line up is sowieso wel goed..
Hhz staat er sowieso
Hhz staat er sowieso
wrote:Everyone that is listed for the Amsterdam Dance Events is for sure listed on the Qlimax lineup, that means that Kutski, Ran-D & Headhunterz is on Qlimax. I heard this from someone who have contacts with q-dance. You can believe me or not ;-).
Zou prima kunnen.wrote:wrote:Everyone that is listed for the Amsterdam Dance Events is for sure listed on the Qlimax lineup, that means that Kutski, Ran-D & Headhunterz is on Qlimax. I heard this from someone who have contacts with q-dance. You can believe me or not ;-).
ran-d is echt niet zeker hoor :pwrote:Ran-D en Headhunterz is wel veilig inzetten ja. Dat kan iedereen gokken.
De kans dat hij er alleen staat, of met A2 of als G4H is wel tegen de 90% aan denk ik.wrote:ran-d is echt niet zeker hoor :pwrote:Ran-D en Headhunterz is wel veilig inzetten ja. Dat kan iedereen gokken.
Nou hoop het niet..wrote:De kans dat hij er alleen staat, of met A2 of als G4H is wel tegen de 90% aan denk ik.wrote:ran-d is echt niet zeker hoor :pwrote:Ran-D en Headhunterz is wel veilig inzetten ja. Dat kan iedereen gokken.
ran-d ook niet, gunz 4 hire ook niet, dbstf ook niet XD Wildstylez ook nietwrote:Maar wat hebben Kutski en Headhunterz te maken met 'Dark Roots'?
Inderdaad; niets.
Inderdaad!wrote:ran-d ook niet, gunz 4 hire ook niet, dbstf ook niet XD Wildstylez ook nietwrote:Maar wat hebben Kutski en Headhunterz te maken met 'Dark Roots'?
Inderdaad; niets.
Vorig jaar wist ik ook niet wie er draaidenwrote:ik zou het helemaal uber vinden als ze helemaal geen line-up bekent maken![]()
gewoon er naar toe en daar maar zien/horen wie er draait
Ja dag dan komen we straks binnen als brennan heart, wasted pinuins of dbstf aan het draaien zijn. Dan ga ik gelijk naar de vietnamees hoor!wrote:ik zou het helemaal uber vinden als ze helemaal geen line-up bekent maken![]()
Ik heb 10x liever Ran-D dan DBSTF of iets in die richting. En Feel My Fire komt dan toch niet meer voorbij. Zo is Ran-D niet.wrote: Nou hoop het niet..
krijg je weer die akelige sit down bij feel my fia
wrote:Feel my fire horen we al bij Zatox op 170 bpm~!
Denk nog niet dat ze op Qlimax staan, ze zijn pas net begonnen.. Is nog te hoog voor ze gegrepen, zo goed is die live act nog niet.wrote:Ik weet wel dat Gunz4Hire Feel My Fire niet gaan draaien.En ik denk echt dat die een live act gaan verzorgen op Qlimax.
T zal toch speculeren blijven tot Q-Dance de line up bekend maakt haha. Oneindige discussie.wrote:Denk nog niet dat ze op Qlimax staan, ze zijn pas net begonnen.. Is nog te hoog voor ze gegrepen, zo goed is die live act nog niet.wrote:Ik weet wel dat Gunz4Hire Feel My Fire niet gaan draaien.En ik denk echt dat die een live act gaan verzorgen op Qlimax.
wrote:Ja dag dan komen we straks binnen als brennan heart, wasted pinuins of dbstf aan het draaien zijn. Dan ga ik gelijk naar de vietnamees hoor!wrote:ik zou het helemaal uber vinden als ze helemaal geen line-up bekent maken![]()
Niet waar :p anders stonden ze ook wel op een main dit jaarwrote:Weet je hoe populair Ran-D en Adaro op het moment wel niet zijn... zou prima kunnen dat Gunz for Hire er staat.