Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 52 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 21 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Qlimax

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
219 posts member since 2011
last seen Apr 2019
Roebén wrote:View on YouTube
je was me echt net voor :P
M
6 posts member since 2010
last seen Sep 2011
We zijn er gewoon bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bomb:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
thema lijkt me wel geinig

nu maar kijken hoe ze dat gaan uitbouwen
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Als ik die beelden van 2009 zie denk ik FUCK YEAH, maar dan zie ik die beelden van 2010 en dan denk ik HELL NO! Dus nog maar ff goed na denken of ik heen wil dit jaar!

Ik ben weer bang dat de line-up zwaar tegen valt, zit niet echt meer op BH en een commercieel setje van DBSTF te wachten eigenlijk. :/
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Maximum wrote:Als ik die beelden van 2009 zie denk ik FUCK YEAH, maar dan zie ik die beelden van 2010 en dan denk ik HELL NO! Dus nog maar ff goed na denken of ik heen wil dit jaar!

Ik ben weer bang dat de line-up zwaar tegen valt, zit niet echt meer op BH en een commercieel setje van DBSTF te wachten eigenlijk. :/

die zitten er altijd wel tussen
C
Waarom denk ik toch dat ze iets met dat lijf en dat rooie plug-in gat gana doen?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
The Anim0l wrote:
Maximum wrote:Als ik die beelden van 2009 zie denk ik FUCK YEAH, maar dan zie ik die beelden van 2010 en dan denk ik HELL NO! Dus nog maar ff goed na denken of ik heen wil dit jaar!

die zitten er altijd wel tussen
Jah klopt, vandaar ook mijn twijfel.. ik gok wel dat B-Front op de plek staat in de line-up, waar Zatox in 2010 stond (aangezien hij in popularitijd heel erg gestegen is), maar dat maakt het niet aantrekkelijk genoeg voor mij. Enige leuke wat misschien daartussen voorbij komt is Wildstylez en/of TNT voor mij. :/

Wie denk jij trouwens wie ons van een anthem gaat voorzien dit jaar Anim0l?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
robkuh1990 wrote:Waarom denk ik toch dat ze iets met dat lijf en dat rooie plug-in gat gana doen?
Omdat dat de trailer is :P Ik gok op een robot kop met armen met de look van zon terminator robot iets... :P (dit meen is ook gewoon serieus :$ )
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Anthem wordt denk ik van Wildstylez of Zatox dit jaar.
T
Toch maar voornomen om proberen een kaartje te halen, als de line-up ruk is verkoop ik me kaartje.
C
Wordt hier 2x 4 kaartjes proberen te halen...

Hebben er 5 nodig.. maar wie weet gaan er meer mee, dan hebben mensen hier nog geluk
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wesskeej wrote:Toch maar voornomen om proberen een kaartje te halen, als de line-up ruk is verkoop ik me kaartje.
Haha en gister ging je nog hoe dan ook naar frenchcore xd
T
Hoofdcoach wrote:
wesskeej wrote:Toch maar voornomen om proberen een kaartje te halen, als de line-up ruk is verkoop ik me kaartje.
Haha en gister ging je nog hoe dan ook naar frenchcore xd
Ja, vriend van me zei van ja je moet gewoon kaartje halen en als de line-up ruk is kan je het altijd nog verkopen xd
Dus moet de line-up wel heel goed zijn wil ik er naar toe gaan >.<
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Ik ga ook wel kaartjes scoren maar als ik zo iets heb van dat de halve line up me niet kan interesseren verkoop ik het kaartje gewoon. Alleen voor de show doe ik het niet echt, daar let ik toch echt bizar weinig op altijd. :P Al hoe wel die hier misschien niet te missen valt..
T
93Wesley93 wrote:Ik ga ook wel kaartjes scoren maar als ik zo iets heb van dat de halve line up me niet kan interesseren verkoop ik het kaartje gewoon. Alleen voor de show doe ik het niet echt, daar let ik toch echt bizar weinig op altijd. :P Al hoe wel die hier misschien niet te missen valt..
Juistem, om 70eu te gaan betalen voor alleen 5minuten een introtje en al die dingen erbij vind ik te veel.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
wesskeej wrote:
93Wesley93 wrote:Ik ga ook wel kaartjes scoren maar als ik zo iets heb van dat de halve line up me niet kan interesseren verkoop ik het kaartje gewoon. Alleen voor de show doe ik het niet echt, daar let ik toch echt bizar weinig op altijd. :P Al hoe wel die hier misschien niet te missen valt..
Juistem, om 70eu te gaan betalen voor alleen 5minuten een introtje en al die dingen erbij vind ik te veel.
Echter kun je wel grote vermakelijke rondjes maken in het Geldredome. ^^
T
Ja dat wel xd maar om speciaal daar voor naar Qlimax te gaan? Liever niet :P
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Grote twijfel..
Zou ook kunnen dat het anthem dit jaar gemaakt is door Noisecontrollers, want ik meen dat ze in setje (Hard With Style?) zeiden dat er iets 'speciaals' zat aan te komen
T
Noisecontrollers Hard With Style? Dat is Headhunterz ;)
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
wesskeej wrote:Noisecontrollers Hard With Style? Dat is Headhunterz ;)
Noisecontrollers zeiden dat in Hard with Style 4 inderdaad -.-
T
DarkBeatz wrote:
wesskeej wrote:Noisecontrollers Hard With Style? Dat is Headhunterz ;)
Noisecontrollers zeiden dat in Hard with Style 4 inderdaad -.-
Ooh kdacht dat headhunterz dat zei :whistle:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Noisecontrollers hebben het Defqon anthem dit jaar ook al gedaan, lijkt me dus sterk.
Hardtraxxer
219 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Ik moet zeggen dat dit er veel belovend uit ziet qua thema.. zouden ze dan toch geluisterd hebben en toch weer de darkere kant op gaan?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Scumbag wrote:
Ik moet zeggen dat dit er veel belovend uit ziet qua thema.. zouden ze dan toch geluisterd hebben en toch weer de darkere kant op gaan?
Trailer van vorig jaar had ook een best duister sfeertje. Krijg je vervolgens een hele nacht vrolijke meuk.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Bleh ben niet thuis tijdens de kaartverkoop :'( wie wil er voor mij halen ^^