Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En ik denk ook van nietwel.

Maargoed,

Dat je Qlimax te duur vind oké, dat je liever een ander feestje pakt oké.

Echter!!!! Wanneer je als hardstyle liefhebber niet instaat bent jezelf te vermaken op een feest als Qlimax. Dan heb je echt een kut leven.

Punt uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 10:25 
 

Frazyr schreef:
En ik denk ook van nietwel.

Maargoed,

Dat je Qlimax te duur vind oké, dat je liever een ander feestje pakt oké.

Echter!!!! Wanneer je als hardstyle liefhebber niet instaat bent jezelf te vermaken op een feest als Qlimax. Dan heb je echt een kut leven.

Punt uit.



Ik houd ook wel van hardstyle maar op qlimax zou ik echt gaan huilen tot ik weg was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 10:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou dan mag jij mij vertellen wat er op Qlimax te beleven valt als Hardstyle liefhebber. En als Hardstyle liefhebber, dan heb ik het over de muziekaspecten hè, sfeer, lasers, show etc. valt allemaal niet onder het muziekaspect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Nou dan mag jij mij vertellen wat er op Qlimax te beleven valt als Hardstyle liefhebber. En als Hardstyle liefhebber, dan heb ik het over de muziekaspecten hè, sfeer, lasers, show etc. valt allemaal niet onder het muziekaspect.

Gast, accepteer het nou eens dat zo sommige mensen mainstream wel kunnen waarderen.... En dat wel goede muziek vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nou dan mag jij mij vertellen wat er op Qlimax te beleven valt als Hardstyle liefhebber. En als Hardstyle liefhebber, dan heb ik het over de muziekaspecten hè, sfeer, lasers, show etc. valt allemaal niet onder het muziekaspect.


Te debatteren valt dan over het feit dat jij een groot deel van de muziek die ook wel 'hardstyle' wordt genoemd niet weet te waarderen, wat mij met de vraag achterlaat; Ben je wel een hardstyle liefhebber? Is dit niet een titel die je mag dragen wanneer je hardstyle in zijn geheel weet te waarderen?
Zover ik weet wordt 24 november het gelderdome de hele nacht lang volgepompt met hardstyle beats, iemand die zo'n feest niet weet te waarderen... Is dat wel een hardstyle liefhebber????
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 10:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je ontwijkt mijn vraag, op welk punt is Qlimax op muzikaal vlak sterk?
En jouw argument is erg gemakkelijk te weerleggen, er is vast ook hardstyle waar jij niet van houdt, laten we zeggen, Spoontech. Als er op 24 november in het Gelredome de hele nacht lang wordt vol gepompt met deze hardstyle beats, en jij weet dat feest niet te waarderen... Ben je dan nog wel een hardstyle liefhebber? Sterker nog, een heel groot deel van de mensen op Qlimax hebben ofwel niets met raw hardstyle ofwel niets met early of beide. Volgens jouw redenering sta je dus op een feest met vrijwel allemaal niet-hardstyle-liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lyst is wel van de discussies :D

ik reken mezelf nu tot een 'halve hardstyle liefhebber' omdat ik het de laatste paar maanden echt totaal niet meer bij houd omdat er gewoon teveel uitkomt wat ik ook nog is op elkaar vind lijken (ik luister eerder oudere tracks dan nieuwe). voor mij is qlimax dan wel weer een feest wat een btje 'nieuw' is omdat k het al tijden niet echt meer gevolgd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Je ontwijkt mijn vraag, op welk punt is Qlimax op muzikaal vlak sterk?
En jouw argument is erg gemakkelijk te weerleggen, er is vast ook hardstyle waar jij niet van houdt, laten we zeggen, Spoontech. Als er op 24 november in het Gelredome de hele nacht lang wordt vol gepompt met deze hardstyle beats, en jij weet dat feest niet te waarderen... Ben je dan nog wel een hardstyle liefhebber?


Ik ontwijk de vraag omdat ik er geen objectief antwoord op kan geven. Dit is namelijk erg subjectief en ieder persoon zal zo zijn eigen mening hebben hierover. Niet relevant voor deze discussie dus.
Ook word dit mijn 1e keer qlimax, mijn eerste grote feest sinds Black. Ik heb dus niet kunnen ervaren hoe dit feest zal uitpakken. Ik kan mij echter niet voorstellen dat ik het niet leuk ga vinden.

Ik kan helaas je tegenargument over het 'hardstyle liefhebber' onderwerp niet verwerpen :-P.. Ik ben inderdaad niet zo'n spoontech fan.

Ik zie dit trouwens als een normale discussie, verder niks bijzonders. Ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat een feest als qlimax kut is.. Hoewel ik ook liever een rauwere lineup zie, en ondanks dat de komende line-up nog niet bekend is, deze waarschijnlijk wat toegankelijker is voor het grote publiek-.. lijkt me qlimax gewoon een giga feest waar je minimaal een keer geweest moet zijn, zeker niet een 'kut feest' dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou de reden voor mij is heel simpel, ik heb helemaal niets met mainstream hardstyle en Qlimax is op de openingsact alleen maar mainstream. Het stellen dat je geen hardstyle liefhebber bent, omdat je niet van mainstream houdt, vind ik een uitspraak die figuurlijk pijn doet. Vooral omdat diezelfde mainstream de oorspronkelijke hardstyle compleet heeft weggedrukt, terwijl destijds de sounds niets met elkaar te maken hadden noch wilde de kern destijds (je hebt waarschijnlijk wel eens gehoord wat er op GHF gebeurt is) dat deze nieuwe stroming Hardstyle genoemd werd. Na een hoop gedoe heeft de oude generatie de strijdbijl er bij neergelegd en hebben ze besloten om in plaats van de nieuwe hardstyle anders te noemen, de oude hardstyle als early hardstyle te bestempelen, zodat beide genres vanaf dat moment alsnog op een redelijke manier naast elkaar konden bestaan. Echter is onze favoriete muziek (hardstyle dus) er bijna aan onderdoor gegaan destijds en nu komen nieuwe mensen ons vertellen dat wij geen hardstyle liefhebber zijn, omdat wij totaal niets hebben met mainstream. Sorry, maar dan weet je echt niet waar je het over hebt.

En al was ik wel een mainstream liefhebber, dan nog bestaat de lineup vaak uit de namen die het hele jaar al zwaar overboekt zijn. Zijn de setjes van deze artiesten op ieder feest nagenoeg hetzelfde. Naast dat er voornamelijk eigen tracks gedraaid worden is de rest van de tracklist dus ook zeer voorspelbaar. Om een goede opbouw staat de gemiddelde Qlimax artiest nu ook niet bekend en om hun mixwerk zijn ze ook niet geboekt. Daarnaast, tenminste van wat ik er van heb horen zeggen, is het geluid in het Gelredome ook niet geweldig. Daarom vroeg ik ook welk muzikaal aspect Qlimax zo geweldig maakt, want zelfs voor de mainstream liefhebbers zijn er feestjes die op al deze punten een stuk beter scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nou de reden voor mij is heel simpel, ik heb helemaal niets met mainstream hardstyle en Qlimax is op de openingsact alleen maar mainstream. Het stellen dat je geen hardstyle liefhebber bent, omdat je niet van mainstream houdt, vind ik een uitspraak die figuurlijk pijn doet. Vooral omdat diezelfde mainstream de oorspronkelijke hardstyle compleet heeft weggedrukt, terwijl destijds de sounds niets met elkaar te maken hadden noch wilde de kern destijds (je hebt waarschijnlijk wel eens gehoord wat er op GHF gebeurt is) dat deze nieuwe stroming Hardstyle genoemd werd. Na een hoop gedoe heeft de oude generatie de strijdbijl er bij neergelegd en hebben ze besloten om in plaats van de nieuwe hardstyle anders te noemen, de oude hardstyle als early hardstyle te bestempelen, zodat beide genres vanaf dat moment alsnog op een redelijke manier naast elkaar konden bestaan. Echter is onze favoriete muziek (hardstyle dus) er bijna aan onderdoor gegaan destijds en nu komen nieuwe mensen ons vertellen dat wij geen hardstyle liefhebber zijn, omdat wij totaal niets hebben met mainstream. Sorry, maar dan weet je echt niet waar je het over hebt.


Oké dat is een leuk stukje geschiedenis, ik begrijp dat je afkeer ook erg diep geworteld zit.
Maar vanuit jouwn oogpunt maakt het Qlimax nogsteeds geen 'kut feest'. Dat jij je er niet kunt vermaken vertelt meer over jou dan over het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er over oordelen zonder dat je er ooit bent geweest, vind ik al een beetje raar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Er over oordelen zonder dat je er ooit bent geweest, vind ik al een beetje raar >.<


Hoezo? mijn subjectieve mening over een feest heeft toch niks te maken met of een feest goed is of niet.
Deze zin bevat een vervelend pleonasme maar dat is om het goed duidelijk te krijgen.

Geef je mening over een feest, dat is leuk. Maar waarom boers zeggen dat een feest kut is omdat jij de muziekstijl niet kunt waarderen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ook dat kun je andersom draaien, het feit dat jij geen muzikaal sterke punten kunt opnoemen, geeft aan dat je weinig geeft om deze aspecten en het dus aan jou ligt dat je dit feest wel kunt waarderen. Als het je niets uitmaakt of er schimmel in de douche zit, het linnen niet vervangen is, het bed niet opgemaakt is, de tv op je kamer kapot is, het personeel onvriendelijk is en je ook nog eens een hoop schoonmaakkosten moet betalen in een hotel. Is dat dan een goed hotel, omdat het jou allemaal niets uitmaakt, zolang je maar kunt slapen?
Met deze manier van denken is alles in de wereld geweldig en ligt het altijd aan de mensen dat zij dat niet geweldig vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ook dat kun je andersom draaien, het feit dat jij geen muzikaal sterke punten kunt opnoemen, geeft aan dat je weinig geeft om deze aspecten en het dus aan jou ligt dat je dit feest wel kunt waarderen. Als het je niets uitmaakt of er schimmel in de douche zit, het linnen niet vervangen is, het bed niet opgemaakt is, de tv op je kamer kapot is, het personeel onvriendelijk is en je ook nog eens een hoop schoonmaakkosten moet betalen in een hotel. Is dat dan een goed hotel, omdat het jou allemaal niets uitmaakt, zolang je maar kunt slapen?
Met deze manier van denken is alles in de wereld geweldig en ligt het altijd aan de mensen dat zij dat niet geweldig vinden. :P


Slechte vergelijking.
Als je een hotel reserveerd mag je rustig verwachten dat je een schone kamer hebt, mét een frisse douche.
Als je een ticket voor Qlimax koopt moet je niet huilen als je de muziek niet leuk vind, je weet waarvoor je komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als ik 66 euro betaal voor een kaartje, verwacht ik een exclusieve lineup (of beter gezegd, dat ik de lineup überhaupt weet voordat ik een kaartje koop), gevarieerde sets, goed geluid, goede opbouw, sterk en gewaagd mixwerk etc. Ik weet dat Qlimax me dat niet kan bieden, dus koop ik geen kaartje. Qlimax kan dat niet bieden, dus ligt het aan mij.
Je hebt in reviews over het hotel al die slechte dingen gelezen en je vind het belangrijk dat die dingen wel goed zijn. Echter kan dat hotel je dat niet bieden, dus boek je geen kamer, maar het ligt dan wel aan jou, niet aan het hotel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

qlimax trekt gewoon het voordeel eruit dat ze al uitverkocht zijn voordat line-up bekend is.
hierdoor kunnen ze qua dj's doen wat ze willen wat ik erg jammer vind. het geluid daarentegen is de laatste paar jaar sterk verbeterd. en het mixwerk/opbouw is gewoon minder geworden na de komst van cd spelers. geef mij maar een vinyl only qlimax :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als ik 66 euro betaal voor een kaartje, verwacht ik een exclusieve lineup (of beter gezegd, dat ik de lineup überhaupt weet voordat ik een kaartje koop), gevarieerde sets, goed geluid, goede opbouw, sterk en gewaagd mixwerk etc. Ik weet dat Qlimax me dat niet kan bieden, dus koop ik geen kaartje. Qlimax kan dat niet bieden, dus ligt het aan mij.
Je hebt in reviews over het hotel al die slechte dingen gelezen en je vind het belangrijk dat die dingen wel goed zijn. Echter kan dat hotel je dat niet bieden, dus boek je geen kamer, maar het ligt dan wel aan jou, niet aan het hotel. :D


nou mooie discussie, jij weet dat er geen exlusieve line up komt dus ga je niet...
Die ander boeit het niet zoveel en gaat wel

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Als je de essentie van dat argument niet kunt volgen, wil je je er dan ook niet mee bemoeien :whistle: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ach vorig jaar was er ook een hoop gezeik dat het niks zou worden en achteraf vond iedereen het super vet, dus denk dat Q dit jaar ons ook weer niet zal teleurstellen.

Ook vind ik dat wij Nederlanders niet zoveel moeten zeuren en blij mogen zijn dat we zoveel feesten hebben hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
ach vorig jaar was er ook een hoop gezeik dat het niks zou worden en achteraf vond iedereen het super vet, dus denk dat Q dit jaar ons ook weer niet zal teleurstellen.

Ook vind ik dat wij Nederlanders niet zoveel moeten zeuren en blij mogen zijn dat we zoveel feesten hebben hier.



nederlanders die niet zeuren bestaan niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Ook vind ik dat wij Nederlanders niet zoveel moeten zeuren en blij mogen zijn dat we zoveel feesten hebben hier.


Omdat wij hier zoveel feesten hebben zeuren we juist zoveel, we zijn verwend. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
ach vorig jaar was er ook een hoop gezeik dat het niks zou worden en achteraf vond iedereen het super vet, dus denk dat Q dit jaar ons ook weer niet zal teleurstellen.

Ook vind ik dat wij Nederlanders niet zoveel moeten zeuren en blij mogen zijn dat we zoveel feesten hebben hier.

Misschien omdat de mensen die vooraf zeuren geen kaartje kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, Lyst..
Ben wel even uitgediscussieerd.
We both made our point:-).

Wie doet er iig WEL 24 november om er een knalle feestje van te maken?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Nou, Lyst..
Ben wel even uitgediscussieerd.
We both made our point:-).

Wie doet er iig WEL 24 november om er een knalle feestje van te maken?!?!

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

Ben alleen bang dat de line up me erg gaat teleurstellen :P. Vind die spanning altijd wel wat hebben, slechter dan die van Intents dit jaar kan ie toch niet worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Rossieking schreef:
ach vorig jaar was er ook een hoop gezeik dat het niks zou worden en achteraf vond iedereen het super vet, dus denk dat Q dit jaar ons ook weer niet zal teleurstellen.

Ook vind ik dat wij Nederlanders niet zoveel moeten zeuren en blij mogen zijn dat we zoveel feesten hebben hier.

Misschien omdat de mensen die vooraf zeuren geen kaartje kopen?


zijn genoeg mensen die zeuren en alsnog gaan hoor :P
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten