Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke editie :D

Ik kwam uur of 1 binnen wandelen, rond die tijd kwam isaac.... niks voor mij hoorde wel paar leuke tracks.
Eindelijk Techoboy :D Deze man heeft altijd lekkere sets al vond ik zijn nieuwe spul geen reet aan, maar toen kwam hij met die oude knallers . Gewoon onverwacht hemels was zijn set en had de zin er goed in op dat moment. Held :worship:
Toen kwam Zatox, vind hem normaal neit echt veel aan maar zijn DAMN nice :D
Gewoon heerlijke megamix van zijn tracks dus het tempo zat er goed in alleen vond ik het erg kort.
PP >.> meuk geskipped zat niks speciaals in maar hoorde 2 of 3 leuke platen.
Achjah toen kwam Brennan Fart, juist was natte scheet vergeleken met de set van zatox. Was een beetje hetzelfde idee begreep ik alleen klonk het niet echt.
Eindelijk B-Front :D gewoon heerlijke set, heb alle tracks gehoord die ik wou horen :D
Adaro was nu aan de beurt alleen toen begaf mijn knie het effe dus moest ik effe zitten :(
Zat wel een plaat tussen die erg lekker klonk weet alleen niet meer welke :P (Natural Born Killers?)
Toen kwam Stoute Bezigheden, meuk geen fuck aan heb 1 plaat gehoord die ik altijd al wou horen :D

Verder was het een vette avond heb me prima vermaakt met leuke sets :d
Stage vond ik weinig aan, heb een hekel aan die schermen >.> ziet er zo lui uit

++ Technoboy
++ B-Front
+ Zatox
+ Adaro

- muntjes >.>
- warmte op de staan/stamp tribunes
- Brennan Fart
- Stoute Bezigheden (niet afsluit waardig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:25 
 

Onthafloorx schreef:
En Brennan heart flikker op joh met je kutnummers die ik nu al een jaar moet horen.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Aan t einde van de set van B-Front zijn we naar huis gegaan, aangezien niemand van ons nou echt zit te wachten op de kermis hardcore van EA, maar blijkbaar kwam daar eerst Adaro nog tussendoor.. Toch wel erg jammer!

Tactisch. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooooooooooodan! Wat een geweldig feest zeg.. Overtrof al mijn verwachtingen.. Ohh wait, ik ging er zonder verwachtingen heen! :D , maar toch wel erg genoten van Technoboy, -> Angels, les phases etc :worship:
B-Front ging nog even door het lint heen.. Wat een set was me dat zeg :worship: Adaro draaide ook echt gruwelijk goed gewoon! Al met al een top avond gehad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:11 
 

Brennan Heart had echt een topset! Avond van mijn leven gehad, volgend jaar gewoon weer! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was een aardig avondje!

maar jezus wat een waardeloze anthem :lol:
echt de slechtste die k in jaren gehoord heb :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn held van de avond is Technoboy, heerlijk die set met de klappers van een aantal jaren geleden :love:
De setjes waar ik destijds van hem zo van heb genoten kwam gister weer een btje terug :D
Verder was het een mooi feesie, de productie van Q-dance lag weer op een hoog niveau. Erg gaaf om te zien dat er bij iedere dj wissel achter die grote bewegende viedeowall weer wat anders achter vandaan kwam :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:40 
 
Hardtraxx Newbie

geweldig feest ging goed los!
http://youtu.be/C8dSZA7j4ZE
filmpje Adaro met E-force - Masterclass
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Brennan Heart had echt een topset! Avond van mijn leven gehad, volgend jaar gewoon weer! :worship:


:lol: ,

onee kutgrap
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man, man... die lasers op een begeven moment.
daar hebben ze zeker niet op bespaard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was wel weer lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:49 
 

ZO, ik ben ook weer wakker. Qlimax 2012, mooie editie alhoewel een mix van 2010 en 2011 (vond ik persoonlijk)
Ik was met Urbandesigner en 2 vriendne van hem, maar die ben ik al te snel kwijt geraakt waardoor ik mijn eigen plan heb kunnen trekken.

Overal een beetje gestaan, vooraan, midden vooraan, midden midden en overal genoeg ruimte gehad (tegen uur of 12 zaten de meeste al op de tribune). Aankleding en stage zaten goed in elkaar, veel bewegende elementen en een goede show erom heen (mooie intro's...).

Setjes waren ook dikke prima (Isaac met veel oude nummers, Technoboy die er goed op knalde, Frontliner LIVE (helemaal dik), B-Front & Adaro waren ook aardig baas bezig.)
Brennan Heart vond ik nog niet zo slecht draaien al met al (Freaqshow anthem ++, Gagnamstyle edit ---) en dat i.c.m. Wildstylez en Zatox waren dat wel de 'hitjes acts'

Rond 06:00 naar kluisje gegaan, had het wel gehad en rond 10.00 thuis. (Godverdommens kut OV, 2x redelijk lang wachten op trein en dan tot 09:00 geen bussen op EHV station)

AL met al, prima editie. Of ik hem volgend jaar weer doe wordt wel een twijfel: Merk dat ik steeds meer hardcore gerelateerde genre's luister en de hardstyle zoals die vroeger was mis ik ook wel. Nu is het bootlegs, te vrolijk etc etc.

++ Geen wachtrijen
++ Show, decor
+ Geen opstootjes/afvoeringen
+ Geluid
+ Urbandesigner die zat was

+/- Verschillende dj's gesproken her en der. Altijd leuk op zich zelf

- Wildstylez
- Toch The Prophet gezien (verdju)
- Muntprijs omhoog (waar 2,75 op dominator, 2,50 op decibel en 2.60 hier... blugh)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was ik dronken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Was ik dronken ?


dat je het moet vragen voorspelt meestal niet veel goeds :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:11 
 

urbandesigner schreef:
Was ik dronken ?

En niet zo'n beetje ook. Toen je op EHV station al trof had je rooie oogjes

Na een heldige treinreis van Den Bosch - Arnhem (met dj Urbandesigner aka The Prophet) aangekomen op station daar. Urban tot 3x toe waarschuwing van Politie dat hij niet z'n muziek te hard moest. Daarna in de bus heeft hij 4x alle hoeken daarvan gezien (met jawel, MUZIEK)...

Bij de kluisjes met man en macht 4 jassen en 1 tas in het kluisje proberen te frotten... en duwen (heb uiteindelijk eigen kluisje gepakt). Net binnen worden we van Dancepanel gevragen, Tim heeft iets over de 5-6 adressen opgeschreven. Daarna is hij een gratis bril gaan hosselen voor onze Gers Pardoel look-a-like.

Eenmaal in de zaal heeft hij bijna iedereen geknuffeld of aangesproken. Staan sjanzen met een Duitser en de rest weet ik niet meer omdat ik hem daarna niet meer gezien heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die treinreis was echt dik, zelfs Jack of sound tegengekomen :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:15 
 

EN ik weet waar de kuthoer woont... in BOXTEL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:17 
 

Niet te geloven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook weer zoiets ik zit met groepje met wie k was op tribune...alleen p-stylez was nog dansje doen


k kijk vanaf de tribune naar de spot waar we met ze alle stonden en wie staat er als een wacko idioot te doen in schijnwerpers :lol:

precies in t midden van de foto met ze witte shirt :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
EN ik weet waar de kuthoer woont... in BOXTEL!


Zo je weet eindelijk waar je moeder woont
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gaan we weer.........
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:21 
 

Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:
EN ik weet waar de kuthoer woont... in BOXTEL!


Zo je weet eindelijk waar je moeder woont

Muahaha _0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Kan iemand mij uitleggen waarom er 3 MC's waren op Qlimax?
Wat is er mis met Ruffian?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Kan iemand mij uitleggen waarom er 3 MC's waren op Qlimax?
Wat is er mis met Ruffian?


no idea

maar ruff is gewoon DE mc voor qlimax.

irriteer me mateloos aan dat kindje villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer morgen.. Maar wat een geweldig feest! The Prophet is aardig genaaid, die had naar iedereen ide op qlimax stond zijn nieuwe tracks gestuurd, niemand heeft ze gedraaid. Goed bezig! :D

Villain was voor de softere, ruffian voor het italiaanse gedeelte, en dv8 stond alleen tijdens b-front te mc'en.
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten