Hier heel erg blij mee. Was zo'n tegenvaller vorig jaar. Is toch wel een mooi momentje.wrote:Villain zei vandaag dat het gordijn wel weer terug komt, dus dat is een grote plus
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Mooi! Vond dat een hele gave beleving in 2016, tov van 2015 en vorig jaar.wrote:Villain zei vandaag dat het gordijn wel weer terug komt, dus dat is een grote plus
Zin begint aardig te komen
Zatox post iets te veel Qlimax gerelateerde dingen op facebook....
Op Instagram ook alwrote:Zatox post iets te veel Qlimax gerelateerde dingen op facebook....
Zatox zit in Praag dan, dus kans lijkt me klein
Hoppa Zatox suprise act samen mee dn Dave
wrote:Kaart verkochtwrote:Zatox post iets te veel Qlimax gerelateerde dingen op facebook....
wrote:Kaart gekochtwrote:Zatox zit in Praag dan, dus kans lijkt me klein
SMS Dave RAVE AAN naar 666wrote:samen mee dn Dave
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Zatox en ook KELTEK in Praag. Kans op D-Sturb wordt groter en groter
Dit was al eerder bekend dan de Qlimax line-up. Kans op D-Sturb blijft hetzelfde en hetzelfde (0,001%)wrote:Zatox en ook KELTEK in Praag. Kans op D-Sturb wordt groter en groter
Ik snap echt niet waarom mensen suprise acts blijven verwachten en er eigenlijk vanuit gaan dat er 1 komt.
Last edited by Nattehond on , edited 1 time in total.
Kaartje verkocht want
wrote:Hardtraxx embed error: Geen correcte YouTube video link opgegeven.
Vanavond pokeren want 52 kaarten gekocht.
Omdat het de trend is van de afgelopen jaren dat er een surprise act staat. Zo gek bedacht is dat toch niet? Je hoeft er niet vanuit te gaan maar je kan het er toch best over hebben aangezien ze het de laatste jaren wel gewoon doen.wrote:Ik snap echt niet waarom mensen suprise acts blijven verwachten en er eigenlijk vanuit gaan dat er 1 komt.
D-Sturb gaat echt niet gebeuren. Hij heeft nog nooit op een q-dance mainstage gedraaid behalve misschien qapital. Nu is het geen vereiste maar maakt het wel heel onwaarschijnlijk dat die qlimax surprise act wordt. Als er een surprise act komt zal t wel een gevestigde naam zijn.
nee want Warface presents Live For This (01-12-2018, AFAS Live, Amsterdam)wrote:Warface dan?
Dat lijkt me best apart aangezien Level 2 op Shockerz is en Level 3 op Reverze.wrote:Ik zie het best gebeuren dat D-sturb hier staat met zijn tweede onderdeel van die nieuwe live act: the next level
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Heeft hij level 1 al wel gehaald dan ? Anders moet hij hem opnieuw doen.wrote:Dat lijkt me best apart aangezien Level 2 op Shockerz is en Level 3 op Reverze.wrote:Ik zie het best gebeuren dat D-sturb hier staat met zijn tweede onderdeel van die nieuwe live act: the next level
wrote: Heeft hij level 1 al wel gehaald dan ? Anders moet hij hem opnieuw doen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Gvdwrote:wrote: Heeft hij level 1 al wel gehaald dan ? Anders moet hij hem opnieuw doen.
Kijk, zulke interviews kan ik nou waarderen. Nuchtere gasten die het te bizar voor woorden vinden dat ze zo'n kans krijgen. Heb nog nooit eerder een interview met ze gezien, maar bij mij is die gunfactor meteen enorm aanwezig door dit filmpje.wrote:View on YouTube
edit: en ik zet het anthem even van begin tot eind op, en ik voel 'm gvd wel hoor. De hype begint te komen