Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

carnagesymbiote schreef:
ik irriteer me ook aan jou ka kind flikker op met die ruftmian

:lol:
Jij vind Villain zeker de held van de MC's? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik heb de hele avond eigenlijk geen MC gehoord ?! :huh:

Dat viel mij ook al op inderdaad!
1 momentje dat ik Villain een of andere toespraak hoorde houden, en E-Life tijdens EA. De rest van de avond amper iets meegekregen van de MC's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
roberttt schreef:
Ik heb de hele avond eigenlijk geen MC gehoord ?! :huh:

Dat viel mij ook al op inderdaad!
1 momentje dat ik Villain een of andere toespraak hoorde houden, en E-Life tijdens EA. De rest van de avond amper iets meegekregen van de MC's.


Echt ideaal was het gewoon _0_ Ze kunnen die MC's echt net zo goed weg laten :p want het voegt blijkbaar echt totaal niets toe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
pecola-tje schreef:
roberttt schreef:
Ik heb de hele avond eigenlijk geen MC gehoord ?! :huh:

Dat viel mij ook al op inderdaad!
1 momentje dat ik Villain een of andere toespraak hoorde houden, en E-Life tijdens EA. De rest van de avond amper iets meegekregen van de MC's.


Echt ideaal was het gewoon _0_ Ze kunnen die MC's echt net zo goed weg laten :p want het voegt blijkbaar echt totaal niets toe xd

Nu ik er over nadenk, inderdaad. Niks van meegekregen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:02 
 

Heb ik normaliter ook nooit, tot ik de set's terugluister :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:14 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Basshunterzz schreef:
daar moesten we nog tot half 9 wachten, uiteindelijk om 10 uur weer thuis. Ga in ieder geval nooit meer met het OV.

10 uur thuis? Niet klagen joh, als ik met het OV ben, en om 10 uur thuis ben dan is dat echt aan de vroege kant. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd.. :P


Haha wij waren gewoon met de auto pas om 9 u half tien thuis ofzo en waren al om half 7 aan t rijden. Kutwind
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

carnagesymbiote schreef:
AniThing schreef:
iMark schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom er 3 MC's waren op Qlimax?
Wat is er mis met Ruffian?


no idea

maar ruff is gewoon DE mc voor qlimax.

irriteer me mateloos aan dat kindje villain

ik irriteer me ook aan jou ka kind flikker op met die ruftmian


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Dit was trouwens wel weer DE reden voor mij om dit jaar Qlimax weer een kans te geven, de heerlijke show er omheen.
Heerlijke introductie + eerste track van een heerlijke set. 5 minuten enorm van genoten op dat moment..! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Krijg er gewoon kippenvel weer van (L) Is me toch nog wel een beetje bijgebleven dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb weinig meer met Qlimax maar die filmpjes met die hele show geven me ook kippenvel. Je kan zeggen wat je wil maar qua show en productie is dit feest ongeƫvenaard goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 00:50 
 

Ja, alleen jammer van die dildo die rond aan het zwaaien is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 01:06 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:


Dit was trouwens wel weer DE reden voor mij om dit jaar Qlimax weer een kans te geven, de heerlijke show er omheen.
Heerlijke introductie + eerste track van een heerlijke set. 5 minuten enorm van genoten op dat moment..! :drool:


Vond dat de show eromheen (wat op de screens te zien was, lasers etc.) deze set nog beter maakte. Dit is eigenlijk de enige show die ik me nog goed herinner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 01:08 
 

Nerazzurro93 schreef:
Ja, alleen jammer van die dildo die rond aan het zwaaien is.

die opblaasbare staven? verbieden.. keihard, kutdingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 01:16 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk feest was dit :D
Beste sets waren van B-front en Technoboy. Dieptepunt was Brennan Heart en Wildstylez ook vrij teleurstellend :(

Sfeer en show was wel echt ongelooflijk. Heel erg genoten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 01:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die b-front intro. Wauw, wat een kippenvel opnieuw :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:01 
 
Hardtraxx Newbie

pecola-tje schreef:
Dieptepunt was trouwens wel de Gangnam Style + Wake Up mash-up van Brennan Heart.
Man dat was echt te triest voor woorden xd


stel je niet aan, dat was maar een paar seconden en uit de tekst daarna was op te maken dat het troep is :P

van die anabole types was er eentje die z'n maat al waarschuwde dat ie nog eens tikken zou krijgen.. blijkbaar had ie gelijk dus :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:09 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Heb ik normaliter ook nooit, tot ik de set's terugluister :P


same here
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

shameete schreef:
stel je niet aan, dat was maar een paar seconden en uit de tekst daarna was op te maken dat het troep is :P

van die anabole types was er eentje die z'n maat al waarschuwde dat ie nog eens tikken zou krijgen.. blijkbaar had ie gelijk dus :cool:

Nuttige eerste post van je hier op Hardtraxx, welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:18 
 

Gaat niks boven tikken uitdelen op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klote zooi, report getypt klapt m'n browser eruit.

Wildstylez zoals verwacht geen moer aan. Vreselijke zeikplaten veel te veel zang, gewoon niks meer voor op een feest. Mindere periode, vind ik in elk geval, lijkt voor hem nu aangebroken. Het zal technisch vast allemaal wel goed in elkaar zitten, ik vind het echt niets voor op een feest. Isaac vond ik wel vet, zat alleen vrij weinig logica en opbouw in die set, early mashup was echt gaaf en ook exploration of space paste wel precies in de avond. Afsluiten met ease my mind moet je gewoon lekker niet doen. Frontliner is echt de nieuwe productiemachine naast Wildstylez, maar het valt me op dat hij mij de laatste tijd ook steeds minder kan boeien. Was wel benieuwd naar DoaD, kicks zijn niet zo erg als ik verwacht had maar dat hele verhaal wat voorgedragen wordt door Nikki is gewoon klote. Tweede climax vind ik vrij vet, einde van de melodie die wordt vervangen door van die NC geluidjes. Psyko Punkz erg van genoten eigenlijk. Was precies in een goede bui ervoor. Vet dat ze pounding senses draaiden, en verder smakelijk gelachen om die checking mic session rommel :D Brennan Heart weer lekker veel van hetzelfde, leuk dat hij live stond! B-Front set van de avond wmb, enige die echt veel afwisseling en vette platen weet te brengen. Face the truth is mij op mysterias (die intro, tering wat vet) na het meeste bijgegebleven. Adaro totaal anders dan wat ik de rest van het jaar van hem heb meegekregen. Haunter blijft echt een gave plaat, vooreerst vond ik het niet zo vet en verassend. Doodzonde ook om Thijs een half uurtje te laten draaien, had BH dat lekker laten doen. Erg jammer want ik had graag nog een pattern of proud to be loud ofzo gehoord. Vorig jaar kon dat toch ook? EA voldeed aan alle verwachtingen. Kon ook geen spier meer bewegen zonder ergens kramp te krijgen, hoorde ik trouwens moeilijk veel mensen over. Komt door de kou buiten ofzo?

Eerste half uur trouwens mateloos staan ergeren aan wat zweet Italianen met rugtassen (waarom dan ook?). Voorderest eigenlijk niet zoveel van de rest van de zaal meegekregen. 7 uur lang op dezelfde plek gestaan met een groep van 20 man. Nog een half uur met iemand staan praten die het na 30 minuten smalltalk nodig vond om zich kenbaar te maken. "Zit je eigenlijk op forums?" Uhh ja hardtraxx. "Ow serieus ik ben Maestro N!" Echt? Timothyb man! "*facepalm*" held :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

carnagesymbiote schreef:
AniThing schreef:
iMark schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom er 3 MC's waren op Qlimax?
Wat is er mis met Ruffian?


no idea

maar ruff is gewoon DE mc voor qlimax.

irriteer me mateloos aan dat kindje villain

ik irriteer me ook aan jou ka kind flikker op met die ruftmian

Zozo, speciaal een account aanmaken voor deze opmerking?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Gaat niks boven tikken uitdelen op een feest

Idd, soms kan je zo pis en pislink worden om van die anabolen mannetjes dat je gewoon er 1 op de bek moet tikken.. maakt een feest echt af ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:50 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

shameete schreef:
pecola-tje schreef:
Dieptepunt was trouwens wel de Gangnam Style + Wake Up mash-up van Brennan Heart.
Man dat was echt te triest voor woorden xd


stel je niet aan, dat was maar een paar seconden en uit de tekst daarna was op te maken dat het troep is :P

van die anabole types was er eentje die z'n maat al waarschuwde dat ie nog eens tikken zou krijgen.. blijkbaar had ie gelijk dus :cool:


Jah echt man,, vet kewl enzo die vechtpartijen :cool: Ook de reden waarom je naar een feest gaat :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Was echt te ziek voor woorden, toen dat scherm in een keer open ging. Kippenvel overal en mijn mond stond wijd open :P
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten