Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi voor B-Front, dik verdiend! Ook voor Adaro als die er nog bij komt :) . De rest boeit me niks of weinig. Ik ga me een paar weken later wel vermaken op Loudness, iedereen have fun hier =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
De site is idd immens vet!


En 'The creator' als laatste kaart... prophet ? :oh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Titan of Thera als afsluiter na evil activities aub xd

Hoezo, EA is kei en keihard man :corn: :corn:

Snap 't niet, ze stonden er in 2010 ook al....
Had dan Tha Playah af laten sluiten :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:14 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
opaa schreef:
Titan of Thera als afsluiter na evil activities aub xd


Snap 't niet, ze stonden er in 2010 ook al....


ja dat vind ik wel enig sinds oneerlijk tegenover anderen, straks krijgen we volgend jaar endymion.... maarja vermaak me toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
stefan_helmond schreef:
Ben blij dat Adaro erbij gekomen is.

Waar haal je dat vandaan? Tot nu toe is dat nog steeds speculatie.


Doe niet zo naïef, hij staat er gewoon. Er is totaal geen aanleiding om een track van van hem in de audioplayer te stoppen als de rest van artiesten is die er staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

De mensen die gelijk hun kaartje te koop zetten, wat hadden jullie verwacht? Thera, Crypsis, Geck-O noem maar op. Deze namen had je van tevoren toch ook al voor een groot deel kunnen voorspellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien een aardig uitgangspunt:

Is de volgorde zoals de tracks in de audioplayer staan, ook de volgorde waarop de artiesten gaan aantreden? Kans is vrij groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
De mensen die gelijk hun kaartje te koop zetten, wat hadden jullie verwacht? Thera, Crypsis, Geck-O noem maar op. Deze namen had je van tevoren toch ook al voor een groot deel kunnen voorspellen


Technoboy -> Headhunterz
Isaac -> Noisecontrollers

Dit had voor mij een wezenlijk verschil gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Basshunterzz schreef:
De mensen die gelijk hun kaartje te koop zetten, wat hadden jullie verwacht? Thera, Crypsis, Geck-O noem maar op. Deze namen had je van tevoren toch ook al voor een groot deel kunnen voorspellen


Technoboy -> Headhunterz
Isaac -> Noisecontrollers

Dit had voor mij een wezenlijk verschil gemaakt.


Nou zeg 2 dj's, kom op man koop dan niks. Je weet gewoon dat zo'n line-up nooit perfect kan zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Evil Activities ft. E-life

Oh God, Pas op voor de zure kaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Nou zeg 2 dj's, kom op man koop dan niks. Je weet gewoon dat zo'n line-up nooit perfect kan zijn

Wie heeft het dan over perfect, hij zegt toch 'wezenlijk verschil'. Staat het contrast van je monitor wel goed?

Ben wel blij dat Noisecontrollers er niet staan, ook al was dat vorig jaar de set van de avond. Daarna is het me eigenlijk alleen maar tegengevallen met ze. Wel zie ik graag Headhunterz nog eigenlijk. En Adaro, maar dat lijkt me duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

100% mee eens.
had minimaal 1 van die namen in de line-up verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:34 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
De mensen die gelijk hun kaartje te koop zetten, wat hadden jullie verwacht? Thera, Crypsis, Geck-O noem maar op. Deze namen had je van tevoren toch ook al voor een groot deel kunnen voorspellen


Nee daar had ik totaal niet op gewacht. Headhunterz, Noisecontrollers, D-Block & S-Te Fan, Adaro, Frequencerz of Code Black, Josh & Wesz zijn artiesten die ik daar (ondanks dat ik de eerste 3 bijna nooit meer bezoek op feesten) graag willen zien. Lijkt me ook echt geen ''onhaalbare'' lineup. Maargoed, puur mijn smaak/mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Basshunterzz schreef:
De mensen die gelijk hun kaartje te koop zetten, wat hadden jullie verwacht? Thera, Crypsis, Geck-O noem maar op. Deze namen had je van tevoren toch ook al voor een groot deel kunnen voorspellen


Nee daar had ik totaal niet op gewacht. Headhunterz, Noisecontrollers, D-Block & S-Te Fan, Adaro, Frequencerz of Code Black, Josh & Wesz zijn artiesten die ik daar (ondanks dat ik de eerste 3 bijna nooit meer bezoek op feesten) graag willen zien. Lijkt me ook echt geen ''onhaalbare'' lineup.


Nee dat is waar, maarja je kunt niet altijd iedereen blij maken. Mij kan het de pret niet drukken, dan maar een keer tijdens Brennan Heart of Isaac op de tribunes doorbrengen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt mij dat EA en Elife niet een vol uur gaan krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Firetrap schreef:
Basshunterzz schreef:
De mensen die gelijk hun kaartje te koop zetten, wat hadden jullie verwacht? Thera, Crypsis, Geck-O noem maar op. Deze namen had je van tevoren toch ook al voor een groot deel kunnen voorspellen


Technoboy -> Headhunterz
Isaac -> Noisecontrollers

Dit had voor mij een wezenlijk verschil gemaakt.


Nou zeg 2 dj's, kom op man koop dan niks. Je weet gewoon dat zo'n line-up nooit perfect kan zijn


Gast, zo'n grote hoop onzin in één zin, gefeliciteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:51 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Ritsurt schreef:
Basshunterzz schreef:
De mensen die gelijk hun kaartje te koop zetten, wat hadden jullie verwacht? Thera, Crypsis, Geck-O noem maar op. Deze namen had je van tevoren toch ook al voor een groot deel kunnen voorspellen


Nee daar had ik totaal niet op gewacht. Headhunterz, Noisecontrollers, D-Block & S-Te Fan, Adaro, Frequencerz of Code Black, Josh & Wesz zijn artiesten die ik daar (ondanks dat ik de eerste 3 bijna nooit meer bezoek op feesten) graag willen zien. Lijkt me ook echt geen ''onhaalbare'' lineup.


Nee dat is waar, maarja je kunt niet altijd iedereen blij maken. Mij kan het de pret niet drukken, dan maar een keer tijdens Brennan Heart of Isaac op de tribunes doorbrengen


Daar heb je ook gelijk in. Ik weet ook zeker dat ik mijzelf die avond prima kan vermaken, alleen ik vind €66,- gewoon een hoop geld als ik vergelijk dat ik de week daarvoor naar een feest ga dat 2 keer zo goedkoop is en waar 6 van mijn favorieten artiesten komen tegenover 1 op Qlimax. Het geld groeit me niet op de rug en ik ga eigenlijk momenteel al naar (iets te) veel feesten dus kan deze prima missen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet 't niet echt met deze line up, ik ga sowieso puur voor de show hierheen maar sommige artiesten liggen me echt totaal niet. Isaac, Psyko Punkz, Zatox de laatste tijd.. Ben benieuwd wat het gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ziet er dan niemand dat isaac gewoon een nieuwe moderne weg is ingeslagen.
eerste track meteen op nr. 1 op hardstyle.com, zegt mij meer dan die 20 meningen hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:19 
 

:lol: :lol: :lol: :lol:

Blij dat ik niet ga. De boeiendste is B-Front, en daarna alweer A*S*Y*S. Tja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:21 
 

Waarom zoveel gezeik en aandacht aan schenken en toch gaan? Of gaat hier niemand naar Qlimax? Als je ergens je geld op moet zetten is het de line-up van dit feest. Er moet in de hele wereld gezien en beluisterd/meegezongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Sanderson schreef:
ziet er dan niemand dat isaac gewoon een nieuwe moderne weg is ingeslagen.
eerste track meteen op nr. 1 op hardstyle.com, zegt mij meer dan die 20 meningen hier...


Die ease my mind troep bedoel je? Alsjeblieft hou op, wat andere mensen daarvan vinden zou me een worst geven, ik vind het een verschrikking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

locked kaart naast the star wildstylez en dan de aanwijzing bij de audio van bh.
Die 2 maken soms wel eens een track samen dus past goed.

bij de pp vind ik het lastig om te zeggen dat frontliner erbij hoort (denk zelf aan de tweakaz)

B-front is hard adaro ook dus kan goed samen ^^ (vorige jaar ran d nu adaro kan dus erg goed)

hoop het zeker voor fronti en adaro :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb het al bevestigd gekregen hoor van een maat die de line up al een aantal weken wist ;) BH, Frontliner en Adaro komen erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Ik heb het al bevestigd gekregen hoor van een maat die de line up al een aantal weken wist ;) BH, Frontliner en Adaro komen erbij.

Ik heb ook gehoord dat de zanger Rinus er staat samen met THE prophet, wordt moooooooi :woot: :woot:
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten