Lyst schreef:
AniThing schreef:
dj's die je vet lijken en die er komen te draaien kunnen ineens vies tegenvallen
en dj's die je er niet wou hebben en er toch staan draaien ineens de vetste setjes van de avond
Als dit je nog overkomt met de Dj's die op Qlimax zullen draaien, dan zou ik toch aan jezelf gaan twijfelen. Kom op man, de mensen die hier draaien staan nu niet echt bekend om hun verrassende tracklists. Met een beetje kennis ben je perfect in staat om te bepalen of een Qlimax lineup wel of niet iets is voor je.
Sowieso die mensen die met allemaal smoesjes naar Qlimax gaan, doe niet zo hypocriet en zeg gewoon dat je Qlimax leuk vind, dat je voor de show en de lichtjes gaat of dat je mainstream gewoon heerlijke muziek vind en je niets geeft om standaard hitlijstjes etc. Ik kan daar met mijn hoofd niet echt bij, het hele jaar hier op Hardtraxx klagen over alles en nog wat en vervolgens wel met een smoesje naar Qlimax gaan, het feest waar alles waar over geklaagd wordt bij elkaar komt. Dat is als een vegetariër die vlees eet, omdat hij het lekker vindt. Vind je vlees lekker en eet je het, pretendeer dan niet dat je een vegetariër bent en ben je wel een vegetariër ga dan niet als met allerlei smoesjes toch vlees eten.
ik heb t nu niet over mezelf he. ik ga er heen omdat k vanaf 2006 geen enkele editie gemist heb en me er altijd prima vermaak. alhoewel het me wel is overkomen dat ik van een paar dj's grote verwachtingen had, die het dus niet waar bleken te maken wat ik erg jammer vond, en ook dj's waarvan k dacht wat doen jullie hier die ineens verdomd lekkere setjes neerzette.
ik zei het alleen omdat k hier al genoeg mensen heb gezien die hun kaartje willen verkopen zodra de line-up tegenvalt. terwijl je naar mijn id niet zo veel om de line-up moet geven, maar er gewoon naar toe moet gaan. en als je je niet vermaakt ligt het denk eerder aan jezelf dan het feest aangezien er zat mensen zijn die het wel vet vinden.