Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:28 
 

Waren er MC's dan? Vond ze dit jaar lang niet zo storend als anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Meer morgen.. Maar wat een geweldig feest! The Prophet is aardig genaaid, die had naar iedereen ide op qlimax stond zijn nieuwe tracks gestuurd, niemand heeft ze gedraaid. Goed bezig! :D

Villain was voor de softere, ruffian voor het italiaanse gedeelte, en dv8 stond alleen tijdens b-front te mc'en.

Vergeet EA's buttbuddy E-Life niet. Ben benieuwd of iemand het aantal keren dat hij bra zegt bij heeft gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me uitstekend vermaakt, alleen pas rond 12 uur binnen omdat er een lul aan de noodrem had getrokken in de trein.

Bijna hele avond rechts op podiums gestaan lekker veel ruimte en gezellige mensen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geniaal feest! Muziek was heelijk (L) Show niks van meegekregen. Maarja, daar hebben we youtube voor :D maar de setjes, baas!!! Veel oude nummers gehoord en nummers waarvan ik hou (L)

Met als topper Attention tijdens Adaro! Blijft 1 van de beste hardstyle platen (L)

Op naar volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je weer niet gezien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Uitstekend vermaakt! Grote pluspunten waren zeker Technoboy, B-Front en Adaro.
Evil Activities kan beter thuis blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qlimax was echt super vet! Iemand ook dat wijf rond zien lopen in d'r blote tieten, wat een meloenen zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Qlimax was echt super vet! Iemand ook dat wijf rond zien lopen in d'r blote tieten, wat een meloenen zeg! :love:

Wtf? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Rampestamper schreef:
Qlimax was echt super vet! Iemand ook dat wijf rond zien lopen in d'r blote tieten, wat een meloenen zeg! :love:

Wtf? :lol:

Inderdaad, hoe kun je nou IN je blote tieten rondlopen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:27 
 
Hardtraxxer

genieten avondje! en prima af kunnen sluiten met Adaro en Evil Activities :thumbup:

meest storende van de avond was een of andere halve tamme die bijna begon te janken omdat ie een paar druppels water op z'n shirt kreeg, blijf dan toch lekker thuis.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima vermaakt op dit feest, voor mij was het een geslaagde avond.
Drukte vond ik alles meevallen, hele avond rechtshalf/voor gestaan en alle ruimte om los te gaan! ^^

Beste setjes waren duidelijk van Adaro, B-Front, Frontliner & Technoboy :worship:
Evil Activities vond ik in 1 woord drama. Toen maar een beetje rond staan kijken, de zin om echt los te gaan was bij mij wel weg na het zoveelste hitje.

Waren wel weer een aantal agressieve anabolen aanwezig. WTF-momentje was dan ook toen 2 meter naast mij zo'n kerel (per ongeluk) wat drinken over zich heen kreeg, en compleet door het lint ging. Heeft zo'n andere kerel vol, maar dan ook echt VOL op z'n neus geslagen, die 2 minuten helemaal geen besef meer had van plaats en tijd. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Prima vermaakt op dit feest, voor mij was het een geslaagde avond.
Drukte vond ik alles meevallen, hele avond rechtshalf/voor gestaan en alle ruimte om los te gaan! ^^

Beste setjes waren duidelijk van Adaro, B-Front, Frontliner & Technoboy :worship:
Evil Activities vond ik in 1 woord drama. Toen maar een beetje rond staan kijken, de zin om echt los te gaan was bij mij wel weg na het zoveelste hitje.

Waren wel weer een aantal agressieve anabolen aanwezig. WTF-momentje was dan ook toen 2 meter naast mij zo'n kerel (per ongeluk) wat drinken over zich heen kreeg, en compleet door het lint ging. Heeft zo'n andere kerel vol, maar dan ook echt VOL op z'n neus geslagen, die 2 minuten helemaal geen besef meer had van plaats en tijd. :/


Kansloze types :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:45 
 
Hardtraxxer

volgensmij stond ik naast je pe-colatje, 2 doorgesnoven cokegasten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb ook een gevecht gezien.. Volgens mij was dat dezelfde als pecolatje? Ook ineens een opgefokt knaapje wat hem helemaal fliptje :') Zijn toen snel weg gegaan.. Trieste lui,, echt diep triest :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou goed kunnen inderdaad, was aan de rechterkant, iets voor het midden zeg maar. Trieste figuren waren dat ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran

1ste grote feest, en het was helemaal geweldig

Na een slecht begin van de avond in plaats van met de auto, noodgedwongen met de trein naar Arnhem gegaan. Erg goed geregeld trouwens met die bussen! Om kwart voor 11 kwamen we de zaal binnen terwijl A*S*Y*S Zombie Nation draaide. Ik keek mun ogen uit naar het publiek wat er stond op het veld en de stage. Even op het podium naar de opening gekeken, wat een vette stage met die 'poort' die openging. Daarna een plekje gaan zoeken op het veld. We vonden een plek net links achter de VIP? In ieder geval waar de techniek enzo zat. Daar hadden we een goed zich op de stage en best veel ruimte.

De sets:

Wildstylez -> Gewoon lekker setje om mee te beginnen, niks op aan te merken
Frontliner -> Blij dat hij er was, gewoon lekkere set zoals verwacht met heerlijke tracks
Isaac -> Had er niet veel van verwacht, maar viel me toch niet tegen
Technoboy -> Heerlijke set! Wat oude nummers gehoord en een van de beste sets van de avond
Zatox -> Ja, niet echt de beste set. Wel vermaakt, maar aan de andere kant ook weer niet :P
Psyko Punkz -> Kan me er niet heel veel van herinneren, zal dan ook niet zo spetterend zijn geweest
Brennan Heart -> Ik en een vriend gingen wat eten, en we hoorde Lose My Mind. Jezus wat was ik blij dat ik aan het eten was. Beter stopt die gast gewoon als hij geen normale set neer kan zetten. De laatste 10 minuten toen we maar besloten om terug te gaan naar de zaal hoorde ik die achterlijke wekker al en dacht ik echt van gast, STOP!:thumbdown:
B-Front -> beetje jammer dat ze Brennan Heart hiervoor hebben neergezet. Maar deze man maakte al mijn verwachtingen waar, gewoon een dikke knal set die ik wel nodig had!
Adaro -> voor een half uurtje echt dikke nummers in een set (Lost in the mist, Mistress, Master Class, Satana) een heerlijke knal set!
EA -> tja, mijn verwachting was laag en die maakte hij waar. Dat je zo een feest af gaat sluiten zeg, dacht dat hij iets harder ging draaien (voor zijn doen dan) omdat hij Incoming draaide. Toen riep MC Brah: 'are you ready to go hard' toen dacht ik van oh oké misschien dat het dan nog kan. Maar nee hoor meneer gaat Evil Inside draaien :thumbdown:

Om half 8 zaten we in de bus naar Arnhem en daar moesten we nog tot half 9 wachten, uiteindelijk om 10 uur weer thuis. Ga in ieder geval nooit meer met het OV.

+ Adaro
+ B-Front
+ Technoboy
+ best veel ruimte op onze plek
+ show
+ geluid
+ geen wachtrij

- EA & MC Brah
- Brennan Kaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Zou goed kunnen inderdaad, was aan de rechterkant, iets voor het midden zeg maar. Trieste figuren waren dat ja.


Uhhmmm jah,, vlak bij die trap en de bar :p Echt hele trieste figuren :')

Die blik ook in die ene gast zijn ogen :lol: Bijzonder, nog nooit zoveel haat gezien xd Agressief niet normaaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
daar moesten we nog tot half 9 wachten, uiteindelijk om 10 uur weer thuis. Ga in ieder geval nooit meer met het OV.

10 uur thuis? Niet klagen joh, als ik met het OV ben, en om 10 uur thuis ben dan is dat echt aan de vroege kant. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Basshunterzz schreef:
daar moesten we nog tot half 9 wachten, uiteindelijk om 10 uur weer thuis. Ga in ieder geval nooit meer met het OV.

10 uur thuis? Niet klagen joh, als ik met het OV ben, en om 10 uur thuis ben dan is dat echt aan de vroege kant. Is volgens mij ook nog nooit gebeurd.. :P


Nou,, ik was half 11 thuis en was met Eventtravel :p Als ik met de NS was.. Was ik pas rond half 1 thuis :x Dus,, niet klagen Basshunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dieptepunt was trouwens wel de Gangnam Style + Wake Up mash-up van Brennan Heart.
Man dat was echt te triest voor woorden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Dieptepunt was trouwens wel de Gangnam Style + Wake Up mash-up van Brennan Heart.
Man dat was echt te triest voor woorden xd

`
tja, t sloeg wel aan bij het publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier een verslagje van mijn kant :)

Rond 4 uur naar een vriend van me gegaan, lekker chinees gegeten (denk uiteindelijk te weinig bodem gelegd) en wat biertjes gepakt onder het genot van een lekker muziekje. Om kwart voor 8 de trein vanuit Heeze gepakt, en via Den Bosch naar Arnhem gereisd, vanuit Eindhoven reise Chris Two met ons mee.

Op station Den Bosch Jack of Sound tegen gekomen, en voor de rest belachelijk veel Italianen en een trein die erg ver door reed... Nog een lekker plekje in de coupé gevonden, en met m'n ipod boxen een aardige party gemaakt, alleen zijn die Italianen strontvervelend (vragen alleen maar om joints en zijn chagrijnig). De hele bustocht naar 't Gelredome leek wel op een safari, moest me goed vasthouden iig :P.

De entree verliep super, binnen 10 minuten (het was rond 10 uur) , liepen we al binnen op de omloop, alwaar we de muntjes en andere dingen geregeld hadden. Aangezien we de stage nog niet hadden gezien, was het maar eens tijd om naar binnen te gaan ^^ ! Het Gelredome was echt supermooi aangekleed, en onder de klanken van ASYS kwamen we het Gelredome binnen ! Ook nog lekker gejumpt op een plaat van Coone, prima openingssetje :P. Ondertussen alweer aardig wat bekenden tegengekomen, en de zaal verder verkend. Wat me wel opviel, dat er echt belachelijk veel buitenlanders waren , die het niet konden waarderen als je rondsprong tijdens de openingsshow, omdat het niet goed was voor hun filmpje xd.

De stage vond ik op een kruising van 2010 en 2011 lijken, maar was wel mooi zoals eerder al gezegd was. De openingsshow van vorig jaar vond ik vetter , maargoed, we konden gaan genieten van ..... Wildstylez ! Wel aardig wat lekkere nummers gehoord, helaas ook de gebruikelijke kaas, en losgegaan op Wild Ones :lol: . Ergens in de set Chris Two kwijtgeraakt, en Devatu92 gesproken.

Hierna was het de beurt aan locked kaart nummer 1.... Frontliner ! Grappig livesetje, niet meer dan dat. Alleen On the Go en Symbols vond ik echt te pruimen. In deze set ook maar wat wezen eten. Lekker veel Duitsers knock out op de tribune gespot xd. Mistte toch echt nummers als Phaseriffic , First Cut en nog wat hards in deze set.

Na Frontliner kwam Isaac, vond z'n set er één met pieken en dalen. Aardige klassiekers, afgewisseld met meuk als Ease my mind... Break the show was uiteraard genieten ! Ergens in deze set kreeg ik last van m'n buik, helaas niet kunnen schijten deze nacht. Uiteraard hartjes gemaakt op Lessons in Love , met Robertt in m'n gedachten (L) .

Afijn, na Isaac kwam Technoboy... Op z'n nieuwe nummers na, heerlijke set ! Les Phases, Angel, Les Drums .... Topset ! Ergerde me wel aan het mixwerk wat ontzettend traag was :/ . Maarja, hij mixte tenminste nog wel, kon je op Adaro en B-front na niet van de andere dj's zeggen !

Na het setje van Technoboy, was het de beurt aan Zatox ..... Sorry maar Zatox kan me sinds 2010 helaas niet meer boeien, vond z'n set echt heel erg saai. Van een onderscheidende dj is hij afgegleden richting Brennan Heart. Ook alleen maar eigen nummers, tsja sorry maar het was gewoon niet m'n ding, z'n set vorig jaar was veel leuker !

Het stokje werd overgegeven aan Psyko Punkz, die een aantal leuke eigen nummers draaiden, maar natuurlijk wel Pounding Senses en Samara ! Genieten dit, en rare blikken van buitenlanders die het niet meer aankunnen ofzo xd. Leuk setje, kan hun stijl meestal wel waarderen. Had alleen een hardere set verwacht.

We zijn alweer aangekomen bij het dieptepunt van de nacht.... Brennan Heart ..... :') :')
- Geen mixwerk
- Kaas in het kwadraat
- Gangnam style en Fade into Darkness
- Wake Up

Lose my mind was wel weer eens lachen, evenals One Blade... Verder laat hij 2 klanken horen van Bang the Bass, flippo. Gatver, dieptepunt in de avond dit !

Tijd voor B-front, maar vond z'n set wat eentonig. Wist me op de een of andere manier niet echt te raken, en had gehoopt op meer afwisseling. Wel wat vette nummers gehoord, maar had meer van B-front verwacht. De intro was wel geniaal met die joker :lol: .

Na B-front mocht Adaro een halfuur draaien, en dit was me toch een knallend halfuurtje ! Satana, Mistress, maximale ramplaat Attention.... En Bolivia vond ik serieus vet xd. Na Adaro zijn we richting tribune gegaan, Evil Activities was geen zak aan, en ik ben in slaap gevallen xd. Rond kwart voor 7 weggegaan, en om 10.00 weer netjes in m'n bedje gaan liggen.

Leuk feest, maar vond het vorig jaar leuker ! Had het idee dat alles wat langs me heen liep, en ik was erg vermoeid helaas.

+ setjes van ASYS, Technoboy, Adaro
+ Geluid op de dansvloer
+ Stage
+ Sfeer
+ Ongein in de trein etc...
+ Attention, Spectral, Les Phases, Angel, Pounding Senses, Samara, Break the Show
+ Het moment dat Brennan Heart kapte met 'draaien' .

------ Brennan Heart
- Italianen
- Zatox
- Vermoeidheid
- Had soms het idee dat ik op Qlimax 2011 / 2010 stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat was echt min van Brennan heart! Dacht eidnelijk weer eens Bang The bass te horen.. Was het maar 5 seconden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:37 
 
Hardtraxx Newbie

AniThing schreef:
iMark schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom er 3 MC's waren op Qlimax?
Wat is er mis met Ruffian?


no idea

maar ruff is gewoon DE mc voor qlimax.

irriteer me mateloos aan dat kindje villain

ik irriteer me ook aan jou ka kind flikker op met die ruftmian
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb de hele avond eigenlijk geen MC gehoord ?! :huh:
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten