Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 00:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Verdomme, ik voel me gediscrimineerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 00:02 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
shameete schreef:
ach, geen echt last van gehad. had nog een meisje een zakdoekje gegeven die voor twaalven al zat te nekken daar tussen de bar en de merchandise achterin de zaal.

Afbeelding



Nah, Geef ze maar aan die gozer die buiten bij de toiletten de security waarschuwde dat er een zakje pillen op de grond lag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snapte af en toe echt niet waarom je om half 12 al kotsend op de tribunes zit, waar ben je dan mee bezig. Betaal je bijna 70 euro en dan ben je na een half uur al zo van de kaart dat je niks meer kunt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 01:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste keer Qlimax, en een zeer geslaagde partij. Eigenlijk precies wat ik er van verwacht had, dikke show, eerste paar setjes verstand op nul en gewoon een feestje maken met vrienden en echt losgaan vanaf B-Front. Wildstylez en Isaac waren niet zo heel bijzonder, Isaac's platenkeuze lag me echt totaal niet. Wel had hij de dikste openingsact, heel vet gedaan met die rookmachines. Frontliner daarna was gewoon prima, draaide wat er van hem verwacht werd en sloeg goed aan bij het publiek.

Set van de avond was (onverwachts) absoluut die van Technoboy, wat een drive zat hierin. Ook heerlijk dat ie die 2 Best Enemies platen draaide. B-Front en Adaro waren ook erg goed, maar konden voor mij niet aan Technoboy tippen, hoogtepunt van de avond.

Tsja, BH, Zatox en EA. Niet mijn ding op z'n zachtst gezegd. Vooral BH, kom op gast, woorden ga ik hier niet eens aan vuil maken. Psyko Punkz liggen me eigenlijk ook totaal niet maar kon hun setje wel waarderen met tracks als Split Second.

TiMOTHYb schreef:
Nog een half uur met iemand staan praten die het na 30 minuten smalltalk nodig vond om zich kenbaar te maken. "Zit je eigenlijk op forums?" Uhh ja hardtraxx. "Ow serieus ik ben Maestro N!" Echt? Timothyb man! "*facepalm*" held :D


Hahah, dit was wel een mooi momentje ja, heel erg random. Jullie gezichten toen jullie vroegen of ik naar Loudness ging en zei dat ik niet kan vanwege een technofeest. "Techno???!! Maar daar zit helemaal geen kick onder!!!" :lol: Haha, mooie gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 07:06 
 
Hardtraxx Veteran

Geniaal feest gehad :worship: Beste momente voor mij: Pounding Senses :love: , Steam Train :worship: :worship: :bomb: :bomb: en spacebrille :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook nog steeds aan het nagenieten van deze geweldige editie, met Adaro en B-Front als absolute hoogtepunten!!
Uitgebreid verslag is hiet te lezen: https://partyflock.nl/report/12814:Qlimax.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Geniaal feest gehad :worship: Beste momente voor mij: Pounding Senses :love: , Steam Train :worship: :worship: :bomb: :bomb: en spacebrille :D

Die spacebrillen waren kk mooi. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 14:43 
 
Hardtraxxer

Haha, kheb de hele avond m'n oranje bril uitgedeeld, altijd mooi die reactie's!
Iemand hier 'm nog opgehad eigenlijk? Ik was zo'n klein manneke, rond de 1,70 denk k.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Frazyr schreef:
Ben dus loempias gaan halen bij een vreselijk chagerijnige kut vietnamees...

Hahahah weet precies over wie je 't hebt ja. Wilde graag een ui voor een muntje, mocht gewoon niet. Gelukkig uiteindelijk nog langs een ola standje gewandeld op de weg naar buiten waar een jongen stond die het allemaal wat beter begreep. :thumbsup:



Haha, het lag dus niet aan mij! Das fijn...

Wat moest je eigenlijk met een ui xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Wat moest je eigenlijk met een ui xd

Vraag ik mij ook af, huilen kon je om de meeste sets al...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen idee het was 7 uur en ik wilde een ui, maar blijkbaar wilde hij die dus ook. En hij was nuchter..

Over dat techno; dat komt allemaal door mr_vertigo maar dat was inderdaad wel een mooi moment ja hahaha. Veel sterkte alvast de 8e!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Spobbertiet schreef:
Geniaal feest gehad :worship: Beste momente voor mij: Pounding Senses :love: , Steam Train :worship: :worship: :bomb: :bomb: en spacebrille :D

Die spacebrillen waren kk mooi. :lol: :lol:


xd xd jammer dat ze doorzichtig zijn kreeg wel paar blikke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 21:40 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
jRn schreef:
Spobbertiet schreef:
Geniaal feest gehad :worship: Beste momente voor mij: Pounding Senses :love: , Steam Train :worship: :worship: :bomb: :bomb: en spacebrille :D

Die spacebrillen waren kk mooi. :lol: :lol:


xd xd jammer dat ze doorzichtig zijn kreeg wel paar blikke :P

Jij had hele tijd die spiegelbril op joh :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 13:48 
 
Hardtraxxer

Maestro N schreef:
Hahah, dit was wel een mooi momentje ja, heel erg random. Jullie gezichten toen jullie vroegen of ik naar Loudness ging en zei dat ik niet kan vanwege een technofeest. "Techno???!! Maar daar zit helemaal geen kick onder!!!" :lol: Haha, mooie gasten.


haha ik kreeg bijna dezelfde reactie, ga je toevallig ook naar Time Warp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

Weet iemand welke websites foto's hebben van Qlimax? Had een kaartje gekregen maar ben dat kwijtgeraakt dus weet ik de naam niet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 14:39 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Weet iemand welke websites foto's hebben van Qlimax? Had een kaartje gekregen maar ben dat kwijtgeraakt dus weet ik de naam niet meer


devcon5.cc misschien? daar kreeg ik een kaartje van
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sjeeks schreef:
Maestro N schreef:
Hahah, dit was wel een mooi momentje ja, heel erg random. Jullie gezichten toen jullie vroegen of ik naar Loudness ging en zei dat ik niet kan vanwege een technofeest. "Techno???!! Maar daar zit helemaal geen kick onder!!!" :lol: Haha, mooie gasten.


haha ik kreeg bijna dezelfde reactie, ga je toevallig ook naar Time Warp?


Yes! Baalde er wel een beetje van dat het tegelijk met Loudness is maar goed, ga met een groep van bijna 20 man nu al geloof ik naar Time Warp, dus dat wordt ongetwijfeld minstens even mooi. Erg veel zin in. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Weet iemand welke websites foto's hebben van Qlimax? Had een kaartje gekregen maar ben dat kwijtgeraakt dus weet ik de naam niet meer

http://t.co/FrwNxB4Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:40 
 
Hardtraxxer

Millard Fillmore schreef:
Basshunterzz schreef:
Weet iemand welke websites foto's hebben van Qlimax? Had een kaartje gekregen maar ben dat kwijtgeraakt dus weet ik de naam niet meer


devcon5.cc misschien? daar kreeg ik een kaartje van


Ik had van http://www.dr-hb.de en http://www.Djpix.de
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.liquid-motion.nl/news.php
http://akkros.com/
http://www.hardmusic-community.de/index ... s/qlimax-2

die heb ik gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 11:16 
 
Hardtraxxer

Maestro N schreef:
Yes! Baalde er wel een beetje van dat het tegelijk met Loudness is maar goed, ga met een groep van bijna 20 man nu al geloof ik naar Time Warp, dus dat wordt ongetwijfeld minstens even mooi. Erg veel zin in. ^^


zal alleen wel even acclimatiseren worden om een avondje gedoemd te zijn tot max. zo'n 130 bpm.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn altijd van die crappy sites haha >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bfront intro al 20 keer teruggekeken (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 15:27 
 

Hooli schreef:
Bfront intro al 20 keer teruggekeken (L)

Afbeelding
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten