Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was allemaal zo hard te verwachten, best oké nog. Maar ik ga niet, kost me te veel doekoe dit grapje. En weet niet eens zeker of ik me optimaal ga vermaken.. :P Oftewel een dikke nee. :D

En waarom de fuck staat Isaac in de line up. Enigste reden was hem te laten openen, maar dat doet A*S*Y*S al. Die man heeft niets maar dan ook niets gepresteerd laatste jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:29 
 
Hardtraxx Elite

Enigste goeie in de line-up zijn B-Front en Adaro. Voor de rest matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:29 
 
Hardtraxx Addict

Ik wist dat ik niet veel hoefde te verwachten van de lineup, maar wow deze is wel echt heel zaad :lol: Met uitzondering van B-Front dan. Ach had het zien aankomen. Denk wel dat ik me kaartje ga verkopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm met Adaro erbij ga ik toch maar, voor de sfeer en show :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Was allemaal zo hard te verwachten, best oké nog. Maar ik ga niet, kost me te veel doekoe dit grapje. En weet niet eens zeker of ik me optimaal ga vermaken.. :P Oftewel een dikke nee. :D

En waarom de fuck staat Isaac in de line up. Enigste reden was hem te laten openen, maar dat doet A*S*Y*S al. Die man heeft niets maar dan ook niets gepresteerd laatste jaar..

ASYS openen met zijn stijltje en daarna Isaac met early. Lijkt me prima toch als dat zo gedaan wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 kaarten te koop. Pb als je interesse hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net alsof stana vorig jaar bekend was voor als qlimax act
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zure lineup :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
93Wesley93 schreef:
Was allemaal zo hard te verwachten, best oké nog. Maar ik ga niet, kost me te veel doekoe dit grapje. En weet niet eens zeker of ik me optimaal ga vermaken.. :P Oftewel een dikke nee. :D

En waarom de fuck staat Isaac in de line up. Enigste reden was hem te laten openen, maar dat doet A*S*Y*S al. Die man heeft niets maar dan ook niets gepresteerd laatste jaar..

ASYS openen met zijn stijltje en daarna Isaac met early. Lijkt me prima toch als dat zo gedaan wordt?

Vergeet maar dat Isaac early gaat draaien als A*S*Y*S al een uur geopend heeft met hardtrance. (Zoiets is zijn stijl toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk trouwens hoe ontzettend duister ze Qlimax laten overkomen dmv die website en achtergrond geluiden, hele vette shit die website, om dan vervolgens de vrolijkste muziek op aarde tijdens het feest zelf te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Als je bij audio kijkt dan staat frontliner brennan heart en adaro en nog bij dus ik denk dat dit gewoon de line up is

Afbeelding


Dat dacht ik ook al denk zeker dat de gehele lineup is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is het nou speculatie? Of staan Adaro, Frontliner en Brennan Heart er nou ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:39 
 
Hardtraxxer

Neem aan dat het dan Frontliner live gaat worden, zeker met de hoeveelheid tracks die hij de afgelopen tijd gemaakt heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

De site is idd zoals Dakpan zegt immens vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Is het nou speculatie? Of staan Adaro, Frontliner en Brennan Heart er nou ook?

Speculatie. Er zijn een aantal kaarten die niet open zijn. Daar kunnen we nieuwe acts krijgen, maar ook gewoon kaarten met een boodschap, zoals wel andere kaarten op de site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:51 
 
Hardtraxx Addict

Ja dat is ook het enigste. Kaartje gaat defenitief in de verkoop. Vind het best schandalig dat ze voor deze ticketprijzen niet eens de moeite doen om wat meer uit de kast te trekken. Een feest van 2 tientjes in de lokale sporthal in een boerengat heeft hedendaags betere namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Ja dat is ook het enigste. Kaartje gaat defenitief in de verkoop. Vind het best schandalig dat ze voor deze ticketprijzen niet eens de moeite doen om wat meer uit de kast te trekken. Een feest van 2 tientjes in de lokale sporthal in een boerengat heeft hedendaags betere namen.


betaalt natuurlijk alleen voor de artieste, niet voor de show/locatie/etc enzo -.- Ik heb er echt zin in gvd :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:55 
 
Hardtraxx Addict

Ja goh dat weet ik ook wel, maar toch weer Zatox. Zegt genoeg dacht ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar met alle respect: wat had hadden mensen dan verwacht? Alleen maar samenwerkingen en sets van een half uur de man (met dus alleen maar promo's) ? Onbekende namen? Ja, je betaalt veel voor Qlimax. Dat is ook niet raar gezien de populariteit van het evenement en de gootsheid die de show meebrengt. Als je dat allemaal niet interessant vindt is Qlimax inderdaad niet het evenement voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het wel weer heerlijk om die reacties te lezen op internet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben blij dat Adaro erbij gekomen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:02 
 
Hardtraxxer

Valt mee te leven met de line-up. Sowieso moet je er nooit teveel van verwachten bij Qlimax... -.-

Ik voorspel toch wel een aantal vermakelijke uurtjes en degene waar je weinig van verwacht zijn meestal degene die het meeste verrassen. Aan hun om te bewijzen dat ze het waard zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Ben blij dat Adaro erbij gekomen is.

Waar haal je dat vandaan? Tot nu toe is dat nog steeds speculatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:04 
 
Hardtraxxer

Titan of Thera als afsluiter na evil activities aub xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chill dat Adaro er staat!
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten