Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 102  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 12:54 

Hardtraxxer

Roebén schreef:

je was me echt net voor :P
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:08 

Hardtraxx Newbie

We zijn er gewoon bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bomb:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:08 

Hardtraxx Veteran

thema lijkt me wel geinig

nu maar kijken hoe ze dat gaan uitbouwen
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:10 

Hardtraxx Veteran

Als ik die beelden van 2009 zie denk ik FUCK YEAH, maar dan zie ik die beelden van 2010 en dan denk ik HELL NO! Dus nog maar ff goed na denken of ik heen wil dit jaar!

Ik ben weer bang dat de line-up zwaar tegen valt, zit niet echt meer op BH en een commercieel setje van DBSTF te wachten eigenlijk. :/
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:11 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Als ik die beelden van 2009 zie denk ik FUCK YEAH, maar dan zie ik die beelden van 2010 en dan denk ik HELL NO! Dus nog maar ff goed na denken of ik heen wil dit jaar!

Ik ben weer bang dat de line-up zwaar tegen valt, zit niet echt meer op BH en een commercieel setje van DBSTF te wachten eigenlijk. :/

die zitten er altijd wel tussen
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:16 

Waarom denk ik toch dat ze iets met dat lijf en dat rooie plug-in gat gana doen?
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:16 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Maximum schreef:

die zitten er altijd wel tussen

Jah klopt, vandaar ook mijn twijfel.. ik gok wel dat B-Front op de plek staat in de line-up, waar Zatox in 2010 stond (aangezien hij in popularitijd heel erg gestegen is), maar dat maakt het niet aantrekkelijk genoeg voor mij. Enige leuke wat misschien daartussen voorbij komt is Wildstylez en/of TNT voor mij. :/

Wie denk jij trouwens wie ons van een anthem gaat voorzien dit jaar Anim0l?
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:17 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Waarom denk ik toch dat ze iets met dat lijf en dat rooie plug-in gat gana doen?

Omdat dat de trailer is :P Ik gok op een robot kop met armen met de look van zon terminator robot iets... :P (dit meen is ook gewoon serieus :$ )
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:20 

Hardtraxx Veteran

Anthem wordt denk ik van Wildstylez of Zatox dit jaar.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:26 

Toch maar voornomen om proberen een kaartje te halen, als de line-up ruk is verkoop ik me kaartje.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:54 

Wordt hier 2x 4 kaartjes proberen te halen...

Hebben er 5 nodig.. maar wie weet gaan er meer mee, dan hebben mensen hier nog geluk
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Toch maar voornomen om proberen een kaartje te halen, als de line-up ruk is verkoop ik me kaartje.

Haha en gister ging je nog hoe dan ook naar frenchcore xd
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:00 

Hoofdcoach schreef:
wesskeej schreef:

Haha en gister ging je nog hoe dan ook naar frenchcore xd

Ja, vriend van me zei van ja je moet gewoon kaartje halen en als de line-up ruk is kan je het altijd nog verkopen xd
Dus moet de line-up wel heel goed zijn wil ik er naar toe gaan >.<
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:06 

Hardtraxx Veteran

Ik ga ook wel kaartjes scoren maar als ik zo iets heb van dat de halve line up me niet kan interesseren verkoop ik het kaartje gewoon. Alleen voor de show doe ik het niet echt, daar let ik toch echt bizar weinig op altijd. :P Al hoe wel die hier misschien niet te missen valt..
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:09 

93Wesley93 schreef:
Ik ga ook wel kaartjes scoren maar als ik zo iets heb van dat de halve line up me niet kan interesseren verkoop ik het kaartje gewoon. Alleen voor de show doe ik het niet echt, daar let ik toch echt bizar weinig op altijd. :P Al hoe wel die hier misschien niet te missen valt..

Juistem, om 70eu te gaan betalen voor alleen 5minuten een introtje en al die dingen erbij vind ik te veel.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
93Wesley93 schreef:

Juistem, om 70eu te gaan betalen voor alleen 5minuten een introtje en al die dingen erbij vind ik te veel.

Echter kun je wel grote vermakelijke rondjes maken in het Geldredome. ^^
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:18 

Ja dat wel xd maar om speciaal daar voor naar Qlimax te gaan? Liever niet :P
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:29 

Hardtraxx Elite

Grote twijfel..
Zou ook kunnen dat het anthem dit jaar gemaakt is door Noisecontrollers, want ik meen dat ze in setje (Hard With Style?) zeiden dat er iets 'speciaals' zat aan te komen
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:35 

Noisecontrollers Hard With Style? Dat is Headhunterz ;)
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:40 

Hardtraxx Elite

wesskeej schreef:

Noisecontrollers zeiden dat in Hard with Style 4 inderdaad -.-
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:41 

DarkBeatz schreef:
wesskeej schreef:

Noisecontrollers zeiden dat in Hard with Style 4 inderdaad -.-

Ooh kdacht dat headhunterz dat zei :whistle:
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:45 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers hebben het Defqon anthem dit jaar ook al gedaan, lijkt me dus sterk.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 14:53 

Hardtraxxer

Roebén schreef:

Ik moet zeggen dat dit er veel belovend uit ziet qua thema.. zouden ze dan toch geluisterd hebben en toch weer de darkere kant op gaan?
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

Scumbag schreef:
Roebén schreef:

Ik moet zeggen dat dit er veel belovend uit ziet qua thema.. zouden ze dan toch geluisterd hebben en toch weer de darkere kant op gaan?

Trailer van vorig jaar had ook een best duister sfeertje. Krijg je vervolgens een hele nacht vrolijke meuk.
Bericht Geplaatst op 19 sep 2011 17:01 

Donateur

Bleh ben niet thuis tijdens de kaartverkoop :'( wie wil er voor mij halen ^^
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 102  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten