Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 10:13 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
Youtube advertenties genereren ook weer inkomsten toch?

En je moet per se bij Q-Dance een account hebben of aanmaken om de livestream te kunnen kijken. 80% doet dit met Facebook == data verzamelen als een malle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 10:19 
 
Hardtraxxer

wolbie schreef:
@Byron Verdiep je er a.u.b. eerst even in voor je een denigrerende uitspraak doet. Video, of dat nou live is of niet, is echt gigantisch lastig en heel bewerkelijk. Ze komen niet met camera's aanzetten van een paar duizend euro. Die apparaten moeten ook met een lage belichting strak beeld neer kunnen zetten. Ik denk dat je al schrikt van de prijzen voor huur/koop van die dingen. Laat staan de gehele (glasvezel) distributie die aanwezig moet zijn.

De RED Dragon start op $12.500 en dan heb je alleen maar de body. Een display erop om te kunnen zien wat doet $3000. Accu zit ook op zo'n $1000 per stuk. Opslag zal ook niet misselijk zijn. Lenzen zijn premium modellen á $2500. Dan heb je 1, nog niet eens complete camera, voor $20.000.

Weet niet met hoeveel camera's tegelijk filmen, maar dat is al gauw minimaal 5 denk ik. Dan heb je nog cranes, regie + apparatuur op locatie, inhuren van de mensen, achteraf editen (livesets, aftermovies, etc.). Dat loopt echt héél rap op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 10:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En dan nog de mensen die de ervaring hebben om die dingen goed te kunnen handelen, die zijn alles behalve goedkoop.

Kan me de pijn in mijn hart nog herinneren toen op Defqon (weet even niet meer welk jaar) een cameraman op de main zijn red camera liet vallen. Heb zelf een keer met een RED One mogen filmen (toen 4K nog net uit was), ding was echt loeizwaar maar schoot prachtig beeld. Wel 13 GB per stukje film.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
wolbie schreef:
@Byron Verdiep je er a.u.b. eerst even in voor je een denigrerende uitspraak doet. Video, of dat nou live is of niet, is echt gigantisch lastig en heel bewerkelijk. Ze komen niet met camera's aanzetten van een paar duizend euro. Die apparaten moeten ook met een lage belichting strak beeld neer kunnen zetten. Ik denk dat je al schrikt van de prijzen voor huur/koop van die dingen. Laat staan de gehele (glasvezel) distributie die aanwezig moet zijn.

De RED Dragon start op $12.500 en dan heb je alleen maar de body. Een display erop om te kunnen zien wat doet $3000. Accu zit ook op zo'n $1000 per stuk. Opslag zal ook niet misselijk zijn. Lenzen zijn premium modellen á $2500. Dan heb je 1, nog niet eens complete camera, voor $20.000.

Weet niet met hoeveel camera's tegelijk filmen, maar dat is al gauw minimaal 5 denk ik. Dan heb je nog cranes, regie + apparatuur op locatie, inhuren van de mensen, achteraf editen (livesets, aftermovies, etc.). Dat loopt echt héél rap op.


Dure units, maar het zijn natuurlijk geen wegwerpdingen he. Zullen toch wel redelijk lang meegaan lijkt mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff livestream -1!! En dat nieuwe logo gezien? man man!! Hoeveel zou dat gekost hebben? Had dan een extra stroboscoop opgehangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 10:50 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
En dan nog de mensen die de ervaring hebben om die dingen goed te kunnen handelen, die zijn alles behalve goedkoop.

Kan me de pijn in mijn hart nog herinneren toen op Defqon (weet even niet meer welk jaar) een cameraman op de main zijn red camera liet vallen. Heb zelf een keer met een RED One mogen filmen (toen 4K nog net uit was), ding was echt loeizwaar maar schoot prachtig beeld. Wel 13 GB per stukje film.

Tering, 13gb? Hoeveel opslag knallen ze dan in zo'n ding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Pfff livestream -1!! En dat nieuwe logo gezien? man man!! Hoeveel zou dat gekost hebben? Had dan een extra stroboscoop opgehangen.

Liefst zo eentje met rood groen blauw licht en dan lekker snel, kan ik echt van genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
Broken Balance schreef:
En dan nog de mensen die de ervaring hebben om die dingen goed te kunnen handelen, die zijn alles behalve goedkoop.

Kan me de pijn in mijn hart nog herinneren toen op Defqon (weet even niet meer welk jaar) een cameraman op de main zijn red camera liet vallen. Heb zelf een keer met een RED One mogen filmen (toen 4K nog net uit was), ding was echt loeizwaar maar schoot prachtig beeld. Wel 13 GB per stukje film.

Tering, 13gb? Hoeveel opslag knallen ze dan in zo'n ding?


Op zo'n ding? Dat wordt allemaal centraal opgeslagen in de Cloud. Vanuit daar wordt ook de stream de wereld ingeholpen.
Trouwens 13GB per ''stukje film'' is ook maar wat roepen, hoelang is dat stukje film dan? als het een stukje is van 5 min, dan is het gigantisch en snap ik niet waar ze de beelden laten, maar is het een uur, dan valt het allemaal reuze mee..



Hier het stukje waar Henkerfist ook naar refereerde.. (vanaf 04:48)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 11:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

@Hierboven, ik had het over een RED One die ik gebruikte ergens in 2012 - 2013 of iets dergelijks, niet een huidige RED.

Opnames waren stukjes van een paar minuten. En de RED's van toen werkten met harde schijven (weet niet hoe dat nu zit), je kon een speciaal voor de RED gemaakte harde schijf er in doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb zelf een keer met een RED One mogen filmen.

Geeft inderdaad heerlijk beeld. Ook ooit eens mee gewerkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus Byron weet je wel waar je over praat man, dat is super duur allemaal! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaartj verkocht want ze gaan livestreamen flikkers zijn het schavuiten OPLICHTERS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja en het is ook nog allemaal van die blije happystylez dit is geen HARDstyle!! dat moet HARD zijn dit is gewoon saaaaaai echt geen reet aan rotzooi!!!!! ik lusiter al sinds 1840 toen hardstyle nog gewoon goed was niet van die kinderachtige nep troep! Is alleen nog maar popstyle booooooring ga lekker house luisteren!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Villain zei vandaag dat het gordijn wel weer terug komt, dus dat is een grote plus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 19:09 
 
Hardtraxx Addict

ElTigre schreef:
Villain zei vandaag dat het gordijn wel weer terug komt, dus dat is een grote plus ^^

En waar zei meneer dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
ja en het is ook nog allemaal van die blije happystylez dit is geen HARDstyle!! dat moet HARD zijn dit is gewoon saaaaaai echt geen reet aan rotzooi!!!!! ik lusiter al sinds 1840 toen hardstyle nog gewoon goed was niet van die kinderachtige nep troep! Is alleen nog maar popstyle booooooring ga lekker house luisteren!!!


He hardstylboy, lang niet gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
ElTigre schreef:
Villain zei vandaag dat het gordijn wel weer terug komt, dus dat is een grote plus ^^

En waar zei meneer dat?

In een Facebook chatt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Kaartje verkocht omdat het gordijn weer terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 21:42 
 
Donateur

Khadber schreef:
Kreeg net een mail van Q-Dance dat er nog een paar kaartjes over zijn voor Qlimax op Paylogic, zijn nu in de verkoop.


Ook even gekeken. Kaarten nog steeds te koop op Q-Dance. Is ook uitzonderlijk voor Qlimax. Ook niet raar want op ticketswap staan ze voor 20 euro minder te koop :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

blijf maar lekker in de verkoop... meer ruimte op de dansvloer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 02:15 
 
Hardtraxxer

Snap het wel de line up is niet best, anthem is niet iets watblijft hangen bij mij dan, maar desondanks word het weer een mooi feestje hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 02:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zat eens na te denken over de show. Is er in de Gelredome al weleens een feest geweest waar ze lasers rondom de hele vloer gehangen hebben? Hebben ze dat niet een keer bij BKJN vs Partyraiser gedaan? Kan me herinneren dat dat er echt vet uitzag :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 09:41 
 
Hardtraxxer

Qapital gaan de lasers ook rondom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 10:22 
 
Hardtraxx Addict

Rondom heeft weinig zin, draai je maar eens om, dan zie je ze niet.
Bij qapital staat de stage in het midden dus kijken mensen alle kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben wel erg nieuwsgierig naar de stage, met dit thema kun je veel kanten op :drool:
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten