Veel plezier dan maar Robert, ik krijg alleen liever zere benen dan zere armen.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Waar zou ik gemakkelijk aan meerdere tickets kunnen geraken?
G
wrote:Veel plezier dan maar Robert, ik krijg alleen liever zere benen dan zere armen.
Heb het er voor over. Dit is namelijk mijn eerste feest sinds Decibelwrote:Veel plezier dan maar Robert, ik krijg alleen liever zere benen dan zere armen.
A
als iemand nog 2 kaartjes heeft 
Kasparov zal de afsluiting dan wel doen... 
???wrote:Kasparov zal de afsluiting dan wel doen...
Eigenlijk mag ik dit niet zeggen, mijn broodrooster staat dan al Live, dat vertelde hij me gister.wrote:Kasparov zal de afsluiting dan wel doen...
Ja ik hoorde ook dat Rinus volgend jaar zijn eigen X-Qlusive krijgt. Ze zijn nu alvast de verzekeringen aan het afsluiten voor de (eventuele) schade die ontstaat.
A
Ben er helemaal klaar voor 

Dude.... stel je voor hoe dat eruitziet over 60 jaar 
verlept, zoals elke tattoo dan, maar het is wel een mooi logo, en als Qlimax niet meer bestaat is het nog steeds een leuk plaatje, 5 sterren die een grotere ster vormenwrote:Dude.... stel je voor hoe dat eruitziet over 60 jaar
Net alsof hun dat niet door hebben..wrote:Idiots, dat is hij helemaal niet
Had die foto al gezien in het funny pics topic heurwrote:Idiots, dat is hij helemaal niet
.........wrote:Wat voor ajax tegen die tijd.
Die 5e ster jonguh! Binnen 30 jaar? Ik zeg doen! 
L
Hardtraxxer
107 posts member since 2009
last seen Dec 2012
Ik heb nog 1 kaart over i.v.m. een vriend die zelf al een kaart had weten te bemachtigen.
Als iemand interesse heeft...
Hoeveel vraag je ervoor.wrote:Ik heb nog 1 kaart over i.v.m. een vriend die zelf al een kaart had weten te bemachtigen.
nee, voetbaltattoo's zijn zoiezo erger/triester dan Hardstyle tattoo's vind ikwrote:Wat voor ajax tegen die tijd.
gaan we het nog over qlimax hebben? 
Precieswrote:gaan we het nog over qlimax hebben?
Who was there
Nobody has said they're going yet.