ja weet ik maar het was toch officieel vanaf 1 januari of iets? de switch? dacht ik ergens gelezen te hebbenwrote:Digital Age was net bekendgemaakt, dus eigenlijk geen Fusion meerwrote:Noisecontrollers telde toen trouwens ook nog gewoon als fusionDus er stond wel fusion!
oja, en die berekening hier voor, dat heeft me misschien wel 5 min gekost
Je gaat naar de datum 26 nov en ziet d.mv. je favorieten wie er al geboekt zijn die avond
klaar.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Ja maar ik denk dat zie hier dan tog echt de hardere platen van fusion bedoel.wrote:ja weet ik maar het was toch officieel vanaf 1 januari of iets? de switch? dacht ik ergens gelezen te hebbenwrote:Digital Age was net bekendgemaakt, dus eigenlijk geen Fusion meerwrote:Noisecontrollers telde toen trouwens ook nog gewoon als fusionDus er stond wel fusion!
oja, en die berekening hier voor, dat heeft me misschien wel 5 min gekost
Je gaat naar de datum 26 nov en ziet d.mv. je favorieten wie er al geboekt zijn die avond
klaar.achja doet er ook niet toe
zoals zany, b-front, titan etc.
en dat laffe gepingel de laatstijt van de noisecontrollers vind ik niet bij fusion passen
Toen was de 1e Digital Age release idd. Maar ze stonden er echt als vertegenwoordigers van DA, niet van Fusion.wrote:ja weet ik maar het was toch officieel vanaf 1 januari of iets? de switch? dacht ik ergens gelezen te hebbenachja doet er ook niet toe
STANDBEELD. NU.wrote:Een banaan zei tegen mij dat er geen honden staan
S
Wat? Geen Rex dit jaar?
Geen idee, die comment was niet serieus.wrote:Wat? Geen Rex dit jaar?
Lijkt me sterk dat ze Rex opeens thuis zouden laten
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Rex staat er niet maar in plaats daarvan moet iedereen zich uitkleden voor je naar binnen mag 
B
Naakt dansfeest?wrote:Rex staat er niet maar in plaats daarvan moet iedereen zich uitkleden voor je naar binnen mag
Dat klinkt egt vieswrote:Lekker over elkaar heen Qlimaxen.
wrote:Dat klinkt egt vieswrote:Lekker over elkaar heen Qlimaxen.
Nee hè hè.wrote:Dat klinkt egt vieswrote:Lekker over elkaar heen Qlimaxen.
Ik Qlimax na Qlimax wel over mijn vriendin heen
Bedankt voor de mededeling!wrote:Ik Qlimax na Qlimax wel over mijn vriendin heen
O sorry ik typte hardopwrote:Bedankt voor de mededeling!wrote:Ik Qlimax na Qlimax wel over mijn vriendin heen
I
Hardtraxxer
57 posts member since 2011
last seen Oct 2013
Rex heeft tot nu toe nog nooit voor problemen gezorgd. Met sigaret in je hond voorbij zn neus lopen, gasten die dan schreeuwen dat de sigaretten uit moeten terwijl je er al voorbij bent... Nee, komt wel weer goed met Rex. 
Pff record bedrag van 320 euro neergeteld .. maar heb nu wel kaarten

wrote:Pff record bedrag van 320 euro neergeteld .. maar heb nu wel kaarten![]()
Voor 4 kaarten neem ik aan?wrote:Pff record bedrag van 320 euro neergeteld .. maar heb nu wel kaarten![]()
Ja :pwrote:Voor 4 kaarten neem ik aan?wrote:Pff record bedrag van 320 euro neergeteld .. maar heb nu wel kaarten![]()
Dan kom je goed weg manwrote:Ja :pwrote:Voor 4 kaarten neem ik aan?wrote:Pff record bedrag van 320 euro neergeteld .. maar heb nu wel kaarten![]()
weet ik :p
als iemand afzegt verkoop ik gewoon een kaart voor 120 euro
heb ik het weer terug
Who was there
Nobody has said they're going yet.