Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 102  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:33 
 

Isaac/Luna/Pavo
Noisecontrollers
Wildstylez (anthem)
The Prophet Live
Headhunterz
Frontliner
Zany b2b/ft/vs B-front
The Viper

voor zoiets zou ik tekenen
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat moet ik daar zogenaamd in zien dan?

tis een hoofd vanaf onder gefotografeerd
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat moet ik daar zogenaamd in zien dan?

tis een hoofd vanaf onder gefotografeerd

Jullie zijn me allemaal veel te creatief..
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
The Anim0l schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wat moet ik daar zogenaamd in zien dan?

tis een hoofd vanaf onder gefotografeerd

Jullie zijn me allemaal veel te creatief..

xd rechts zit ze oor en dat puntje wat links uitsteekt is ze neus
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Roebén schreef:
2basb schreef:
FOTO iemand?

Volgens mij gewoon 1 van die vuurspuwers van uit 2009 met die intro van davide sonar.


Ja klopt nu zie ik hem ook vuurspuwen

dat is volgens mij een stuk van groot beeldscherm wat altijd achter dj hangt
en hij heb ze mond dicht
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zie het inderdaad ook nu. Vrij grote neus, misschien the prophet?
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zie het inderdaad ook nu. Vrij grote neus, misschien the prophet?

A.U.B. NIET!!!!!!

Wel brute trailert, gaat iig beter worden dan vorig jaar!
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:04 
 

Ebbie schreef:
2basb schreef:
Afbeelding iemand?


Ik zet mijn geld op HHZ die het anthem maakt, miss in combinatie met Zatox (die er sowieso staat door zijn tweet van vanmiddag)

doet mij anders veel meer denken aan Psyko Punkz :P

maar dit feest wordt sowieso bagger
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie er meer een wildstylez in :D
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Roebén schreef:
2basb schreef:
FOTO iemand?

Volgens mij gewoon 1 van die vuurspuwers van uit 2009 met die intro van davide sonar.


Ja klopt nu zie ik hem ook vuurspuwen


nee deze screen shot is net na dat stukje van dat de plug word in gebracht
en daarna komt dat pand, dus lijkt me stug dat ze daar dan een beeld van 2009 in verwerken..
na mijn mening is dit dus de 3d render van vooraf..

ik zelf zie wel veel overeenkomst met wildstylez (voornamelijk zijn oren) maar omdat het zo distorted is
zal het moeilijk blijven om te zien..
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word mijn derde keer! :D
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
DarkBeatz schreef:
wesskeej schreef:
Noisecontrollers Hard With Style? Dat is Headhunterz ;)


Noisecontrollers zeiden dat in Hard with Style 4 inderdaad -.-


Ooh kdacht dat headhunterz dat zei :whistle:




@ 00:33:54
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

radouan schreef:


@ 00:33:54


Universe was born best vette track van noisecontrollers als ze meer van zulke tracks maken mag er van mij best een anthem van komen. lekker veel sfeer er in
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk zoiets als lineup:
Pavo
Toneshifterz
Headhunterz
Frontliner
Zatox
Wildstylez
Ran-D/Alpha²/Gunz For Hire
B-Front
Tha Playah

Anthem: Zatox of Wildstylez
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hmm ik zit nu toch te twijfelen om te gaan, misschien dat ik een kaartje koop en bij een leuke line-up toch nog ga, en anders verkoop ik hem wel. Ik heb toch een beetje hoop dat het beter wordt dan vorig jaar, ze moeten ook gewoon de korte zijde gebruiken voor het podium
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:06 
 

Pommer schreef:
Hmm ik zit nu toch te twijfelen om te gaan, misschien dat ik een kaartje koop en bij een leuke line-up toch nog ga, en anders verkoop ik hem wel. Ik heb toch een beetje hoop dat het beter wordt dan vorig jaar, ze moeten ook gewoon de korte zijde gebruiken voor het podium

kopen en voor €200,- verkopen, heb je weer wat geld erbij :D
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Hmm ik zit nu toch te twijfelen om te gaan, misschien dat ik een kaartje koop en bij een leuke line-up toch nog ga, en anders verkoop ik hem wel. Ik heb toch een beetje hoop dat het beter wordt dan vorig jaar, ze moeten ook gewoon de korte zijde gebruiken voor het podium

kopen en voor €200,- verkopen, heb je weer wat geld erbij :D


Zeker, en dan een stuk of 10 x hetzelfde kaartje doorsturen zodat ik 1000 euro heb verdiend :cool:
Kan ik gelijk het nieuwe album van de Wasted Penguinz kopen!
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Hmm ik zit nu toch te twijfelen om te gaan, misschien dat ik een kaartje koop en bij een leuke line-up toch nog ga, en anders verkoop ik hem wel. Ik heb toch een beetje hoop dat het beter wordt dan vorig jaar, ze moeten ook gewoon de korte zijde gebruiken voor het podium

kopen en voor €200,- verkopen, heb je weer wat geld erbij :D


Zeker, en dan een stuk of 10 x hetzelfde kaartje doorsturen zodat ik 1000 euro heb verdiend :cool:
Kan ik gelijk het nieuwe album van de Wasted Penguinz kopen!

In ieder geval hun shirt, wat 15 euro aan verzendkosten kost :whistle:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop echt op een Wasted Penguinz vs The Prophet op Qlimax :worship: . Wel als laatste hardstyle act dan. En verder Showtek, DBSTF, Heady, Psyko Punkz voor de echte rawstyle, Da Tweekaz, Coone en natuurlijk Brennan Heart. Hardcore Gabber Piet of Mental Theo :drool: :drool: .

Sorry had ik ff zin in :P.

Liever dit:
Dana
Scope Dj
Wildstylez vs Noisecontrollers
Heady(zal er wel moeten staan)
Digital Punk
Frontliner
Tatanka
G4H live
Zany vs B-front
Tha Playah (vs Nosferatu)

Met zo'n line up zal ik zeer tevreden zijn, maar de Psyko Punkz zullen er wel bij staan...
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@urban wil je zusje niet mee naar dit feest xd
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
@urban wil je zusje niet mee naar dit feest xd

Uh nah, en ze mag toch niet naar een nachtfeest :P. Ze vindt t nu steeds meer pokkeherrie worden volgens mij xd . Vriendin gaat wel weer mee, en ze neemt haar nichtje uit Parijs (studeert in Utrecht) mee :P. Kan ze daar mooi Frans blijven praten xd
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
roberttt schreef:
@urban wil je zusje niet mee naar dit feest xd

Uh nah, en ze mag toch niet naar een nachtfeest :P. Ze vindt t nu steeds meer pokkeherrie worden volgens mij xd . Vriendin gaat wel weer mee, en ze neemt haar nichtje uit Parijs (studeert in Utrecht) mee :P. Kan ze daar mooi Frans blijven praten xd

aah jammer :lol: hmm das wel nice.. en inderdaad xd 80% is buitenlands daar en meerendeel is frans hahah
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, vanaf oktober heb ik geen last meer van haar, ga dan eindelijk in Breda wonen :). Maar ik heb wel zo'n vermoeden dat dit een gruwelijke Qlimax gaat worden, iig beter dan vorig jaar :). En die buitenlanders... Tsja heerlijk toch om dan op z'n hardtraxx te gaan raggen, die kijken hun ogen uit :P.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

haha ik sta lekker stil van de show genieten xd
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
haha ik sta lekker stil van de show genieten xd

Weet je het zeker :)?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten