Als je op safari/google ‘Gelredome Evenementen’ intypt, staat er ook ‘Zatox’ ingepland.
Geen idee wat dit te betekenen heeft
Zatoxwrote:Als je op safari/google ‘Gelredome Evenementen’ intypt, staat er ook ‘Zatox’ ingepland.
wrote:Als je op safari/google ‘Gelredome Evenementen’ intypt, staat er ook ‘Zatox’ ingepland.

Heeft iemand nog kaarten voor morgen?wrote:![]()
Lijkt er op dat de namen op hun site op volgorde van draaien staan, als dit idd zo is staat Zatox ergens halverwege het feest (uur of 1 oid). Kunnen zowel Zatox als de andere acts die daar staan wel uitsluiten denk ik, of ze moeten op Qlimax op een raar tijdstip draaien.wrote:Zatox staat die avond in Tsjechië op Imagination Festival. Het zou kunnen met een jet + vroege programmering, maar dat zie ik in zijn geval beide niet gebeuren.
Na de openings setwrote:Aangezien er dit jaar weer een gordijn zou zijn en ik dat nog niet heb meegemaakt - kan iemand vertellen wanneer de stage onthuld zou worden? Is dat al in het begin of pas later? Waarschijnlijk zijn we er pas later, maar willen dat toch niet missen!
Rond een uur of 11 over het algemeen. Al weet je het nooit zeker.wrote:Aangezien er dit jaar weer een gordijn zou zijn en ik dat nog niet heb meegemaakt - kan iemand vertellen wanneer de stage onthuld zou worden? Is dat al in het begin of pas later? Waarschijnlijk zijn we er pas later, maar willen dat toch niet missen!
11 idd, 10u meestal de openingsact en daarna valt het doek normaal gezienwrote:Aangezien er dit jaar weer een gordijn zou zijn en ik dat nog niet heb meegemaakt - kan iemand vertellen wanneer de stage onthuld zou worden? Is dat al in het begin of pas later? Waarschijnlijk zijn we er pas later, maar willen dat toch niet missen!
Klinkt nogal heftig, kraaak piep nazi propaganda.wrote:Is niet voor niks de game changer hè. Tijdens de openingsset dit jaar zien we het podium en omdat iedereen zo graag een gordijn wil hangen ze daarna dat gordijn op.
Dit duurt dan tot dat zatox komt want daar valt het doek voor. Daarna rollen ze zatox in dat doek en steken ze m in de brand, daarna gaan ze de recente gebeurtenissen 4 uur lang vieren met non-stop Frenchcore.
Heb er echt zin in!
Moet 'ie niet zoiets zijn als:wrote:Dinsdag dilemma
a) Nooit meer Zatox
b) Non-stop frenchcore
La maar wete
c) dinsdagdilemma's op maandag behandelenwrote:Dinsdag dilemma
a) Nooit meer Zatox
b) Non-stop frenchcore
La maar wete
d) russian hardbass op Qlimax als game changerwrote:c) dinsdagdilemma's op maandag behandelenwrote:Dinsdag dilemma
a) Nooit meer Zatox
b) Non-stop frenchcore
La maar wete
Opaa!wrote:d) russian hardbass op Qlimax als game changerwrote:c) dinsdagdilemma's op maandag behandelenwrote:Dinsdag dilemma
a) Nooit meer Zatox
b) Non-stop frenchcore
La maar wete