Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2012
Past

Qlimax 2012

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Verdomme, ik voel me gediscrimineerd.
S
7 posts member since 2009
last seen Dec 2012
TiMOTHYb wrote:
shameete wrote:ach, geen echt last van gehad. had nog een meisje een zakdoekje gegeven die voor twaalven al zat te nekken daar tussen de bar en de merchandise achterin de zaal.
Qlimax 2012 (24-11-2012, GelreDome, Arnhem)

Nah, Geef ze maar aan die gozer die buiten bij de toiletten de security waarschuwde dat er een zakje pillen op de grond lag.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Ik snapte af en toe echt niet waarom je om half 12 al kotsend op de tribunes zit, waar ben je dan mee bezig. Betaal je bijna 70 euro en dan ben je na een half uur al zo van de kaart dat je niks meer kunt?
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Eerste keer Qlimax, en een zeer geslaagde partij. Eigenlijk precies wat ik er van verwacht had, dikke show, eerste paar setjes verstand op nul en gewoon een feestje maken met vrienden en echt losgaan vanaf B-Front. Wildstylez en Isaac waren niet zo heel bijzonder, Isaac's platenkeuze lag me echt totaal niet. Wel had hij de dikste openingsact, heel vet gedaan met die rookmachines. Frontliner daarna was gewoon prima, draaide wat er van hem verwacht werd en sloeg goed aan bij het publiek.

Set van de avond was (onverwachts) absoluut die van Technoboy, wat een drive zat hierin. Ook heerlijk dat ie die 2 Best Enemies platen draaide. B-Front en Adaro waren ook erg goed, maar konden voor mij niet aan Technoboy tippen, hoogtepunt van de avond.

Tsja, BH, Zatox en EA. Niet mijn ding op z'n zachtst gezegd. Vooral BH, kom op gast, woorden ga ik hier niet eens aan vuil maken. Psyko Punkz liggen me eigenlijk ook totaal niet maar kon hun setje wel waarderen met tracks als Split Second.
TiMOTHYb wrote:Nog een half uur met iemand staan praten die het na 30 minuten smalltalk nodig vond om zich kenbaar te maken. "Zit je eigenlijk op forums?" Uhh ja hardtraxx. "Ow serieus ik ben Maestro N!" Echt? Timothyb man! "*facepalm*" held :D
Hahah, dit was wel een mooi momentje ja, heel erg random. Jullie gezichten toen jullie vroegen of ik naar Loudness ging en zei dat ik niet kan vanwege een technofeest. "Techno???!! Maar daar zit helemaal geen kick onder!!!" :lol: Haha, mooie gasten.
Last edited by Maestro N on , edited 1 time in total.
A
Geniaal feest gehad :worship: Beste momente voor mij: Pounding Senses :love: , Steam Train :worship: :worship: :bomb: :bomb: en spacebrille :D
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Ook nog steeds aan het nagenieten van deze geweldige editie, met Adaro en B-Front als absolute hoogtepunten!!
Uitgebreid verslag is hiet te lezen: https://partyflock.nl/report/12814:Qlimax.html
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Anonymous wrote:Geniaal feest gehad :worship: Beste momente voor mij: Pounding Senses :love: , Steam Train :worship: :worship: :bomb: :bomb: en spacebrille :D
Die spacebrillen waren kk mooi. :lol: :lol:
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Haha, kheb de hele avond m'n oranje bril uitgedeeld, altijd mooi die reactie's!
Iemand hier 'm nog opgehad eigenlijk? Ik was zo'n klein manneke, rond de 1,70 denk k.
Hardtraxxer
835 posts member since 2010
last seen Oct 2015
TiMOTHYb wrote:
Frazyr wrote:Ben dus loempias gaan halen bij een vreselijk chagerijnige kut vietnamees...
Hahahah weet precies over wie je 't hebt ja. Wilde graag een ui voor een muntje, mocht gewoon niet. Gelukkig uiteindelijk nog langs een ola standje gewandeld op de weg naar buiten waar een jongen stond die het allemaal wat beter begreep. :thumbsup:

Haha, het lag dus niet aan mij! Das fijn...

Wat moest je eigenlijk met een ui xd
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Frazyr wrote:Wat moest je eigenlijk met een ui xd
Vraag ik mij ook af, huilen kon je om de meeste sets al...
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Geen idee het was 7 uur en ik wilde een ui, maar blijkbaar wilde hij die dus ook. En hij was nuchter..

Over dat techno; dat komt allemaal door mr_vertigo maar dat was inderdaad wel een mooi moment ja hahaha. Veel sterkte alvast de 8e!!
A
jRn wrote:
Anonymous wrote:Geniaal feest gehad :worship: Beste momente voor mij: Pounding Senses :love: , Steam Train :worship: :worship: :bomb: :bomb: en spacebrille :D
xd xd jammer dat ze doorzichtig zijn kreeg wel paar blikke :P
S
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2012
last seen Nov 2013
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Anonymous wrote:
jRn wrote:
xd xd jammer dat ze doorzichtig zijn kreeg wel paar blikke :P
Jij had hele tijd die spiegelbril op joh :p
S
Hardtraxxer
187 posts member since 2012
last seen Mar 2016
Maestro N wrote: Hahah, dit was wel een mooi momentje ja, heel erg random. Jullie gezichten toen jullie vroegen of ik naar Loudness ging en zei dat ik niet kan vanwege een technofeest. "Techno???!! Maar daar zit helemaal geen kick onder!!!" :lol: Haha, mooie gasten.
haha ik kreeg bijna dezelfde reactie, ga je toevallig ook naar Time Warp?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Weet iemand welke websites foto's hebben van Qlimax? Had een kaartje gekregen maar ben dat kwijtgeraakt dus weet ik de naam niet meer
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Basshunterzz wrote:Weet iemand welke websites foto's hebben van Qlimax? Had een kaartje gekregen maar ben dat kwijtgeraakt dus weet ik de naam niet meer
devcon5.cc misschien? daar kreeg ik een kaartje van
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
sjeeks wrote:
Maestro N wrote: Hahah, dit was wel een mooi momentje ja, heel erg random. Jullie gezichten toen jullie vroegen of ik naar Loudness ging en zei dat ik niet kan vanwege een technofeest. "Techno???!! Maar daar zit helemaal geen kick onder!!!" :lol: Haha, mooie gasten.
haha ik kreeg bijna dezelfde reactie, ga je toevallig ook naar Time Warp?
Yes! Baalde er wel een beetje van dat het tegelijk met Loudness is maar goed, ga met een groep van bijna 20 man nu al geloof ik naar Time Warp, dus dat wordt ongetwijfeld minstens even mooi. Erg veel zin in. ^^
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Basshunterzz wrote:Weet iemand welke websites foto's hebben van Qlimax? Had een kaartje gekregen maar ben dat kwijtgeraakt dus weet ik de naam niet meer
http://t.co/FrwNxB4Q
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Millard Fillmore wrote:
devcon5.cc misschien? daar kreeg ik een kaartje van
Ik had van http://www.dr-hb.de en http://www.Djpix.de
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
S
Hardtraxxer
187 posts member since 2012
last seen Mar 2016
Maestro N wrote: Yes! Baalde er wel een beetje van dat het tegelijk met Loudness is maar goed, ga met een groep van bijna 20 man nu al geloof ik naar Time Warp, dus dat wordt ongetwijfeld minstens even mooi. Erg veel zin in. ^^
zal alleen wel even acclimatiseren worden om een avondje gedoemd te zijn tot max. zo'n 130 bpm.. ;)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Zijn altijd van die crappy sites haha >.<
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Bfront intro al 20 keer teruggekeken (L)
C
Hooli wrote:Bfront intro al 20 keer teruggekeken (L)
Qlimax 2012 (24-11-2012, GelreDome, Arnhem)