Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro van B-front met die joker

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:12 
 
Hardtraxx Newbie

pecola-tje schreef:
shameete schreef:
stel je niet aan, dat was maar een paar seconden en uit de tekst daarna was op te maken dat het troep is :P

van die anabole types was er eentje die z'n maat al waarschuwde dat ie nog eens tikken zou krijgen.. blijkbaar had ie gelijk dus :cool:

Nuttige eerste post van je hier op Hardtraxx, welkom! :)


heb al meer hier gepost, maar dat zal wel getrashed oid. zijn.

roberttt schreef:
Jah echt man,, vet kewl enzo die vechtpartijen :cool: Ook de reden waarom je naar een feest gaat :yay:


ik heb er ook zat gezien die van begin tot het einde op de tribune hebben gezeten, is toch ook zonde?
het geluid is er slecht, je hoort enkel de bass nog. je krijgt niks van de sfeer op de vloer mee, het is een stuk goedkoper om youtube filmpjes te kijken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:14 
 

shameete schreef:

roberttt schreef:
Jah echt man,, vet kewl enzo die vechtpartijen :cool: Ook de reden waarom je naar een feest gaat :yay:


ik heb er ook zat gezien die van begin tot het einde op de tribune hebben gezeten, is toch ook zonde?

Dan kun je beter gaan tandjes poffen inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
shameete schreef:

roberttt schreef:
Jah echt man,, vet kewl enzo die vechtpartijen :cool: Ook de reden waarom je naar een feest gaat :yay:


ik heb er ook zat gezien die van begin tot het einde op de tribune hebben gezeten, is toch ook zonde?

Dan kun je beter gaan tandjes poffen inderdaad

Inderdaad logische beredenering ja >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het een geslaagd feest. Beste sets voor mij waren

A.S.Y.S. - heerlijke oude sounds
Technoboy - Ook top set met inderdaad oude klappers
B-Front - Deze man begrijpt het nog steeds, past helemaal in qlimax elk jaar boeken zeg ik
Adaro - BAM perfect na B-Front om ff verder te zagen... atttennnntionnnnnnnnnnnnnn rag rag rag heerlijk

Wildstylez kun je merken dat ie 538 dance smash is, blij dat q-dance hem vooraan heeft gezet met zijn handjeklap hitjes formule
Isaac vond ik ook niet zo, wazige set met wat goede platen maar ook een hoop "zucht .. moet dat nou" platen
Frontliner is niet blijven hangen, zatox vond ik ook mwah

En brennan heart ? daar is elke getypte letter een waste of time.

EA heb ik nie meer gezien niet de moeite waard

Show was awesome... echt te gek maar das altijd bijna wel op qlimax, sfeer was goed, weinig wachttijden.

Ik heb me reuze vermaakt en daar gaat het uiteindelijk om
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 17:41 
 

Zo slecht vond ik Brennan Heart nou ook weer niet.
Wat oudere nummertjes erdoor :thumbup:

Alleen dikke facepalm bij die Wake Me Up edit, maar verder prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 549&type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:21 
 

JVDM schreef:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151319254571550.522816.14937486549&type=1

Afbeelding

Ja, leuuuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:41 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk feest. Tegenvallers vond ik Psyko Punkz en Zatox. Brennan Heart was erg clichématig en jammer inderdaad, maar we hadden afgesproken dat we net zouden doen alsof we italiaans waren en kei hard losgaan op wake me up enzo. Was erg leuk. :x Verder was de organisatie top! Pendelbussen, vlotte entree, vriendelijk personeel, enzovoorts. Nog veel leuke mensen ontmoet. Helaas ben ik wel best veel kwijt (overschatting enzo), maar daar hebben we de livesets en op lange termijn de dvd voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Die b-front intro. Wauw, wat een kippenvel opnieuw :drool:


Feestmoment van t jaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
ARNHEM - Het dancefeest Qlimax in stadion GelreDome in Arnhem is in het weekend ongekend rustig verlopen.
De politie verrichte slechts vier aanhoudingen voor drugsbezit, waar vorig jaar nog 150 arrestaties werden geteld. Volgens de bezoekers zat de organisatie op alle fronten goed in elkaar. Vooral de pendelbussen van en naar het stadion waren beter geregeld dan voorgaande jaren.

Qlimax vond in de nacht van zaterdag op zondag plaats en trok 28.000 feestgangers, waarmee GelreDome was uitverkocht. Daaronder enkele bezoekers uit Australië, die speciaal voor het feest naar Nederland waren gekomen

Bron: Gelderlander
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax 2012 wat een heerlijk feest, me 1e Qlimax en is zeker goed bevallen!
Ging er niet met te hoge verwachtingen heen maar heb me top vermaakt! :D

Helden vd avond: Technoboy, B-Front en Adaro

Magic in de gelredome! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer en ook tevens laatste keer qlimax voor mij. Vond het geld wat ik voor het kaartje en de reis heb moeten neerleggen het niet waard. Setjes waren in mijn ogen echt slecht op B-Front/Adaro na dan. Verder ook mateloos geirriteerd aan de mensen die niet wisten hoe ze zich moesten gedragen als ze van de kaart waren. Eerste feest voor mij in het gelredome, maar wat een drukte :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Verder ook mateloos geirriteerd aan de mensen die niet wisten hoe ze zich moesten gedragen als ze van de kaart waren.:/


Je gedragen en van de kaart gaan niet samen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:23 
 
Hardtraxx Newbie

ach, geen echt last van gehad. had nog een meisje een zakdoekje gegeven die voor twaalven al zat te nekken daar tussen de bar en de merchandise achterin de zaal.
zolang ze mij maar mishoudt vind ik het prima :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

shameete schreef:
ach, geen echt last van gehad. had nog een meisje een zakdoekje gegeven die voor twaalven al zat te nekken daar tussen de bar en de merchandise achterin de zaal.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:27 
 

shameete schreef:
ach, geen echt last van gehad. had nog een meisje een zakdoekje gegeven die voor twaalven al zat te nekken daar tussen de bar en de merchandise achterin de zaal.
zolang ze mij maar mishoudt vind ik het prima :D

allemaal naar de klote, heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:35 
 
Hardtraxxer

Ik vond het een heerlijk feestje,weinig geergerd aan andere mensen,set van Brennanheart daarintegen heb ik me wel echt mateloos aan geirriteerd...
Verder waren voor mij de hoogte punten: B-Front,Adaro,Technoboy
Lekkere oude platen in de set van technoboy,vond ik echt genieten!
En ja Adaro & B-Front spreekt voor zich zagen,beuken,gasse,snoeien! en nu op na LOUDNESS! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:38 
 

shameete schreef:
ach, geen echt last van gehad. had nog een meisje een zakdoekje gegeven die voor twaalven al zat te nekken daar tussen de bar en de merchandise achterin de zaal.
zolang ze mij maar mishoudt vind ik het prima :D

Dat ik echt typisch, 21.45 heb ik de eerste daar 2 jaar geleden al knock out zien liggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
shameete schreef:
ach, geen echt last van gehad. had nog een meisje een zakdoekje gegeven die voor twaalven al zat te nekken daar tussen de bar en de merchandise achterin de zaal.
zolang ze mij maar mishoudt vind ik het prima :D

Dat ik echt typisch, 21.45 heb ik de eerste daar 2 jaar geleden al knock out zien liggen..


Ik zag ook nog dat twee oudere mensen, man en vrouw, door security begeleid werden naar een afgesloten gedeelte, leek erop alsof ouders hun zoon of dochter moesten ophalen ofzo die naar de klote was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heer-lijk feest gehad!!

We waren rond half 12 binnen!! Laatste stuk Wildstylez meegepakt.. Soundstorm :thumbup: Frontliner draaide wederom lekker zoals verwacht. Isaac draaide, vond ik van de hak op de tak.. Die track na the Theme remix was wel heerlijk!! TBY heerlijk!! Lekker ook die oude platen erdoorheen.. Zatox live kon er mee door.. PP kon me niet echt bekoren same as Brennan Heart.. B-front :worship: Set van de Avond!! :drool:

Tijdens ff b-front even met maat op tribune gezeten aangezien het zijn eerste feestje na een auto-ongeluk in juli weer was.. hem er ff heengebracht en snel weer terug gegaan.. maar hoeveel mensen daar al sliepen :lol:

Adaro knalde ook lekker!! Bij EA alles er nog ff uitgeknald voordat mijn benen op waren! Draaide nog Mad Dog - Agony!! :thumbsup:

Op naar volgend jaar!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn verslag: https://partyflock.nl/report/12813:Qlimax.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere party!

Prima vermaakt, mischien iets hogere verwachting gehad. Had wat meer losgaan verwacht.. Dat was mij ook zeker gelukt maar doordat het zo druk was kon ik amper losgaan zonder dat er voordurend iemand langs mij wilde.. Iritant.. Maargoed. Het was mijn eerste keer Gelredome/Qlimax dus vandaar dat ik pas laat op de avond een fijne plek had gevonden... Rechts bij de bar! Daar kon ik tijdens b-front en adaro ff lekker uit me plaat.

Brennan heart was ook goed te doen vond ik, Freakshow anthem, gangnam style grap( xd ) en nog wat andere leuke platen... Frontliner vond ik tegenvallen.. Althans.. Had liever andere platen van hem gehoord. Dat viel tegen dus.

Wildstylez was zoals verwacht, jammer dat je die gast zn set tot op de volgorde bijna kunt voorspellen.. TBA's waren trouwens wel goed te doen.

Isaac vond ik heerlijk setje, zijn manier van mixen vond ik ook wel apart en leuk.

Tijdens Psykopunkz heb ik effe op de tribune gezeten, wel jammer want had wel effe willen losgaan op pounding senses! Verder niet veel mis met hun set imo... Anthem was wel echt om te huilen, heb m ook maar 1 x gehoord, tijdens psykopunkz...En dan nieteens met intro haha..Beter!

Zatox niet veel van meegekregen, maar wat ik hoorde was wel leuk.

Bfront en Adaro was heerlijk, satana,virus,magic,attention,inner creativity,kings of the underground... Lekker kunnen losgaan en was op t einde van Adaro helemaal op.. Ben dus loempias gaan halen bij een vreselijk chagerijnige kut vietnamees... Vervolgens even op de tribune gezeten EA gekeken, ben niet zo'n hardcore kenner maar vond het wel aardige nummers opzich..

Volgend jaar waarschijnlijk nog eens!

+Isaac
+Verklede mensen (lachen)
+Space-kezen, altijd lachen als je nuchter bent
+Bfront en Adaro

-Drukte&duwen
-Chagerijnige chinees/vietnames bij de vietnamese kraam
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Ben dus loempias gaan halen bij een vreselijk chagerijnige kut vietnamees...

Hahahah weet precies over wie je 't hebt ja. Wilde graag een ui voor een muntje, mocht gewoon niet. Gelukkig uiteindelijk nog langs een ola standje gewandeld op de weg naar buiten waar een jongen stond die het allemaal wat beter begreep. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg 2 bakken pangsit voor 2 munten op het eind, best gelopen. heb dus geen sago vietnamees gezien :P
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten