Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
AniThing schreef:
dj's die je vet lijken en die er komen te draaien kunnen ineens vies tegenvallen
en dj's die je er niet wou hebben en er toch staan draaien ineens de vetste setjes van de avond

Als dit je nog overkomt met de Dj's die op Qlimax zullen draaien, dan zou ik toch aan jezelf gaan twijfelen. Kom op man, de mensen die hier draaien staan nu niet echt bekend om hun verrassende tracklists. Met een beetje kennis ben je perfect in staat om te bepalen of een Qlimax lineup wel of niet iets is voor je.
Sowieso die mensen die met allemaal smoesjes naar Qlimax gaan, doe niet zo hypocriet en zeg gewoon dat je Qlimax leuk vind, dat je voor de show en de lichtjes gaat of dat je mainstream gewoon heerlijke muziek vind en je niets geeft om standaard hitlijstjes etc. Ik kan daar met mijn hoofd niet echt bij, het hele jaar hier op Hardtraxx klagen over alles en nog wat en vervolgens wel met een smoesje 66 euro neerleggen voor Qlimax, het feest waar alles waar over geklaagd wordt bij elkaar komt. Dat is als een vegetariër die vlees eet, omdat hij het lekker vindt. Vind je vlees lekker en eet je het, pretendeer dan niet dat je een vegetariër bent en ben je wel een vegetariër ga dan niet als met allerlei smoesjes toch vlees eten.


Nooit gedacht dat ik het ooit eens eens met jou zou zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
ik zei het alleen omdat k hier al genoeg mensen heb gezien die hun kaartje willen verkopen zodra de line-up tegenvalt. terwijl je naar mijn id niet zo veel om de line-up moet geven, maar er gewoon naar toe moet gaan. en als je je niet vermaakt ligt het denk eerder aan jezelf dan het feest aangezien er zat mensen zijn die het wel vet vinden.

Ik mag hopen dat je die laatste zin anders bedoelt, want in principe zeg je gewoon dat je een meeloper bent nu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
AniThing schreef:
ik zei het alleen omdat k hier al genoeg mensen heb gezien die hun kaartje willen verkopen zodra de line-up tegenvalt. terwijl je naar mijn id niet zo veel om de line-up moet geven, maar er gewoon naar toe moet gaan. en als je je niet vermaakt ligt het denk eerder aan jezelf dan het feest aangezien er zat mensen zijn die het wel vet vinden.

Ik mag hopen dat je die laatste zin anders bedoelt, want in principe zeg je gewoon dat je een meeloper bent nu...


dan lees jij het anders dan mij denk ik.

want waarom ben ik volgens jouw dan een meeloper?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Lyst schreef:
AniThing schreef:
ik zei het alleen omdat k hier al genoeg mensen heb gezien die hun kaartje willen verkopen zodra de line-up tegenvalt. terwijl je naar mijn id niet zo veel om de line-up moet geven, maar er gewoon naar toe moet gaan. en als je je niet vermaakt ligt het denk eerder aan jezelf dan het feest aangezien er zat mensen zijn die het wel vet vinden.

Ik mag hopen dat je die laatste zin anders bedoelt, want in principe zeg je gewoon dat je een meeloper bent nu...


dan lees jij het anders dan mij denk ik.

want waarom ben ik volgens jouw dan een meeloper?

Jij zegt eerst dat je ongeacht de lineup er heen moet gaan, oftewel volg niet je eigen smaak. Valt het vervolgens tegen, dan ligt dat aan het feit dat jouw smaak anders is dan die van de massa en niet aan het feestje. Een feestje is niet goed, omdat heel veel mensen het goed vinden (=meelopen), een feestje is goed, omdat jij het zelf goed vindt (=eigen mening). Kleren zijn niet mooi, omdat heel veel mensen het nu dragen, Scooter is niet goed omdat heel veel mensen hem goed vinden. Meeloopgedrag in zijn puurste vorm dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
AniThing schreef:
dj's die je vet lijken en die er komen te draaien kunnen ineens vies tegenvallen
en dj's die je er niet wou hebben en er toch staan draaien ineens de vetste setjes van de avond

