Hierzo ehvwrote:Nog meer mensen die met de trein vanuit Eindhoven/ Den Bosch gaan?
Anthem zit HQ in HWS16 rond 30:00
Hierzo ehvwrote:Nog meer mensen die met de trein vanuit Eindhoven/ Den Bosch gaan?
Je vergeet Adaro & Brennan Heartwrote:A*S*Y*S / Wildstylez / Isaac / Technoboy / Zatox / Psyko Punkz / B-Front / Evil Activities ft E-life / Ruffian & Villain
Pffff, had er toch meer van verwacht ze ...
Echt? Waar staat die dan?wrote:Je vergeet Adarowrote:A*S*Y*S / Wildstylez / Isaac / Technoboy / Zatox / Psyko Punkz / B-Front / Evil Activities ft E-life / Ruffian & Villain
Waar staat die dan? Als die er nog staat, zou het toch een beetje beter zijn al voor mij persoonlijkwrote:Je vergeet Adarowrote:A*S*Y*S / Wildstylez / Isaac / Technoboy / Zatox / Psyko Punkz / B-Front / Evil Activities ft E-life / Ruffian & Villain
ikcokewrote:Sorry gasten maar ik vind de line-up gewoon wel dik.
denk het ook. afgelopen 2 jaar waren er 9 acts. daarnaast zijn er nog 3 kaarten "locked" op de qlimax websitewrote:ikcokewrote:Sorry gasten maar ik vind de line-up gewoon wel dik.Behalve Zatox
Maar denk wel nog een extra act komt, 8 artieste in 9 uur
![]()
Jij vind evil activities wel lekker beuken?wrote:Sorry gasten maar ik vind de line-up gewoon wel dik.