Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 09:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind de Matrixx vaak erger, vooral naarmate de ochtend nadert in het Gelredome wordt het steeds rustiger op de vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

okee :-) cool..

Trouwens maybe is dit intresting? Iniedergeval hoopgevend voor mij!!!!! (inmiddels verwijderd)
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zucht... iedereen kan wikipedia aanpassen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja achja.. vind het idee wel leuk dat b front de anthem zou verzorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ja wie niet, flapdrol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:57 
 
Hardtraxxer

Zoiezo weer aanwezig.
Even een vraag: Zijn er mensen die ervaring hebben met VIP op Qlimax? Is het de moeite waard en wat krijg je er nou allemaal bij? Eigen igang? Wc? Bar? Podium?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Zoiezo weer aanwezig.
Even een vraag: Zijn er mensen die ervaring hebben met VIP op Qlimax? Is het de moeite waard en wat krijg je er nou allemaal bij? Eigen igang? Wc? Bar? Podium?



meestal krijg je gewoon aparte podium voor vip leden
daar hebbie een eigen bar (hoef je niet beneden in de chaos je drinken te halen)
eigen ingang heb je dan sowieso en wc's zullen voor vip leden ook wel ergens apart zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 12:10 
 
Hardtraxxer

Frazyr schreef:
TiMOTHYb schreef:
Qlimax is altijd een stuk minder dan Hard Bass qua drukte. Gewoon even afwachten tot een uur of 1 als iedereen zijn plekje heeft gevonden, ben nu twee jaar geweest en heb beide edities genoeg ruimte gehad. Waarom maak je je daar trouwens van tevoren al druk over als je er nog nooit bent geweest?


Oke thx voor de info..

Waarom?
Omdat ik op verschillende fora waaronder HT hoor dat ze 5000man teveel in proppen waardoor het veels te druk is..


Sommige mensen praten ook maar, qlimax was vorig jaar niet eens uitverkocht aangezien er nog gewoon kaarten te koop waren via eventtravel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 12:20 
 

dat je dat uberhaubt op wikipedia gaat kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Die vraag heb ik ook ooit is gesteld. Wel toevallig dat B-Front - From the Dark blijft terugkeren op de wiki pagina. Maarja dat natuurlijk gewoon bullshit zijn, we zullen zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Murcie schreef:
Zoiezo weer aanwezig.
Even een vraag: Zijn er mensen die ervaring hebben met VIP op Qlimax? Is het de moeite waard en wat krijg je er nou allemaal bij? Eigen igang? Wc? Bar? Podium?



meestal krijg je gewoon aparte podium voor vip leden
daar hebbie een eigen bar (hoef je niet beneden in de chaos je drinken te halen)
eigen ingang heb je dan sowieso en wc's zullen voor vip leden ook wel ergens apart zitten.


Ik ben nu enkele keren geweest, iedere keer als VIP, maar er staat geen bar op het VIP deck. :thumbup:

Alleen in het gedeelte achter de tribunes is een bar aanwezig plus een 'zaal' met andere artiesten en een andere stijl van dance.

Het lastige aan het VIP deck is wel dat de 'uitgang' van het deck je voor in de zaal brengt; direct in de belachelijke drukte.

Die extra 'zaal' is wel lekker vind ik, even ontsnappen uit de drukte, en ik waardeer het wanneer ik een keuze heb een andere stijl muziek te horen, niet alleen hardstyle de gehele nacht.

De afgelopen jaren hadden ze ook wraps en vers fruit in de VIP, heel erg aangenaam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Betaal je dan zoveel euro meer voor.. dood zonde :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dat je dat uberhaubt op wikipedia gaat kijken :lol:



Ohh, jij bent zo ene van de oude stempel.. Jij gebruikt zeker nog zo'n dikke encyclopedie! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerder iets met betrouwbare info.. wat wikipedia in dit geval totaal niet is, wacht gewoon op officiele verklaringen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:40 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
AniThing schreef:
Murcie schreef:
Zoiezo weer aanwezig.
Even een vraag: Zijn er mensen die ervaring hebben met VIP op Qlimax? Is het de moeite waard en wat krijg je er nou allemaal bij? Eigen igang? Wc? Bar? Podium?



meestal krijg je gewoon aparte podium voor vip leden
daar hebbie een eigen bar (hoef je niet beneden in de chaos je drinken te halen)
eigen ingang heb je dan sowieso en wc's zullen voor vip leden ook wel ergens apart zitten.