Als dit je nog overkomt met de Dj's die op Qlimax zullen draaien, dan zou ik toch aan jezelf gaan twijfelen. Kom op man, de mensen die hier draaien staan nu niet echt bekend om hun verrassende tracklists. Met een beetje kennis ben je perfect in staat om te bepalen of een Qlimax lineup wel of niet iets is voor je.
Sowieso die mensen die met allemaal smoesjes naar Qlimax gaan, doe niet zo hypocriet en zeg gewoon dat je Qlimax leuk vind, dat je voor de show en de lichtjes gaat of dat je mainstream gewoon heerlijke muziek vind en je niets geeft om standaard hitlijstjes etc. Ik kan daar met mijn hoofd niet echt bij, het hele jaar hier op Hardtraxx klagen over alles en nog wat en vervolgens wel met een smoesje 66 euro neerleggen voor Qlimax, het feest waar alles waar over geklaagd wordt bij elkaar komt. Dat is als een vegetariër die vlees eet, omdat hij het lekker vindt. Vind je vlees lekker en eet je het, pretendeer dan niet dat je een vegetariër bent en ben je wel een vegetariër ga dan niet als met allerlei smoesjes toch vlees eten.

Oke. Het lijkt mij wel leuk om een keer mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik luister zo weinig Mainstream dat Qlimax ieder jaar voor mij weer een ''Underground'' feest is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Oke. Het lijkt mij wel leuk om een keer mee te maken.

Niks mis mee, zeker doen alleen Lyst probeert de (jaarlijkse) hypocrisie omtrent dit feest aan te kaarten. Over het algemeen. Ik wil eigenlijk niet te kort door de bocht reageren, maar; ongeveer 9/10 van de mensen die je over Qlimax spreekt hebben het over de show/het spacen/het gelredome en de tiende zal het over de muziek hebben. Als je vanwege een of meer van de eerste drie redenen zult gaan heb je waarschijnlijk een top feest. Dit zal Lyst echter nooit helemaal kunnen verwoorden omdat hij het zelf nog niet heeft meegemaakt.

In mijn ogen zouden ze er trouwens goed aan doen Qlimax lekker toegankelijk te houden, een mooie show en een mooie stage. Op Hard Bass kunnen ze dan gewoon back 2 basic met die grote lichtmuur en echt een harde line-up. Hou je het publiek m.i. tenminste ook redelijk bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je voor de lasers komt, prima ieder zijn ding, zeg dan ook dat je voor de lasers komt en kom niet aan met dingen als, als ik er met lage verwachtingen heenga dan is valt het allemaal mee. Dan kun je namelijk ieder feestje wel bezoeken. Of als je je op dergelijke feesten totaal niet stoort aan hoge pitchkicks, lange breaks, sitdowns, hartmomentjes, meezing momentjes, slechte opbouw, voorspelbare tracklists en weet ik wat nog allemaal meer waar hier op hardtraxx het hele jaar over geklaagd wordt, stop dan ook met het klagen in de topics, want dat is totaal ongeloofwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hard Bass - echt een harde line-up

Als ze dat eens zouden doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jij zegt eerst dat je ongeacht de lineup er heen moet gaan, oftewel volg niet je eigen smaak. Valt het vervolgens tegen, dan ligt dat aan het feit dat jouw smaak anders is dan die van de massa en niet aan het feestje. Een feestje is niet goed, omdat heel veel mensen het goed vinden (=meelopen), een feestje is goed, omdat jij het zelf goed vindt (=eigen mening). Kleren zijn niet mooi, omdat heel veel mensen het nu dragen, Scooter is niet goed omdat heel veel mensen hem goed vinden. Meeloopgedrag in zijn puurste vorm dit.


je mag van mij best een eigen smaak hebben, maar om niet naar een feestje te gaan omdat het niet jouw favo dj's zijn vind ik bullshit. tuurlijk telt het voor sommige mee, maar het betekent niet dat je je dan niet zou kunnen vermaken op een feest.

ik ga al 7 jaar naar qlimax heb me altijd prima vermaakt en heb me nog nooit druk gemaakt om de line-up. dit omdat het toch nooit de line-up is die jij wilt zien/horen. en dat is voor mij geen reden om niet te gaan.

+ jouw uitleg van meelopen snap ik niet echt.....tenminste bij mij ben je geen meeloper als je jij iets kut vind en de rest niet. eerder als jij iets leuk vindt omdat de rest het leuk vindt en dat kom ik in jouw uitleg nergens tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jij vindt dat Qlimax een goed feest is, want anders zouden zoveel mensen het niet goed vinden.
Dat staat er letterlijk. Jouw mening hangt dus af van wat de massa vindt en dat heet meelopen.

En met jouw redenatie kun je net zo goed het Mega Piraten Festijn, het TROS muziek festival en de Toppers in concert bezoeken, want wat boeit er nu welke artiesten er staan/wat voor muziek er gedraaid wordt. Nogal een aparte instelling voor een muziekliefhebber. Natuurlijk kun je overal een leuk feestje van maken, maar daarvoor hoef ik echt niet het hele land door te reizen en 66 euro entree te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jij vindt dat Qlimax een goed feest is, want anders zouden zoveel mensen het niet goed vinden.
Dat staat er letterlijk. Jouw mening hangt dus af van wat de massa vindt en dat heet meelopen.


'en als je je niet vermaakt ligt het denk eerder aan jezelf dan het feest aangezien er zat mensen zijn die het wel vet vinden.'

ik zeg dus dat als je een feest kut vind het feest niet de schuld kan geven. omdat er genoeg mensen zijn die zich er wel vermaken. sfeer maak je zelf en lukt dat niet dan ligt dat niet aan het feest maar aan jezelf. zie nergens staan dat ik het leuk vind omdat de rest het leuk vind.

en om dus in jouw ogen geen meeloper meer te zijn mag ik geen mening delen van iemand anders die er precies zo over denkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga naar Qlimax omdat ik dan eens dj's meepak die ik normaal nooit zie draaien, ook al zijn het voorspelbare lijstjes etc. , er zijn toch maar 10 nummers op de hele nacht waar ik me echt aan irriteer (zaten vorig jaar in 1 set, van Dovje natuurlijk :loving: ).

Lyst , ik kan je beredenering begrijpen, maar op feesten zoek ik altijd mijn favorieten op (harde namen), en sta ik vaak bij de kleine stages etc. Maar ik vind het ook wel eens heerlijk om in een vol Gelredome, met mensen van over de hele wereld, met een ontiegelijk vet decor en lichtshow, los te gaan op muziek die ik de laatste tijd wat minder vaak hoor, en waar ik nog steeds wel genoeg van leuk vind ;).

Die paar irritante hitjes, goed moment om even een hamburger te scoren o.i.d. :).

2010 viel me ietwat tegen, kwam ook door de gare sfeer die er hing dankzij de langezijde stage, maar 2011 was echt vet, en muzikaal vond ik het ook best goed hoor ;). Hoop wel dat Q-dance dit jaar wat hardere namen neerzet, is het alleen maar kaas, dan verkoop ik mijn kaartje gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je bent een meeloper wanneer je iets goed vindt, omdat de meeste mensen het goed vinden.
Er staat niet dat je een meeloper bent als je iets goed vind, wat de meeste mensen ook goed vinden.

En als je een feest niet leuk vind, kan dat wel degelijk aan het feest liggen. Je hecht namelijk waarde aan dingen die je zelf belangrijk vind. Zijn die dingen niet op een feest aanwezig, dan is dat feest niet geschikt voor jou, ongeacht hoeveel mensen het wel een leuk feest vinden. Dan kun je er alsnog wel naar toe gaan onder het motto een goed feest maak je zelf. Maar dan kun je dat geld beter op je rekening houden en uitgeven aan feesten die je wel liggen, want als je op beide feesten evenveel sfeer maakt, dan is dat laatste feest uiteindelijk altijd nog mooier, omdat de dingen buiten de sfeer om je ook aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:


En als je een feest niet leuk vind, kan dat wel degelijk aan het feest liggen. Je hecht namelijk waarde aan dingen die je zelf belangrijk vind. Zijn die dingen niet op een feest aanwezig, dan is dat feest niet geschikt voor jou, ongeacht hoeveel mensen het wel een leuk feest vinden. Dan kun je er alsnog wel naar toe gaan onder het motto een goed feest maak je zelf. Maar dan kun je dat geld beter op je rekening houden en uitgeven aan feesten die je wel liggen, want als je op beide feesten evenveel sfeer maakt, dan is dat laatste feest uiteindelijk altijd nog mooier, omdat de dingen buiten de sfeer om je ook aanspreken.



dat is zeker waar. het enige wat ik de hele tijd al zeg is dat je je ook kan vermaken ook al is het niet jouw soort feest/line-up.

en dus snap ik het nooit als mensen bij het zien van de line-up gelijk hun kaartje willen verkopen, en het niet een kans geven...anders hoef je ook niet zonder dat je de line-up weet een kaartje te kopen.

nu zorgen deze mensen ervoor dat de mensen die wel graag willen niet kunnen omdat er mensen zijn die pas weten of ze daadwerkelijk gaan bij het zien van de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar gaat dit in godsnaam over? Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken xd
Genoeg amateur psychologie gelezen nu ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Waar gaat dit in godsnaam over? Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken xd
Genoeg amateur psychologie gelezen nu ;)



is gewoon een doodnormale discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het best een goede discussie... Ik doe zelf namelijk nog wel eens mee met het afzeiken van sommige mainstream artiesten. Dat wil alleen niet zeggen dat ik alle mainstream kak vind... er zijn ook zat artiesten binnen favoriete genres die ik liever niet zie...

Om even nog een andere reden om naar Qlimax te gaan erin te gooien (voor mij persoonlijk): ik zie de laatste tijd bijna alleen maar raw hardstyle, en soms een beetje early... daar geniet ik met volle teugen van, maar ik had het laatst met een vriendin over dat zij zich zo had vermaakt op DB bij Euphoria en mainstage, dat ik dacht van 'ja, ik heb eigenlijk ook wel weer eens zin in lekker vrolijke melodieën'

Ik ga niet per se meedoen met alle hartjes en sitdowns, maar het punt is wel dat als je midden in die zaal staat, en iedereen om je heen doet met elkaar mee hetzelfde teken, of een keertje meeklappen, dan brengt dat imo wel een leuke sfeer mee. De echte gezelligheid, het samen op zo'n feest zijn... De Feestfabriek en Qlimax 09 staan ook om die reden bij mij erg hoog in het lijstje 'leukste feesten' De sfeer was gewoon heel erg goed!

En ja, ik geef het toe... ik ga ook voor de show. Die is imo nergens zo goed als op Qlimax...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:58 
 
Hardtraxxer

Ik snap AniThing toch ook wel. DJ's waar je geen voorstander van bent kunnen des te meer verrassen. Door lage verwachtingen te hebben ben je net laaiend enthousiast als ze het wél goed doen en ben je niet teleurgesteld als ze slecht draaien.

En als veel mensen het een vet feest vinden, dan is de kans ook groot dat jij je er gaat vermaken. Heeft niks met meeloper zijn te maken.. Als iedereen zich vermaakt zit de sfeer goed en is er minder kans dat jij daar als enige loopt te mopperen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlimax is gewoon 1 van de beste feesten van het jaar :cool: Vooral de show, onder het genot van een 'biertje' :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heartstyle schreef:
Ik snap AniThing toch ook wel. DJ's waar je geen voorstander van bent kunnen des te meer verrassen. Door lage verwachtingen te hebben ben je net laaiend enthousiast als ze het wél goed doen en ben je niet teleurgesteld als ze slecht draaien.

En als veel mensen het een vet feest vinden, dan is de kans ook groot dat jij je er gaat vermaken. Heeft niks met meeloper zijn te maken.. Als iedereen zich vermaakt zit de sfeer goed en is er minder kans dat jij daar als enige loopt te mopperen.

Ten eerste kun je nu al raden welke artiesten er staan. Door een beetje het livesets gedeelte te volgen weet je welke nummers ze draaien, ze gaan op Qlimax echt niet in een keer anders draaien. Daarnaast ligt het er maar aan of je jezelf vermaakt. Ben je met een gezellige groep zal dat vast wel lukken, maar kom je puur voor de muziek, dan ga ik het echt niet leuker vinden omdat de rest dat ook vind.

Ik kijk voortaan voornamelijk naar wat de line-up is op een feest, zie ook het liefst meerdere areas (wat natuurlijk ook nadelig kan werken) zodat ik kan switchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik kijk voortaan voornamelijk naar wat de line-up is op een feest, zie ook het liefst meerdere areas (wat natuurlijk ook nadelig kan werken) zodat ik kan switchen.

Ik echt niet meer man, ben blij dat we weer naar binnen kunnen met gewoon 1 area ben al dat gesleep van stage naar stage op die outdoors meer dan zat. Vind ik ook het fijne aan een concept als Hard Bass

Heartstyle schreef:
Ik snap AniThing toch ook wel. DJ's waar je geen voorstander van bent kunnen des te meer verrassen. Door lage verwachtingen te hebben ben je net laaiend enthousiast als ze het wél goed doen en ben je niet teleurgesteld als ze slecht draaien.

Onzin, DJ's waar je een voorstander van bent kunnen net zo goed verassen.

The Skribbler schreef:
Ik ga niet per se meedoen met alle hartjes en sitdowns, maar het punt is wel dat als je midden in die zaal staat, en iedereen om je heen doet met elkaar mee hetzelfde teken, of een keertje meeklappen, dan brengt dat imo wel een leuke sfeer mee. De echte gezelligheid, het samen op zo'n feest zijn... De Feestfabriek en Qlimax 09 staan ook om die reden bij mij erg hoog in het lijstje 'leukste feesten' De sfeer was gewoon heel erg goed!

Feestfabriek is ook wel een prima voorbeeld ja, een van mijn eerste feestjes geweest en daarna nooit meer zoiets meegemaakt. Het bijzondere alleen was dat de sfeer die er toen hing weinig met de muziek te maken had. Veel meezingmuziek als 'krijg toch allemaal de klere'. Daarnaast hing er een maffe sfeer door het behalen van de WK-finale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 21:28 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Heartstyle schreef:
Ik snap AniThing toch ook wel. DJ's waar je geen voorstander van bent kunnen des te meer verrassen. Door lage verwachtingen te hebben ben je net laaiend enthousiast als ze het wél goed doen en ben je niet teleurgesteld als ze slecht draaien.

En als veel mensen het een vet feest vinden, dan is de kans ook groot dat jij je er gaat vermaken. Heeft niks met meeloper zijn te maken.. Als iedereen zich vermaakt zit de sfeer goed en is er minder kans dat jij daar als enige loopt te mopperen.

Ten eerste kun je nu al raden welke artiesten er staan. Door een beetje het livesets gedeelte te volgen weet je welke nummers ze draaien, ze gaan op Qlimax echt niet in een keer anders draaien. Daarnaast ligt het er maar aan of je jezelf vermaakt. Ben je met een gezellige groep zal dat vast wel lukken, maar kom je puur voor de muziek, dan ga ik het echt niet leuker vinden omdat de rest dat ook vind.

Ik kijk voortaan voornamelijk naar wat de line-up is op een feest, zie ook het liefst meerdere areas (wat natuurlijk ook nadelig kan werken) zodat ik kan switchen.


Klopt maar je krijgt meestal wel een aantal promo's en ook edits van oudere tracks te horen. Die maken de sets van de mainstream-artiesten voor mij toch al een hoop interessanter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 01:04 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk dat Q, Headhunterz niet gaat boeken voor Qlimax. Omdat hij nu zijn eigenfeest heeft in de Ziggodome.
Ik heb gewoon zon gevoel, dat hij niet geboekt word;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 08:54 
 
Hardtraxx Veteran

En ik denk van wel.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten