hoop dat ik morgen nog kaarten kan bestellen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Kaartverkoop is 13:00, 13:15 moet ik weg, kan je binnen een kwartier een kaartje regelen?
als je optijd f5 drukt en je wachttijd minder dan 15 minuten is welwrote:Kaartverkoop is 13:00, 13:15 moet ik weg, kan je binnen een kwartier een kaartje regelen?
en het systeem van paylogic geen kuren krijgt, het is altijd weer een gestress om die kaarten 
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Haha, idd, hopen dan maar
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Hele kleine kans.wrote:Kaartverkoop is 13:00, 13:15 moet ik weg, kan je binnen een kwartier een kaartje regelen?
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Shit, een vriend gaat met een laptop en en pc proberen.. dat moet wel lukken toch...
meestal een week erna worden er ook wel weer kaarten verkocht, en anders boek ik gewoon via event travel heb ik gelijk vervoer
Biedt geen garantie, het is echt snel uitverkocht, nog een tip: je kan het beste een internetkabel in je PC doen (als dat nog niet het geval was) en je klok gelijk zetten met www.dejuistetijd.nlwrote:Shit, een vriend gaat met een laptop en en pc proberen.. dat moet wel lukken toch...
iemand gelukkig voor me kunnen laten halen
Vriend van me gaat proberen, ik hoop op tijd thuis te zijn van werk.
succes iedereen, ik skip maar weer dit jaar..
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jun 2025
Damn.., ik heb alleen wifi..en die vriend ook, doei kaarten:(
je moet toch juist niet refreshen. of werken ze niet meer met die digitale wachtrijwrote:als je optijd f5 drukt en je wachttijd minder dan 15 minuten is welwrote:Kaartverkoop is 13:00, 13:15 moet ik weg, kan je binnen een kwartier een kaartje regelen?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Naast een wit en zwart gebied, is er ook nog een grijs vlak hè ........wrote:Damn.., ik heb alleen wifi..en die vriend ook, doei kaarten:(
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Hij bedoelt dat je met het inslaan van 13:00 precies moet refreshen.wrote:je moet toch juist niet refreshen. of werken ze niet meer met die digitale wachtrijwrote:als je optijd f5 drukt en je wachttijd minder dan 15 minuten is welwrote:Kaartverkoop is 13:00, 13:15 moet ik weg, kan je binnen een kwartier een kaartje regelen?
hmm vorig jaar juist niet gerefreshed en toen had ik kaarten
Succes één ieder die kaarten wil bemachtigen.
Ik sla dit jaar over.
Ik sla dit jaar over.
sta al in de wachtrij nog voor 13.00 dus
Ook de wachtrij. Hopelijk op tijd erbij.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Fack, juistetijd liep bij mij achter
hij is nu mijn wachttijd aan het berekenen.