Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 102  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan niet vertellen hoe ik aan deze informatie kom, maar ik ken iemand die iemand kent die een neef heeft die verantwoordelijk is voor de opdruk van de consumptiebonnen en die heeft me verteld dat Drokz en Noisekick afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Ik kan niet vertellen hoe ik aan deze informatie kom, maar ik ken iemand die iemand kent die een neef heeft die verantwoordelijk is voor de opdruk van de consumptiebonnen en die heeft me verteld dat Drokz en Noisekick afsluiten.

Bullshit! Qlimax heeft muntjes, geen bonnetjes! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Taxi schreef:
Ik kan niet vertellen hoe ik aan deze informatie kom, maar ik ken iemand die iemand kent die een neef heeft die verantwoordelijk is voor de opdruk van de consumptiebonnen en die heeft me verteld dat Drokz en Noisekick afsluiten.

Bullshit! Qlimax heeft muntjes, geen bonnetjes! :mad:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Ik kan niet vertellen hoe ik aan deze informatie kom, maar ik ken iemand die iemand kent die een neef heeft die verantwoordelijk is voor de opdruk van de consumptiebonnen en die heeft me verteld dat Drokz en Noisekick afsluiten.


Noisekick afsluiter op qlimax?
in welk sprookjesbos ben jij beland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het broertje van de beste vriend van de neef van een klasgenoot, had van iemand gehoord dat Dana afsluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Het broertje van de beste vriend van de neef van een klasgenoot, had van iemand gehoord dat Dana afsluit.

De broer van de tante van de zus van de neef van de visboer heeft gezegd dat B-Front de Hardstyle af sluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een banaan zei tegen mij dat er geen honden staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een scheet vertelde me dat er helemaal geen hardstyle wordt gedraait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

winne en headhunterz staan de hele avond als act
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom hou ik zo van Hardtraxx :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Daarom hou ik zo van Hardtraxx :lol:

wij houden ook van jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
patrickjeb schreef:
Daarom hou ik zo van Hardtraxx :lol:

wij houden ook van jou


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Daarom hou ik zo van Hardtraxx :lol:


En ik niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik hoorde van Osama Bin Laden dat er 30.000 kernraketten op de GelreDome gaan vallen tijdens Qlimax. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Ik hoorde van Osama Bin Laden dat er 30.000 kernraketten op de GelreDome gaan vallen tijdens Qlimax. ^^

Te weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:38 
 

Josh-T schreef:
vorig jaar was er geen Fusion artiest, ook nauwelijks een Fusion track gehoord omdat alle artiesten zowat alleen eigen (label) tracks draaiden.
Terwijl er toch echt Fusion artiesten op de grotere festivals hadden gestaan en het label zelfs een eigen X-Qlusive had gehad.

The Pitcher - Start Rocking
The Pitcher - Bangrindin'

waren de enige 2... verder viel het zwaar tegen idd mbt. Fusion niveau
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

This Is Who We Are ook btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
This Is Who We Are ook btw.

Vind dat zon sfeerloos nummer, vind het zo jammer dat die gedraaid word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Khadber schreef:
This Is Who We Are ook btw.

Vind dat zon sfeerloos nummer, vind het zo jammer dat die gedraaid word.


Ik vind m ontzettend lekker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Josh-T schreef:
vorig jaar was er geen Fusion artiest, ook nauwelijks een Fusion track gehoord omdat alle artiesten zowat alleen eigen (label) tracks draaiden.
Terwijl er toch echt Fusion artiesten op de grotere festivals hadden gestaan en het label zelfs een eigen X-Qlusive had gehad.

The Pitcher - Start Rocking
The Pitcher - Bangrindin'

waren de enige 2... verder viel het zwaar tegen idd mbt. Fusion niveau


Start Rockin (Early Hardstyle)
Freakz (Early Hardstyle)
Rock The Beatz (Early Hardstyle)
This Is Who We Are
Bangrindin'
Bang The Bass
Tormented (Superplastik)
Samara

Maarja, had in ieder geval van Zatox verwacht dat hij Psychedelic Trip, of een B-Front'je oid zou gaan draaien, maar hij vond waarschijnlijk zijn eigen tracks te geweldig om tracks van anderen in z'n set te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
robkuh1990 schreef:
Josh-T schreef:
vorig jaar was er geen Fusion artiest, ook nauwelijks een Fusion track gehoord omdat alle artiesten zowat alleen eigen (label) tracks draaiden.
Terwijl er toch echt Fusion artiesten op de grotere festivals hadden gestaan en het label zelfs een eigen X-Qlusive had gehad.

The Pitcher - Start Rocking
The Pitcher - Bangrindin'

waren de enige 2... verder viel het zwaar tegen idd mbt. Fusion niveau


Start Rockin (Early Hardstyle)
Freakz (Early Hardstyle)
Rock The Beatz (Early Hardstyle)
This Is Who We Are
Bangrindin'
Bang The Bass
Tormented (Superplastik)
Samara

Maarja, had in ieder geval van Zatox verwacht dat hij Psychedelic Trip, of een B-Front'je oid zou gaan draaien, maar hij vond waarschijnlijk zijn eigen tracks te geweldig om tracks van anderen in z'n set te doen.

daar hebben ze de geweldige term LIVE voor gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox was toch niet live vorig jaar? Enige live was de liveset op de cd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd hij stond niet live, TNT en PP waren live, maar dat hadden de surprise act (WSZ & NC), Brennan Heart, DBSTF en Zatox net zo goed kunnen zijn als je naar hun tracklists kijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:15 
 
Hardtraxxer

Noisecontrollers telde toen trouwens ook nog gewoon als fusion :P Dus er stond wel fusion!

oja, en die berekening hier voor, dat heeft me misschien wel 5 min gekost

Je gaat naar de datum 26 nov en ziet d.mv. je favorieten wie er al geboekt zijn die avond

klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Noisecontrollers telde toen trouwens ook nog gewoon als fusion :P Dus er stond wel fusion!

oja, en die berekening hier voor, dat heeft me misschien wel 5 min gekost

Je gaat naar de datum 26 nov en ziet d.mv. je favorieten wie er al geboekt zijn die avond

klaar.

Digital Age was net bekendgemaakt, dus eigenlijk geen Fusion meer
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten