Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 102  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:46 

Donateur

Ox_Ite schreef:
Alleen bij feesten/evenementen die niet in een uur (of 2) maar ten minste na een paar dagen uitverkocht zijn, vind ik dit dan weer wel kunnen -.-

Zelfde idee..
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:47 

Hardtraxx Addict

Anthem van Qlimax wordt dus wss door HHZ gemaakt, denk ik tenminste.
Tijdens Hard with style zegt hij, dat hij eind dit jaar zijn album klaar heeft en er één anthem op staat.
Tussen nu en het einde van het jaar is nog maar 1 groot feest: Qlimax
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:48 

Hardtraxx Crew

Squid schreef:
Anthem van Qlimax wordt dus wss door HHZ gemaakt, denk ik tenminste.
Tijdens Hard with style zegt hij, dat hij eind dit jaar zijn album klaar heeft en er één anthem op staat.
Tussen nu en het einde van het jaar is nog maar 1 groot feest: Qlimax

Misschien dat ie een anthem voor z'n Thrillogy maakt?
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:48 

wootum schreef:
TiMOTHYb schreef:
wootum schreef:
Is toch?

Jaaa, maar is een geheimpie. Krijg je eigenlijk pas te horen als je 5+ Q-events hebt bezocht.

Tuurlijk niet, staat er gewoon bij als je in de wachtrij staat. Als je een x-aantal feesten van Q hebt bezocht kreeg je eerst altijd een code waarmee je (volgens mij) een week voor de officiële kaartverkoop al kaartjes kon halen.

Dit is wel ff een grote bullshit...

Ik heb ooit een presale code voor defqon gehad terwijl ik 0,0 Q-dance had gehad behalve dat ik mij opgaf voor de nieuwsbrief
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:49 

Donateur

Oh lama dat ging niet over mij.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:50 

Hardtraxx Crew

Dit is ff geen grote bullshit. Ze hebben verschillende acties gehad. Je moest minimaal 3 Q-Dance feesten bezocht hebben, maar ze hebben inderdaad ook een keer een actie gehad waarbij je je moest aanmelden op de nieuwsbrief.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 20:52 

Ik had dus in 2009 tickets voor defqon... maatje kocht pre-sale code over van mij voor 25 euro ofzo...

Dit wordt mijn 3e Q-dance evenement...
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 21:34 

Bierkoning

Volgens mij klopt dat niet helemaal, ik heb zelf ook iets van 8 Q-Dance evenemten bezocht als ik het zo snel bedenk, dan zou ik toch ook zo'n code moeten hebben? En ik ben ook al superlang aangemeld voor die nieuwsbrief maar ook via dat heb ik nooit een code gehad.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

omg, dat krantenbericht >.<
Ligt Arnhem in de Bible Belt ofzo? je hoorde het buiten echt nauwelijks.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 21:45 

Hardtraxxer

Ik heb inderdaad ook al iets van 5+ Q-Dance feesten gehad, en kreeg voor het eerst een code nadat ik voor het eerst naar Defqon geweest ben, daarna nooit meer ergens een code voor gehad, dus het lijkt me allemaal gewoon willekeurig.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

inderdaad willekeurig, had zo'n code voor defqon gekregen terwijl ik alleen naar Feestfabriek was geweest, en voor de feestfabriek had ik ook z'n code gehad.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Volgens mij klopt dat niet helemaal, ik heb zelf ook iets van 8 Q-Dance evenemten bezocht als ik het zo snel bedenk, dan zou ik toch ook zo'n code moeten hebben? En ik ben ook al superlang aangemeld voor die nieuwsbrief maar ook via dat heb ik nooit een code gehad.

heb je ook zelf die kaarten besteld?

ik ben al +20 feesten van Q geweest maar nooit een code gehad (wel door nieuwsbrief e.d.)
probleem is alleen dat ik niet altijd de kaartjes zelf haal maar elke keer haalt iemand anders ze
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:35 

Hardtraxxer

Het is hier dus ook altijd: wie er doorheen komt bestelt de kaarten, dus steeds iemand anders... 1 had wel een code voor defqon dit jaar. Ik nog nooit.

En met als een malle F5'en bedoel ik niet wanneer ik in de wachtrij sta natuurlijk. Hoe intelligent schatten jullie mij? Nee, dat is dus OM IN DIE RIJ TE KOMEN... Als er staat om 13.00 begint de verkoop, dan is dat ook wel eens om 13.03 en soms om 12.59 dus ik zit dan vanaf 12.55 als een malle te F5'en.

Volgens mij met defqon: ging het om xx.03 in de verkoop uiteindelijk. Ik had 5 min digitale rij, vriend die ook zat te F5'en als een malle zat op 20 minuten ofzo. Miliseconden verschil ofzo. Andere vriend gelijk een meeeeeeeega rij. Met de 2 eerder gekochte kaarten via de code hadden we uiteindelijk precies genoeg.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 14:38 

Donateur

Ik snap niet waarom die wachtrijen altijd zo'n probleem zijn voor mensen. Heb het nu met defqon/qlimax/defqon meegemaakt en in alle gevallen hadden we (we deden het met z'n tweeën zodat we meer kans hadden) allebei kaarten?
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:25 

Bierkoning

The Anim0l schreef:
Pommer schreef:

heb je ook zelf die kaarten besteld?

ik ben al +20 feesten van Q geweest maar nooit een code gehad (wel door nieuwsbrief e.d.)
probleem is alleen dat ik niet altijd de kaartjes zelf haal maar elke keer haalt iemand anders ze

Jah meestal bestellen we bij mij kaarten jah, waarom weet ik ook niet, traditie ofzo :P
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik snap niet waarom die wachtrijen altijd zo'n probleem zijn voor mensen. Heb het nu met defqon/qlimax/defqon meegemaakt en in alle gevallen hadden we (we deden het met z'n tweeën zodat we meer kans hadden) allebei kaarten?

heb ook nooit problemen gehad xD
nu is t wel zo dat ik defqon 2009/2010 een code kreeg
2x code gehad voor qlimax
en 1 keer mysteryland :P
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:25 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Ik kreeg een code voor Defqon.1 omdat ik meerdere malen Q-Dance tickets heb besteld VIA Event Travel.. Heb jij ze ook via Eventtravel geboekt?
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 16:59 

Bierkoning

Mike-O schreef:
Pommer schreef:

Ik kreeg een code voor Defqon.1 omdat ik meerdere malen Q-Dance tickets heb besteld VIA Event Travel.. Heb jij ze ook via Eventtravel geboekt?

Nee 1 xtje maar via Eventtravel, alleen voor Q-Base.

Ach jah maakt ook nie uit, ik probeer wel kaarten te fixen en als het niet lukt is het ook best
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:12 

Hardtraxx Addict

aan mensen die vorig jaar hier zijn geweest:

Wordt er streng gecontroleerd?

Want ben minderjarig maar zit er over te denken om te gaan
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:13 

Donateur

Aristo schreef:

algemeen/stel-je-vraag-t821-5775.html#p663046

Lees dat even door, gewoon een steekproef.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:22 

Bierkoning

Aristo schreef:

Er wordt vrijwel nooit op grote feesten gecontroleerd, of je moet pech hebben.
Voor de zekerheid een andere ID meenemen en je komt 99% zeker binnen.

Ik denk dat de meesten hier wel voor hun 18e naar feesten zijn gegaan (ik wel iig, ook 3 keer naar het Gelredome.)
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 18:52 

Hardtraxx Addict

Ja klopt,

Ben pas net 16, maar ben wel naar Wish geweest, maargoed, dat is niet zo groot als qlimax.
Dus vandaar.

Hoop dat ik een paar maten meekrijg die ook willen gaan
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:18 

Bierkoning

Op grote feesten wordt juíst minder streng gecontroleerd dan op kleinere ;)
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:22 

Pommer schreef:

Lijkt me wel logisch als er tienduizenden mensen naar binnen moeten.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2011 19:24 

Hardtraxx Crew

stefaneke schreef:
Pommer schreef:

Lijkt me wel logisch als er tienduizenden mensen naar binnen moeten.

Als er meer poortjes staan zou het eigelijk niet uit moeten maken.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten