wrote:- Zijn er kluisjes? jawrote:Precieswrote:gaan we het nog over qlimax hebben?
- Zijn er hondjes? ja
- Staat de stage op de lange of korte zijde? kort
- Hoeveel boxen hangen er? genoeg
- Hoeveel dagjesmensen komen er? teveel
- Komt Technoboy? hoop het niet
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Lol khad gewoon precies dezelfde antwoorden in mijn hoofd..... 
wrote:wrote:- Zijn er kluisjes? jawrote:
Precies
- Zijn er hondjes? ja
- Staat de stage op de lange of korte zijde? kort
- Hoeveel boxen hangen er? genoeg
- Hoeveel dagjesmensen komen er? teveel
- Komt Technoboy? hoop het niet
alleen the pet shop boyswrote:Komen er technoboys?
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 17 days ago
waarom krijg ik
Daniel mondello
toneshifterz
thera
gunz4hire
donkey rollers
tha playah
showtek
door? via sms?
Daniel mondello
toneshifterz
thera
gunz4hire
donkey rollers
tha playah
showtek
door? via sms?
waarom link je dat aan Qlimax?
Omdat je schijnheilige contacten in je lijst hebt?wrote:waarom krijg ik
Daniel mondello
toneshifterz
thera
gunz4hire
donkey rollers
tha playah
showtek
door? via sms?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Omdat dat sowieso niet waar is?wrote:waarom krijg ik
Daniel mondello
toneshifterz
thera
gunz4hire
donkey rollers
tha playah
showtek
door? via sms?
O
Hardtraxxer
last seen 17 days ago
nevermind, ja het ging over qlimax, maar iemand liep te fucken 
Of gasten die nu al dronken zijn ofzo.wrote: Omdat je schijnheilige contacten in je lijst hebt?
Of een paar demente opa's die van alles rond lullen.wrote:Of gasten die nu al dronken zijn ofzo.wrote: Omdat je schijnheilige contacten in je lijst hebt?
O
Hardtraxxer
last seen 17 days ago
Ik postte het vooral zo snel omdat 't mijn droom line up zou zijnwrote:Of een paar demente opa's die van alles rond lullen.wrote:Of gasten die nu al dronken zijn ofzo.wrote: Omdat je schijnheilige contacten in je lijst hebt?
nogmaals excuses
Waarschijnlijk geen B-Front op Qlimax. Tenminste als de exclusiviteit gewaarborgd blijft. B-Front draait dan in Bunnik. 
S
DBSTF ookwrote:Waarschijnlijk geen B-Front op Qlimax. Tenminste als de exclusiviteit gewaarborgd blijft. B-Front draait dan in Bunnik.
Maarja, die afstand Bunnik Arnhem is wel te doen. En als B-Front op Climax staat dan zal ie wel wat laat staan.
Denk dat het alleen maar goed uit zal pakken als ze er een Crypsis/Adaro of Zany neer zetten eigenlijk..!
Weet niet waarom,maar B-Front op Qlimax zou zo vanzelfsprekend zijn naar mijn idee..
Weet niet waarom,maar B-Front op Qlimax zou zo vanzelfsprekend zijn naar mijn idee..
S
Adaro zie ik nog niet zo snel (onder deze naam) op Qlimaxwrote:Denk dat het alleen maar goed uit zal pakken als ze er een Crypsis/Adaro of Zany neer zetten eigenlijk..!
kan eventueel ook als een Ran-D & Adaro dj-set..
t ging me meer om het B-Front gedeelte, dat ik t te voorspelbaar zou vinden als hij hier zou staan..
(wel terecht als hij er staat, maar wel voorspelbaar)
t ging me meer om het B-Front gedeelte, dat ik t te voorspelbaar zou vinden als hij hier zou staan..
(wel terecht als hij er staat, maar wel voorspelbaar)
Zie Adaro eerder op Hard Bass verschijnen volgend jaar.wrote:Adaro zie ik nog niet zo snel (onder deze naam) op Qlimaxwrote:Denk dat het alleen maar goed uit zal pakken als ze er een Crypsis/Adaro of Zany neer zetten eigenlijk..!
Weet niet waarom,maar B-Front op Qlimax zou zo vanzelfsprekend zijn naar mijn idee... Crypsis iets meer en Zany moet er eigenlijk gewoon staan
Het word nu tog wel is tijd voor een line-up release
Vind je Hardtraxx het juiste platform om te vragen waarom je een bepaalde tekst via sms ontvangt?wrote:waarom krijg ik
Daniel mondello
toneshifterz
thera
gunz4hire
donkey rollers
tha playah
showtek
door? via sms?
Is het niet veel logischer om dat te vragen aan degene van wie je deze sms ontving?
...of juist een keer geen release, maar daar ter plekke verrast gaan worden.wrote:Het word nu tog wel is tijd voor een line-up release
Nee liever niet. Nu kan ik me kaartje nog verkopen als ik de line-up niks vindwrote:...of juist een keer geen release, maar daar ter plekke verrast gaan worden.wrote:Het word nu tog wel is tijd voor een line-up release
Who was there
Nobody has said they're going yet.