Ik ben nu enkele keren geweest, iedere keer als VIP, maar er staat geen bar op het VIP deck. :thumbup:

Alleen in het gedeelte achter de tribunes is een bar aanwezig plus een 'zaal' met andere artiesten en een andere stijl van dance.

Het lastige aan het VIP deck is wel dat de 'uitgang' van het deck je voor in de zaal brengt; direct in de belachelijke drukte.

Die extra 'zaal' is wel lekker vind ik, even ontsnappen uit de drukte, en ik waardeer het wanneer ik een keuze heb een andere stijl muziek te horen, niet alleen hardstyle de gehele nacht.

De afgelopen jaren hadden ze ook wraps en vers fruit in de VIP, heel erg aangenaam!


Oke perfect bedankt voor de info ;) , dat word dus een VIP ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
KSwoosh schreef:
dat je dat uberhaubt op wikipedia gaat kijken :lol:



Ohh, jij bent zo ene van de oude stempel.. Jij gebruikt zeker nog zo'n dikke encyclopedie! xd


zucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wikipedia kan heel betrouwbaar zijn, maar niet voor dit soort dingen en zeker niet nu het klaarblijkelijk echt heel erg leuk is om iedere 10 seconde de pagina te gaan veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Frazyr schreef:
KSwoosh schreef:
dat je dat uberhaubt op wikipedia gaat kijken :lol:



Ohh, jij bent zo ene van de oude stempel.. Jij gebruikt zeker nog zo'n dikke encyclopedie! xd


zucht


Wie poep vraagt kan stank verwachten hé...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Je hebt het nu over jezelf toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He kinders doe eens even normaal..
Noem je dit bediscussieren? Ik noem het eerder lekker generaal haten. Daar zijn ze als moderator team een beetje klaar mee. Het zorgt alleen maar voor hatelijkheid hier ten koste van mensen die ook gewoon graag hier komen. Hardtraxx heeft al dankzij een goede schare hier een leuke reputatie opgebouwd en dat willen ze tegengaan. Je kan dus vertellen dat khadber geent dingen moet verwijderen, maar als dingen niet door de beugel kunnen grijpt khadber gewoon in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
He kinders doe eens even normaal..
Noem je dit bediscussieren? Ik noem het eerder lekker generaal haten. Daar zijn ze als moderator team een beetje klaar mee. Het zorgt alleen maar voor hatelijkheid hier ten koste van mensen die ook gewoon graag hier komen. Hardtraxx heeft al dankzij een goede schare hier een leuke reputatie opgebouwd en dat willen ze tegengaan. Je kan dus vertellen dat khadber geent dingen moet verwijderen, maar als dingen niet door de beugel kunnen grijpt khadber gewoon in.


en khadje pakt jullie hard :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
He kinders doe eens even normaal..
Noem je dit bediscussieren? Ik noem het eerder lekker generaal haten. Daar zijn ze als moderator team een beetje klaar mee. Het zorgt alleen maar voor hatelijkheid hier ten koste van mensen die ook gewoon graag hier komen. Hardtraxx heeft al dankzij een goede schare hier een leuke reputatie opgebouwd en dat willen ze tegengaan. Je kan dus vertellen dat khadber geent dingen moet verwijderen, maar als dingen niet door de beugel kunnen grijpt khadber gewoon in.


Voor zover ik het verhaal begrijp ben ik met je eens maargoed. Een dolletje moet kunnen. De 24e staan we toch lekker met zn alle in 't gelderdome :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
tommetjeuh schreef:
He kinders doe eens even normaal..
Noem je dit bediscussieren? Ik noem het eerder lekker generaal haten. Daar zijn ze als moderator team een beetje klaar mee. Het zorgt alleen maar voor hatelijkheid hier ten koste van mensen die ook gewoon graag hier komen. Hardtraxx heeft al dankzij een goede schare hier een leuke reputatie opgebouwd en dat willen ze tegengaan. Je kan dus vertellen dat khadber geent dingen moet verwijderen, maar als dingen niet door de beugel kunnen grijpt khadber gewoon in.


Voor zover ik het verhaal begrijp ben ik met je eens maargoed. Een dolletje moet kunnen. De 24e staan we toch lekker met zn alle in 't gelderdome :-)

off-topic/heldige-hardtraxx-momenten-topics-t29453-125.html#p1049982
ik was niet al te serieus
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke ik miste de achtergrond van je speech. Nu is t wel grappig ipv corrigerend
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet wel dat Q-Dance hier van geniet haha.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten