Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 17:39 

Hardtraxxer

jaja kaartjes binnen! :) 1e keer Qlimax ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 18:42 

Hardtraxx Newbie

Heerlijk ik heb mn kaarten ook weer binnen! Heel veel zin in, hoop op een anthem van B-Front & Frontliner. B-Front brengt het duistere van qlimax, Frontliner het mainstream part (melodieus) wat q-dance natuurlijk ook wil. Magic is nog steeds een van de beste nummers ooit gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 18:46 

Hardtraxxer

QuanTaXz schreef:
Heerlijk ik heb mn kaarten ook weer binnen! Heel veel zin in, hoop op een anthem van B-Front & Frontliner. B-Front brengt het duistere van qlimax, Frontliner het mainstream part (melodieus) wat q-dance natuurlijk ook wil. Magic is nog steeds een van de beste nummers ooit gemaakt.

Ik kan me hier helemaal in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 21:14 

Hardtraxx Elite

Voor de 3e keer op rij aanwezig!
Hopelijk houden ze de stijgende lijn vanaf vorig jaar vast.
Voor de line-up hoop ik in ieder geval op Frontliner, Wildstylez, Alpha Twins en B-Front!
The Viper mag het wel afsluiten van mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 21:27 

Hardtraxx Addict

Word 3e Qlimax voor mij! :)

2009 was eerste keer, echt heel erg gaaf met dat decor _0_
2011 was echt een baas feest qua line-up en sfeer :)
2012 ben benieuwd wat de line-up word, voor mijn mag het zijn; Ran-D & Adaro, Frontliner, B-front, Code Black, Wildstylez zo iets haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 22:33 

Hardtraxxer

Een ding is zeker: Frontliner moet er gewoon staan. Zoveel vette producties dit jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ik hoop dat de Donkeys er staan :D Dat lijkt me pas een feestje!

Dat zou helemaal geweldig zijn ja, maar die kans acht ik zeer klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

Donkey Rollers zijn wel de perfecte Qlimax-act IMO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

Weer een dubbelpost >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 00:12 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Weer een dubbelpost >.<

Hou nou eens op man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 10:28 

Hardtraxx Elite

Vijf dagen na mijn 18e verjaardag voel me zo blij als een kind. Eerst maar de line up is afwachten, want anders doei kaartje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:06 

Hardtraxx Addict

Haha wou zaterdag om 13.15 even kijken of de kaarten al waren uitverkocht. Ik op mijn mobiel naar de site, kon ik direct kaarten aanschaffen zonder in de wachtrij te komen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 16:18 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Vijf dagen na mijn 18e verjaardag voel me zo blij als een kind. Eerst maar de line up is afwachten, want anders doei kaartje! :)

eigenlijk moet je er nooit vanuit gaan dat je feest verpest kan worden door de line-up

gewoon gaan

dj's die je vet lijken en die er komen te draaien kunnen ineens vies tegenvallen
en dj's die je er niet wou hebben en er toch staan draaien ineens de vetste setjes van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Onthafloorx schreef:

eigenlijk moet je er nooit vanuit gaan dat je feest verpest kan worden door de line-up

gewoon gaan

dj's die je vet lijken en die er komen te draaien kunnen ineens vies tegenvallen
en dj's die je er niet wou hebben en er toch staan draaien ineens de vetste setjes van de avond

Dat heb je mooi gezegd. En ik heb het ook al meer dan eens meegemaakt... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:14 

Hardtraxx Veteran

Na heel wat stressen afgelopen zaterdag, wel gelukt om
aan kaartjes te komen. Eerste keer Qlimax dus hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 09:02 

Hardtraxx Newbie

Ik wacht nog steeds op FEESTDJRUUD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 09:04 

Donateur

Paultjaaaaaah schreef:

Volgens mij zit je op ´t verkeerde forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 09:24 

Hardtraxx Elite

Paultjaaaaaah schreef:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 11:52 

Hardtraxx Veteran

Als Zanger Rinus Live er staat dan MOET ik erbij zijn. :lol: :lol: :lol: BWAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:11 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Als Zanger Rinus Live er staat dan MOET ik erbij zijn. :lol: :lol: :lol: BWAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

JAHAHAHAHAHAHAHA OF JUSTIN BIEBER MINAJ HAHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
PATRICK JUMPEEEN NHAHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:14 

Hardtraxx Veteran

mensen blijven hier wel vaak hangen op dezelfde 'grapjes' :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:41 

Aan het typen...

AniThing schreef:

Als dit je nog overkomt met de Dj's die op Qlimax zullen draaien, dan zou ik toch aan jezelf gaan twijfelen. Kom op man, de mensen die hier draaien staan nu niet echt bekend om hun verrassende tracklists. Met een beetje kennis ben je perfect in staat om te bepalen of een Qlimax lineup wel of niet iets is voor je.
Sowieso die mensen die met allemaal smoesjes naar Qlimax gaan, doe niet zo hypocriet en zeg gewoon dat je Qlimax leuk vind, dat je voor de show en de lichtjes gaat of dat je mainstream gewoon heerlijke muziek vind en je niets geeft om standaard hitlijstjes etc. Ik kan daar met mijn hoofd niet echt bij, het hele jaar hier op Hardtraxx klagen over alles en nog wat en vervolgens wel met een smoesje 66 euro neerleggen voor Qlimax, het feest waar alles waar over geklaagd wordt bij elkaar komt. Dat is als een vegetariër die vlees eet, omdat hij het lekker vindt. Vind je vlees lekker en eet je het, pretendeer dan niet dat je een vegetariër bent en ben je wel een vegetariër ga dan niet als met allerlei smoesjes toch vlees eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:42 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
mensen blijven hier wel vaak hangen op dezelfde 'grapjes' :D

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:44 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
AniThing schreef:

Als dit je nog overkomt met de Dj's die op Qlimax zullen draaien, dan zou ik toch aan jezelf gaan twijfelen. Kom op man, de mensen die hier draaien staan nu niet echt bekend om hun verrassende tracklists. Met een beetje kennis ben je perfect in staat om te bepalen of een Qlimax lineup wel of niet iets is voor je.
Sowieso die mensen die met allemaal smoesjes naar Qlimax gaan, doe niet zo hypocriet en zeg gewoon dat je Qlimax leuk vind, dat je voor de show en de lichtjes gaat of dat je mainstream gewoon heerlijke muziek vind en je niets geeft om standaard hitlijstjes etc. Ik kan daar met mijn hoofd niet echt bij, het hele jaar hier op Hardtraxx klagen over alles en nog wat en vervolgens wel met een smoesje naar Qlimax gaan, het feest waar alles waar over geklaagd wordt bij elkaar komt. Dat is als een vegetariër die vlees eet, omdat hij het lekker vindt. Vind je vlees lekker en eet je het, pretendeer dan niet dat je een vegetariër bent en ben je wel een vegetariër ga dan niet als met allerlei smoesjes toch vlees eten.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:49 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
AniThing schreef:

Sowieso die mensen die met allemaal smoesjes naar Qlimax gaan, doe niet zo hypocriet en zeg gewoon dat je Qlimax leuk vind, dat je voor de show en de lichtjes gaat of dat je mainstream gewoon heerlijke muziek vind en je niets geeft om standaard hitlijstjes etc. Ik kan daar met mijn hoofd niet echt bij, het hele jaar hier op Hardtraxx klagen over alles en nog wat en vervolgens wel met een smoesje naar Qlimax gaan, het feest waar alles waar over geklaagd wordt bij elkaar komt. Dat is als een vegetariër die vlees eet, omdat hij het lekker vindt. Vind je vlees lekker en eet je het, pretendeer dan niet dat je een vegetariër bent en ben je wel een vegetariër ga dan niet als met allerlei smoesjes toch vlees eten.

ik heb t nu niet over mezelf he. ik ga er heen omdat k vanaf 2006 geen enkele editie gemist heb en me er altijd prima vermaak. alhoewel het me wel is overkomen dat ik van een paar dj's grote verwachtingen had, die het dus niet waar bleken te maken wat ik erg jammer vond, en ook dj's waarvan k dacht wat doen jullie hier die ineens verdomd lekkere setjes neerzette.

ik zei het alleen omdat k hier al genoeg mensen heb gezien die hun kaartje willen verkopen zodra de line-up tegenvalt. terwijl je naar mijn id niet zo veel om de line-up moet geven, maar er gewoon naar toe moet gaan. en als je je niet vermaakt ligt het denk eerder aan jezelf dan het feest aangezien er zat mensen zijn die het wel vet vinden.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten