aan de decibellen ligt, maar meer van het idee dat hardstyle feesten evil zijn ofzo. Dus als je dat idee hebt, dan zal je ieder geluidje wat je hoort een last vinden, ook al blijft het binnen de gestelde geluidsnormen. En als je zelf van voetbal houdt en je dan een keer niet zelf in het stadion bent, maar wel alle spreekkoren hoort enzo, dan voel je je gelukkig. Ook al gaat dat waarschijnlijk harder omdat dan het dak gewoon open staat...
Gooi bij die 25 klagende mensen anders gewoon oordoppen in de brievenbus. :D Klaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:36 

93Wesley93 schreef:
Stel je niet aan jongens, weet van genoeg mensen (ook van dit forum) dat ze enkele kaarten opkopen in eerste instantie om apart te leggen voor vrienden maar anders met paar tientjes winst te verkopen. ;) Dit deed ik bij Decibel ook kocht 4 kaarten, 3 aan vrienden verkocht voor normale prijs en eentje die ik over had voor iets meer.

Niet zo schijnheilig doen allemaal. :D

Had hetzelfde als met Defqon had 4 tickets gekocht maar alle tickets gewoon voor de normale prijs verkocht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:39 

Hardtraxx Crew

ILoveMDMA schreef:
En dat maakt dus dat ik als een malloot moet F5'en totdat ik in een digitale wachtrij kom.

Je komt meteen in een wachtrij hoor. Als je daar gaat F5'en kom je weer achteraan in de rij te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Anders verkoop je ze alle 4 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:05 

Donateur

wootum schreef:
ILoveMDMA schreef:
En dat maakt dus dat ik als een malloot moet F5'en totdat ik in een digitale wachtrij kom.

Je komt meteen in een wachtrij hoor. Als je daar gaat F5'en kom je weer achteraan in de rij te staan.

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 19:06 

Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:
wootum schreef:
ILoveMDMA schreef:

:x

Is toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:34 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:

OMG, en hierdoor kunnen er veel mensen er niet heen die dolgraag willen. Zo een zaakjes maar niks, mensen die er moeite voor WILLEN doen hebben er uiteindelijk geen.
Alleen bij feesten/evenementen die niet in een uur (of 2) maar ten minste na een paar dagen uitverkocht zijn, vind ik dit dan weer wel kunnen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:40 

Donateur

wootum schreef:
Is toch?

Jaaa, maar is een geheimpie. Krijg je eigenlijk pas te horen als je 5+ Q-events hebt bezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:41 

Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:
wootum schreef:
Is toch?

Jaaa, maar is een geheimpie. Krijg je eigenlijk pas te horen als je 5+ Q-events hebt bezocht.

Tuurlijk niet, staat er gewoon bij als je in de wachtrij staat. Als je een x-aantal feesten van Q hebt bezocht kreeg je eerst altijd een code waarmee je (volgens mij) een week voor de officiële kaartverkoop al kaartjes kon halen.

Dit staat zelfs gewoon op de Q-Dance site:
Citaat:
Virtuele wachtrij
We gaan werken met een virtuele wachtrij. Je komt in deze wachtrij terecht als er veel mensen tegelijk op de site willen. Deze wachtrij onthoudt wanneer jij op de site gekomen bent en je sluit dus aan in de rij. De wachtrij geeft aan hoeveel minuten het nog duurt voordat je op de boekingspagina terecht komt. Indien je op F5/refresh drukt dan kom je automatisch weer achteraan in de rij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:43 

hij probeerd grappig te zijn -.-
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten